TheMartine Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg kan ikke huske å ha sett noe om likestilling eller HMS regler på dette forumet. Kom deg på kjøkkenet. Men jeg har stått på kjøkkenet i flere timer alt. Nå vil jeg heller føde et barn eller vaske klær Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg kan ikke huske å ha sett noe om likestilling eller HMS regler på dette forumet. Kom deg på kjøkkenet. Men jeg har stått på kjøkkenet i flere timer alt. Nå vil jeg heller føde et barn eller vaske klær Fød to! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Jeg kan ikke huske å ha sett noe om likestilling eller HMS regler på dette forumet. Kom deg på kjøkkenet. Men jeg har stått på kjøkkenet i flere timer alt. Nå vil jeg heller føde et barn eller vaske klær Jeg antar det er greit. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Genial tråd. Heldigvis ikke vært borti så mange av den manipulerende sorten selv. Men det virker det som om mange andre har. Endret 28. april 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Du har bare ikke skjønt det selv. 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Joda. Hehe. Har vært borti de manipulerende også. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Dama: SE! En snarvei! Meg: Nei, vi går tilbake der vi kom fra. Dama: Da blir det ikke noe på deg ikveld for å si det sånn Meg: Bah, ok da.. *5 minutter senere* Dama: Hvorfor sa du ikke at det var en blindvei? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 HAHAHAHAHAHA! Genial tegneseriestripe!! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Enig, navn? Life of omission? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Enig, navn? Life of omission? Abstrousse Gouse eller noe sånt. Se domenet på url. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 J: Nå må vi dra! G: Sette seg i bilen J: ? G: Se på klokka J: ? G: Se på klokka.. *tuuut* J: Setter seg i bilen Lenke til kommentar
Christabelle Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg må ha denne på "Mine innlegg". Bra noen av oss har selvironi Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jenter ... - napper øyenbryn og hår på nesen - foretar kosmetiske operasjoner - gjennomgår steinharde slankekurer (før bikinisesongen) - føder barn (frivillig) - går i skikkelig vonde sko (fordi de "ser bra ut på foten") - går i skikkelig vonde klær (fordi de "ser bra ut på kroppen") - går magebar om vinteren - står timesvis i uteplasskø (i kulde, magebar, i vonde sko og klær) - bruker allverdens kjemikalier i hår og på kropp (for å "se bra ut") MEN: Er det snakk om en liiiten p*kk i r*va - *DA* gjøre det kjempevondt.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) J: Nå må vi dra!G: Sette seg i bilen J: ? G: Se på klokka J: ? G: Se på klokka.. *tuuut* J: Setter seg i bilen Ah, det er så sant. J: Nå må vi gå om vi skal rekke XXXX.. G: Ta på seg jakke, bukse og sko. (her spiller det egentlig liten rolle. Du kan også ta deg en dusj først, og likevel være ferdig før dama) 5 minutt senere, jenta er fortsatt foran speilet G: Skulle vi gå, eller? J: Fælt så travelt du har det plutselig ... eventuelt i bilen/ på vei til begivenheten J: Nå kommer vi for sent fordi vi sullet sånn før vi gikk. Jeg vil ikke bli vi'et i denne sammenheng om det ikke er fordi vi har hatt sex ... Endret 29. april 2009 av Sovehest Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 J: Jeg får aldri blomster av deg!---------------------------- Neste dag med blomster i hånden etter skole/jobb G: Tada! J: Det blir liksom ikke det samme når jeg har sagt jeg vil ha det kvelden før... *Gutt kjøper blomster uten grunn til jente* J: HVA HAR DU GJORT NÅ?! Denne!!! Et annet eksempel: *Hun er tydeligvis småsur for et eller annet han har gjort (eller ikke gjort)* Han: Hva er det du er så sur for? Hun: Dersom du ikke vet det, gidder jeg ikke si det heller. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Herre! Jeg hater den der! *du burde forstå når du har gjort noe galt* Han: Unnskyld at jeg såret deg da ... *DU VET JO IKKE ENGANG HVA DET ER!!* Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 J: Kan vi finne på noe i kveld? G: Nei sorry skal spille Fifa med gutta(eller noe med gutta) J: Gaaad, bryr deg ikke om meg du *emoemoemo* G: Jaaaaaja, hva vil du gjøre da? (finne på noe med jenta istedenfor..) Neste helg/dag; G: Finne på noe i kveld eller? J: Sorry jentekveld i kveld, du for helder finne på noe annet G: Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jenter ... - napper øyenbryn og hår på nesen - foretar kosmetiske operasjoner - gjennomgår steinharde slankekurer (før bikinisesongen) - føder barn (frivillig) - går i skikkelig vonde sko (fordi de "ser bra ut på foten") - går i skikkelig vonde klær (fordi de "ser bra ut på kroppen") - går magebar om vinteren - står timesvis i uteplasskø (i kulde, magebar, i vonde sko og klær) - bruker allverdens kjemikalier i hår og på kropp (for å "se bra ut") Jeg synes alle jenter burde slutte med alt det tullet der. Seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg