Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DER er kvinnfolklogikk, der!

"Siden jeg er snill og gjør dette (som den andre parten mest sannsynlig ikke merker) må h*n være snill og gjøre det samme, uten at jeg yter noe som helst ønske om at det er det jeg vil"

Pff, der er respekt, ikke noe med logikk og gjøre. Du gjør noe for en, personen gjør noe for deg, det er slik vennskap virker, ikke og la meg stå og halv sove i en klesbutikk :p

Lenke til kommentar

^ Bra vi blir flere på dette laget, hah. ^^ (Edit: Til aluxez)

 

Jeg kunne ha fortsatt litt mer her, men siden jeg allerede har snakket en del om det, velger jeg å slutte her for å ikke dra det ut i evigheten.

 

Og bare en kommentar til Zarac: jeg kan selvfølgelig ikke si dette bombesikkert, men min erfaring i kvinneklær er at fasongen på disse varierer mye, og hvor bra skjorten/genseren/tunikaen/whatever sitter kommer an på kroppsformen din og puppene dine. Derfor kan du finne er nydelig genser som, når du prøver den, ikke sitter bra på deg i det hele tatt, og som framhever alt du helst ikke vil skal framheves ved kroppen din, hva nå det inviduelt er.

(Jep, jeg klarte ikke å holde kjeft sånn right away.)

Endret av Constanse
Lenke til kommentar
Pff, der er respekt, ikke noe med logikk og gjøre. Du gjør noe for en, personen gjør noe for deg, det er slik vennskap virker, ikke og la meg stå og halv sove i en klesbutikk :p
I den situasjonen du beskriver kjøper jeg ikke den der. Ja, en tjeneste for en annen, men da bør det faktisk være en tjeneste. Brukte du kort tid for hennes skyld? Hadde hun noe som helst i mot å være med deg for å kjøpe sko? Og ville sko-kjøpet ditt tatt lengre tid om hun ikke var med?
Lenke til kommentar
Pff, der er respekt, ikke noe med logikk og gjøre. Du gjør noe for en, personen gjør noe for deg, det er slik vennskap virker, ikke og la meg stå og halv sove i en klesbutikk :p
I den situasjonen du beskriver kjøper jeg ikke den der. Ja, en tjeneste for en annen, men da bør det faktisk være en tjeneste. Brukte du kort tid for hennes skyld? Hadde hun noe som helst i mot å være med deg for å kjøpe sko? Og ville sko-kjøpet ditt tatt lengre tid om hun ikke var med?

Nå snakker jeg om platebutikken. Ja hun hater og være med meg å kjøpe plater, derfor av respekt, brukte jeg kortest tid mulig. Vi var egentlig ute etter julegaver, så det at hun brukte lang tid på en genser, det syntes jeg er kvinnfolk logikk.

Lenke til kommentar

Dette har jeg tenkt på, og dette er jo ikke den eneste OT-diskusjonen i denne tråden. Egentlig burde det vært egen diskusjonstråd til denne tråden, eventuelt at noen gikk inn i denne tråden og samlet opp hvert enkelt kvinnfolklogikk-eksempel og samlet dem i en annnen tråd hvor det ikke var lov å diskutere. Men det blir det jo fort en liten jobb av..

Lenke til kommentar

Uff... ja. Typisk eksempel er det med smileys i sms'er, eller korte sms'es generelt. Og det å ikke svare, når man er opptatt... Har vært mye missforståelser gjennom sms og msn for min del som har ødelagt MYE. Vet ikke om dette har så mye kvinnfolklogikk i seg men...

 

J: "Nå har jeg hentet et glass vann til deg, så nå kan jo du gjengjelde det ved å polere bilen min"

 

IKKE FAEN

Lenke til kommentar

G: Um, jeg har blitt syk. Kan vi møtes en annen dag istedet?

J: Oki. Hva med fredag? :)

G: Fredag er bra! :) Håper jeg har blitt frisk til da :p

J: Ja.. Om du ikke vil, så trenger du jo ikke.

G: Joda, det går fint! Jeg må bare være frisk! :)

J: Om du ikke er frisk, da?

G: Da er jeg syk? :p

J: Vi kan jo se hverandre senere i kveld istedenfor?

G: Jeg er syk...?

 

Ugh :|

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...