Cazzo Grande Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg kan bare forestille meg hva hun sier når hun har sex. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det er en del andre ting med henne, dog av mer personlig art, som jeg velger å utelate. Hvis hun eller en av de andre som var med på turen finner igjen denne tråden, vet de akkurat hvem og hva det er snakk om. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Dama til TS her er et ypperlig eksempel til denne tråden: Dama slutta på p-piller uten å si ifra, dette er nå 1,5 måneder siden. Hun mener at det er min skyld hvis hun blir gravid, siden jeg ikke har spurt om hun har slutta Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Sykt mye bra på de siste to sidene. Den siste med p-pillen er jo helt intens, har nesten ikke ord til å beskrive det. En kompis av meg som også sitter her og ser hadde følgende å si "Hva om det er kvinnene sin logikk som er rett? Og vi som tar feil?" Han er gutt. Han mener ikke dette, men han liksom filosoferte litt rundt det. En "ydmyk" måte å tenke på, men vi er begge enige om at mannelogikk er mer logisk enn kvinnelogikk Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 For oss, ja. Håper da for kvinnenes skyld at de mener det de sier er logisk, ellers er jo det ren ondskap. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Dama til TS her er et ypperlig eksempel til denne tråden: Dama slutta på p-piller uten å si ifra, dette er nå 1,5 måneder siden. Hun mener at det er min skyld hvis hun blir gravid, siden jeg ikke har spurt om hun har slutta Altså... Hva faen! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Skammer meg over å være jente når jeg ser sånt. Hun skulle fått banket litt vett inn i skallen. Endret 18. januar 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hehe, dramaet med p-piller kommer opp fra tid til annen. Den siste dagen har jeg opplevd å bære skyld for å være løgnersk da jente leter gjennom mobilen min etter eldre meldinger med min eks. Hva enn som passer til deres lille verden, ikke sant? Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har aldri møtt på p-pille problemet, men blir jevnlig sett på som en utro person, uten noen som helst grunn eller bevis. Hun tror at når andre jenter prøver seg på meg, så er jeg automatisk utro. Jeg er liksom ikke bare for henne lenger -.- Jeg er verdens mest trofaste person, kjedelig å bli stemplet som player uten å ha gjort noe sånt i det hele tatt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 "Du får ikke være med andre jenter fordi du er utro når du snakker med dem!!!!" Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Minner meg om en episode King of Queens: Carrie: Doug, the guy(Deacon) was sneaking around behind his wifes back, meeting another woman, sharing intimate thoughts. Thats cheating! Doug: No, you gotta be naked to cheat! Endret 18. januar 2010 av khaffner Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 "Du får ikke være med andre jenter fordi du er utro når du snakker med dem!!!!" Jaaaaaa -.- Snakker ikke med dem engang Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har et utsagn fra samme jente som jeg posta eks. på før her en gang: Vi dreiv og prata om krig og sånt i timen, og læreren spør hva vi kan gjøre for å stoppe krigen i verden. Så kommer hun med sitt geniale forslag: "kan vi ikke bare slutte å produsere våpen da?" Vel, det kunne kanskje funka (en gang i fremtiden), men verden er allerede fulle av våpen, å slutte og produsere våpen vil ikke forhindre land i å gå til krig med hverandre! Det er tross alt en konflikt som skalper krig, ikke våpnene. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har et utsagn fra samme jente som jeg posta eks. på før her en gang: Vi dreiv og prata om krig og sånt i timen, og læreren spør hva vi kan gjøre for å stoppe krigen i verden. Så kommer hun med sitt geniale forslag: "kan vi ikke bare slutte å produsere våpen da?" Vel, det kunne kanskje funka (en gang i fremtiden), men verden er allerede fulle av våpen, å slutte og produsere våpen vil ikke forhindre land i å gå til krig med hverandre! Det er tross alt en konflikt som skalper krig, ikke våpnene. guns don't kill peapole, peapole kills peaople! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Du trenger ikke quote posten over deg. Og det staves "people". Har jeg gått glipp av noe her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg