Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sykt mye bra på de siste to sidene. Den siste med p-pillen er jo helt intens, har nesten ikke ord til å beskrive det.

 

En kompis av meg som også sitter her og ser hadde følgende å si "Hva om det er kvinnene sin logikk som er rett? Og vi som tar feil?" Han er gutt. Han mener ikke dette, men han liksom filosoferte litt rundt det. En "ydmyk" måte å tenke på, men vi er begge enige om at mannelogikk er mer logisk enn kvinnelogikk :p

Lenke til kommentar

Har aldri møtt på p-pille problemet, men blir jevnlig sett på som en utro person, uten noen som helst grunn eller bevis. Hun tror at når andre jenter prøver seg på meg, så er jeg automatisk utro. Jeg er liksom ikke bare for henne lenger -.- Jeg er verdens mest trofaste person, kjedelig å bli stemplet som player uten å ha gjort noe sånt i det hele tatt :p

Lenke til kommentar

Har et utsagn fra samme jente som jeg posta eks. på før her en gang:

 

Vi dreiv og prata om krig og sånt i timen, og læreren spør hva vi kan gjøre for å stoppe krigen i verden. Så kommer hun med sitt geniale forslag: "kan vi ikke bare slutte å produsere våpen da?"

 

Vel, det kunne kanskje funka (en gang i fremtiden), men verden er allerede fulle av våpen, å slutte og produsere våpen vil ikke forhindre land i å gå til krig med hverandre! Det er tross alt en konflikt som skalper krig, ikke våpnene.

Lenke til kommentar
Har et utsagn fra samme jente som jeg posta eks. på før her en gang:

 

Vi dreiv og prata om krig og sånt i timen, og læreren spør hva vi kan gjøre for å stoppe krigen i verden. Så kommer hun med sitt geniale forslag: "kan vi ikke bare slutte å produsere våpen da?"

 

Vel, det kunne kanskje funka (en gang i fremtiden), men verden er allerede fulle av våpen, å slutte og produsere våpen vil ikke forhindre land i å gå til krig med hverandre! Det er tross alt en konflikt som skalper krig, ikke våpnene.

 

guns don't kill peapole, peapole kills peaople!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...