Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Gutt har lagt ut bilder, hvorav ett er av denne jenta. Bildekommentarene under er som følger:

 

J: hello, feita

 

G: det er du da absolutt ikke da ******=)

 

J: blind du eller ? ;p

 

G: nei :D akkurat det jeg ikke er=)=)=)

 

J: tror du skal ta deg en synssjekk, ****

 

G: det trenger jeg ikke=) har syn som en hauk!

 

J: skeptisk _-_

 

G: :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kompis av meg var på telefonen med dama som var på ferie, like før han skulle legge seg. Dette er klokken 4 på en nokså fuktig kveld, så alle blitt var ganske så døsige og berusede etter hvert.

 

Henne: Hvordan har du det på nyttårsaften? Hvem er på festen deres?

Han: Flott! *ramse opp navn på de som er her*. Vi skal akkurat til å sove nå.

Henne: Å, det høres hyggelig ut! Kan jeg få snakke med [meg]?

 

Kompisen min gir meg telefonen sin, jeg og dama hans sier godt nyttår til hverandre osv, et par minutter senere vil hun snakke med typen igjen, men han har lagt seg på sofaen og halvsover. Jeg vil ikke vekke han og sier at han ser ut til å sove, og at han heller kan ringe henne når han våkner. Like etter tikker det inn en melding fra dama. "Faen ta deg!" Jeg tenker at det neppe kan være en bra ting, så jeg bestemmer meg for å vekke kompisen min allikevel. Han blir helt ute av seg og lurer på hva han har gjort og sender raskt en melding tilbake: "Hva mener du? Hva har jeg gjort?"

 

Svaret lyder som følger: "Først vil du ikke snakke til meg, så snakker jeg med [meg], og når jeg ber om å få snakke med deg igjen vil du ikke snakke med meg da heller! Hva har jeg gjort og hvorfor er du så sur?"

 

*To timer lang shitstorm mellom de to for å løse problemet*

 

Flott jævla avslutning på nyttårsaften...

Lenke til kommentar
G: *vasker tak og vegger på badet*

J : * setter noen glass i oppvaskmaskinen* FAEN! DU GJØR ALDRI EN DRITT DU!

G : chill, jeg vaska badet

J: Du sitter bare på pcn du! JEG må gjøre alt!

G: Nå overdriver du...

J : NEI! HOLD KJEFT! * Går vekk men nekter å innse nederlaget*

 

Haha, nesten som å høre stemoren min og faren min her om dagen, dog var språkbruket litt mildere. :p

Lenke til kommentar

*Dette skjer støtt og stadig på MSN*

 

J: Hei! :)

G: Hey there. :)

J: Hva skjer?

G: Akkurat gjort meg klar til å gå, skal ut å spille litt fotball (eller hvilken som helst aktivitet her)

J: Åååh.

G: *Holder på å skrive "så snakkes da;)"

J: Så hva har du gjort på i dag da?

G: Ingenting spesielt. Men tenkte jeg skulle spille litt fotball nå. :)

J: Hehe. Ja, jeg har heller ikke gjort så mye i dag.

J: Men har vært på kjøpesenteret, da. Gjett hva jeg så?? :O

G: Um, en fisk?

J: Nei, seriøst!! :p

G: Bare si det, har ikke så god tid uansett. :)

J: Oja. Kan ta det en annen gang, da. :)

G: *Holder på å skrive "men vi snakkes, da. Jeg må gå :)"*

J: Vet du hva?

G: *Gir faen og trykker "enter"*

Lenke til kommentar

Jeg har også hatt den der, bare omvendt, hvor jenta etter hvert sier at hun skal et sted, også ender hun opp med å prate om det vide og det breie mellom himmel og jord. Ender som regel med at jeg spør om hun ikke skulle gjøre det hun sa hun skulle gjøre for et kvarter siden. Da er helvete løs... "Vil du ikke prate med meg?"

 

Det skal ikke være lett.

Lenke til kommentar

Det med blotter/kikker ser jo igjen mange steder i samfunnet, at kvinner på en måte har flere rettigheter og "fritak" enn menn, og omvendt. Litt på kanten, men på samme måte som militæret. (la det ikke bli en diskusjon av det, fins uttallige slike i andre og mer relevante tråder). Men vi ser det jo igjen her i tråden også,

 

J henter et glass vann til G,

J: Nå som jeg har vartet på deg i hele dag kan jo du vaske bilen.

G: -.-

 

Hadde en liten episode her isted... Vi har stue og kjøkken i ett på en måte, ingen vegger, jeg satt i sofaen og så på tv med ryggen til mine foreldre som står på kjøkkenet og "snakker". Dette er viktig: Min far har laget eggerøre men liksom formet det som omelett, ikke hakket det opp men skjært det opp i firkanter liksom.

 

J: Kaller du dette omelett?

G: Hva mener du?

J: Jeg ber deg om å lage omelett, og så gjør du dette?

G: Jeg skjønner ikke hva som er problemet.

J: Herregud... *nesten på gråten, helt seriøst* Du er akkurat som din svigermor. Egg er jo egg, ikke sant?!

G: -.-

J: Egg er faktisk ikke egg! (hun sa seriøst dette, helt sykt) Om du skal lage omelett får du gjøre det skikkelig. Jeg har merket at du ikke visper godt nok sammen en gang, noen ganger.

G: Jaha..

J: Nå får du skjerpe deg, og så får du spørre om du ikke vet hvordan du lager omelett! Jeg trodde du kunne dette, men det går jo ikke an å lære noe til deg!

 

Dette er ikke ordrett og setning for setning, men dette ble sagt, og samtalen gikk omtrent slik. Jeg satt med headset på (heldigvis, ellers ville det blitt JÆVLIG flaut) og jeg latet som jeg ikke hørte på, men jeg hørte jo nokså godt hva som skjedde. Verste opplevelsen jeg har vært med på på lenge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...