Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Et par sider tilbake kunne dere lese om ei jente i klassen min. I dag satt hun på fanget mitt, men ville ikke mer da trusa gled opp i tissen hennes. Så kom hun på å spørre en kompis om han kunne likt å bli runket av meg hvis han hadde bind for øynene. Litt senere i pausen slo hun meg i skrittet for å se hvordan jeg reagerte. Så dyttet hun meg inn i døra på vei inn i klasserommet.

 

Hun er fortsatt irritert for at jeg ikke ville betale måltidet hennes på fredag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde ei jente i klassen som lurte på om vi ikke bare kunne trykke opp penger til de fattige. Går vel under samme kategorien som hun litt lengre opp som skulle stoppe å produsere våpen.

 

"Åååå, herregud min tegning ble så stygg" Den er jo ganske klassisk blant yngre jenter.

 

Haha, det der hørtes AKKURATT ut som hun jeg snakka om. Hun kunne fint sagt noe sånt (hvis hun ikke har sagt det da. hahah)

 

 

Et par sider tilbake kunne dere lese om ei jente i klassen min. I dag satt hun på fanget mitt, men ville ikke mer da trusa gled opp i tissen hennes. Så kom hun på å spørre en kompis om han kunne likt å bli runket av meg hvis han hadde bind for øynene. Litt senere i pausen slo hun meg i skrittet for å se hvordan jeg reagerte. Så dyttet hun meg inn i døra på vei inn i klasserommet.

 

Hun er fortsatt irritert for at jeg ikke ville betale måltidet hennes på fredag.

Hun der virka rimelig spesiel. Skulle likt å møtt henne, eller vært en dag i nærheten av henne eller dere to Kune vært mye morsomt å høre på :D

Merker jeg ble rimelig nyskjerrig på hvem hun er :ph34r:

 

Edit: Tror kanskje hun prøver å hinte til noe ja.. :p

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
Et par sider tilbake kunne dere lese om ei jente i klassen min. I dag satt hun på fanget mitt, men ville ikke mer da trusa gled opp i tissen hennes. Så kom hun på å spørre en kompis om han kunne likt å bli runket av meg hvis han hadde bind for øynene. Litt senere i pausen slo hun meg i skrittet for å se hvordan jeg reagerte. Så dyttet hun meg inn i døra på vei inn i klasserommet.

 

Hun er fortsatt irritert for at jeg ikke ville betale måltidet hennes på fredag.

 

 

Hahah, hun samme som klagde over at det klødde på tissen ? Ikke det heteste sjekketrikset jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Det er greit nok når det bare er oss to, men det ser rimelig dumt ut hvis jeg sitter og drar henne i trusa når det er så mange andre i bygningen.

Jeg føler det er på tide vi får se bilde av denne jenta. Blir mange tøm og røm kommentarer, men om hu ser ut som om hu har så mange bonuskromosomer at tande p blir sjalu er det kanskje best å holde seg unna.

Lenke til kommentar

Helt ferskt fra en samtale jeg har med en venninne:

 

Jeg: Fikk du gjort det jeg ba om? (Dette var før jul)

Hun: Nei har ikke det.

Jeg: Hvorfor ikke?

Hun: Har ikke hatt mulighet til det, og nå blir sjansen for det mindre og mindre.

Jeg: Fordi..?

Hun: Fordi du maser, og jeg har ikke tålmodighet i dag!

Jeg: :dontgetit: (Hvor er smiley med ? blitt av forresten?)

 

Enda en ting å lære om jenter: påminnelser regner også som masing. Så uansett hvor vennlig man spør, vil man alltid være den masete.

Lenke til kommentar
Helt ferskt fra en samtale jeg har med en venninne:

 

Jeg: Fikk du gjort det jeg ba om? (Dette var før jul)

Hun: Nei har ikke det.

Jeg: Hvorfor ikke?

Hun: Har ikke hatt mulighet til det, og nå blir sjansen for det mindre og mindre.

Jeg: Fordi..?

Hun: Fordi du maser, og jeg har ikke tålmodighet i dag!

Jeg: :dontgetit: (Hvor er smiley med ? blitt av forresten?)

 

Enda en ting å lære om jenter: påminnelser regner også som masing. Så uansett hvor vennlig man spør, vil man alltid være den masete.

Dette er da ikke jentelogikk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...