Torstein Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hahaha! Den var fantastisk!! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 I lol'd big time Meg og jente går i skobutikk, jeg finner noen sko maken til de gamle ødelagte. Jeg ser om de passer og kjøper, siden de også var veldig billige. De tok under 3 minutt. Jente går og skal kjøpe genser. Det tok 30 min. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Fikk en melding for 30 min siden: "Skal jeg komme innom deg etter jobb?" På det svarte jeg: "Ok " Tikket akkkurat inn en melding: "Vil du ikke at jeg skal komme innom deg etter jobb? Hva er du sur for?" Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 En episode før jul. 2 Jenter og meg på kjøpesenter før jul. Jeg går inn - tar det jeg skal ha og er ferdig med julehandlingen på ca 45 minutter. Mens de 2 skulle innom ALLE butikkene ikke bare EN men flere ganger. Endte med at vi ble der til stengetid....ca 3 timer.... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jenter flest kler seg bedre enn gutter flest, så jeg vil ikke kalle det "kvinnfolk-logikk" så mye som "kvinnfolk-prioritering" på samme måte som at gutter flest spiller mer fotball og derfor er flinkere. Hadde du brukt mer tid på kjøpesenteret så hadde du kanskje fått jentene med deg hjem. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Egentlig enig der. At jenter bruker mer tid på shopping enn gutter synes jeg ikke er ulogisk i det hele tatt. Men enkeltting ved shopping som "synes du jeg ser feit ut i denne kjolen" og slike ting kan jo diskuteres. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 I lol'd big time Meg og jente går i skobutikk, jeg finner noen sko maken til de gamle ødelagte. Jeg ser om de passer og kjøper, siden de også var veldig billige. De tok under 3 minutt. Jente går og skal kjøpe genser. Det tok 30 min. 30 min er jo ikke så veldig lenge? Du gjorde det jo veldig enkelt, ved å bare kjøpe noen sko du visste var bra, og som passer behovet du hadde. Hun jenten skulle vel ha en ny genser, og ikke bare en make til en hun hadde før, og det er jo ikke rart det tar litt tid da. Er jo ikke bare å gå inn i en tilfeldig butikk, du må finne noe som har rett pris, ser ut sånn som du vil den skal se ut, den skal passe bra samt passe til de klærene du tenker du kommer å bruke den til. Og når alle de kravene skal oppfylles samtidig er det ikke rart du må gå litt og se. Syns ikke akkurat det var et godt eksempel på kvinnfolk-logikk? Om du skal ha et nytt pc-spill eller noe slikt tar du vel ikke bare det første du ser? Du skal jo gjerne ha et spill du har lyst til å spille og som ikke er fettdyrt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Eks: "Jeg hadde sex i dag!" *Lang diskusjon om å ha respekt for at jeg ikke ville høre slikt* Eks: "Jeg sa det ikke for å gjøre deg sjalu" Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hun jenten skulle vel ha en ny genser, og ikke bare en make til en hun hadde før, og det er jo ikke rart det tar litt tid da. Er jo ikke bare å gå inn i en tilfeldig butikk, du må finne noe som har rett pris, ser ut sånn som du vil den skal se ut, den skal passe bra samt passe til de klærene du tenker du kommer å bruke den til. Og når alle de kravene skal oppfylles samtidig er det ikke rart du må gå litt og se. Jeg bruker aldri mer enn 10 min på å finne et plagg, prøve det og kjøpe det, uansett anledning. Men så drar jeg ikke så mange damer pga klærne mine. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 ......."Vil du ikke at jeg skal komme innom deg etter jobb? Hva er du sur for?" Hehe, saken er vel at mens vi gutter/menn ofte gir korte, eksakte beskjeder uten no mere dilldall må jentene ha det sagt i 10 setninger - ellers tror de det er noe galt. Ok er for de et kortfattet og - surt svar. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hun jenten skulle vel ha en ny genser, og ikke bare en make til en hun hadde før, og det er jo ikke rart det tar litt tid da. Er jo ikke bare å gå inn i en tilfeldig butikk, du må finne noe som har rett pris, ser ut sånn som du vil den skal se ut, den skal passe bra samt passe til de klærene du tenker du kommer å bruke den til. Og når alle de kravene skal oppfylles samtidig er det ikke rart du må gå litt og se. Jeg bruker aldri mer enn 10 min på å finne et plagg, prøve det og kjøpe det, uansett anledning. Men så drar jeg ikke så mange damer pga klærne mine. Klær er viktig for mange, og da er det ikke så rart at det tar litt tid i blant Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Den diskusjonen har jeg hatt med flere kvinner. Jeg synes de bruker altfor mye tid og krefter på klær. De bekymrer seg over ting som ingen andre ser likevel. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Altså, fordi det ikke er viktig for deg, betyr ikke det at det ikke er viktig for dem. Om de liker å bruke tid på hvordan de ser ut, så kan de da det, men selvsagt, 3 timer er ganske så mye. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg vet at klær er viktig for dem, men jeg synes ikke grunnene deres er gode. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg er ikke så forferdelig opptatt av klærene mine, men det tar alikevel tid før jeg finner det jeg skal ha. Med meg skyldes det som oftest at jeg ikke aner akkurat hva jeg vil ha, og derfor må gå og lete til jeg kanskje finner noe som er perfekt. Men selv om du vet at du vil ha, la oss si en blå t-skjorte med litt detaljer på, så tar det alikevel tid å finne dette. Både pris, passform, utseende og hvordan den passer med resten av klærene i garderoben din må jo vurderes. Da unngår man også den forhatte situasjonen der jenten syter over at hun ikke har noe å ha på seg... (Som selvsagt betyr at hun ikke er fornøyd med noen av klærene hun har for øyeblikket, at hun er lei dem, eller at de ikke passer sammen i en kombinasjon hun blir fornøyd med og/eller at hun føler at disse klærene er "oppbrukt" og at hun hadde trengt noe nytt å friske dem opp med.) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Før jeg går og handler har jeg alltid dannet meg et bilde av hva jeg vil ha, ei vanlig skjorte, ei ensfarget t-skjorte, eller hva det skulle være. Jeg trenger ikke noe som er perfekt, jeg vet at klesbutikken har et begrenset utvalg, derfor kjøper jeg bare noe jeg kan leve med. Når jeg vet hva jeg vil ha, pleier jeg å se på det billigste først. Jeg vet hvilken størrelse jeg bruker, så jeg har ikke noe problem med å finne klær som passer formen min, men jeg prøver dem for å vite at jeg føler meg komfortabel med dem. Jeg tenker aldri på hvordan et klesplagg står til resten av klærne i klesskapet mitt. Hvis kvinner ikke har noe å ha på seg, selv om de har brukt år og dag på å finne hvert enkelt av de mange hundre plaggene, vil jeg kalle det dårlig dømmekraft. Etter lang erfaring med å handle klær bør de kunne finne noe de vet de kan leve lenge med. Klær trenger ikke å passe sammen i en perfekt kombinasjon. Hvis det ikke ser helt for jævlig ut, er det ingen andre som tenker på det. Ingen måler og vurderer klærne dine med øynene slik du gjør foran ditt eget speil. Ingen menn, i hvert fall. Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Kjøp stort sett svarte klær, så trenger man ikke bekymre seg om et sprøtt innfall av en rød genser matcher noe man har fra før =) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 I lol'd big time Meg og jente går i skobutikk, jeg finner noen sko maken til de gamle ødelagte. Jeg ser om de passer og kjøper, siden de også var veldig billige. De tok under 3 minutt. Jente går og skal kjøpe genser. Det tok 30 min. Syns ikke akkurat det var et godt eksempel på kvinnfolk-logikk? Om du skal ha et nytt pc-spill eller noe slikt tar du vel ikke bare det første du ser? Du skal jo gjerne ha et spill du har lyst til å spille og som ikke er fettdyrt. Jeg vet som regel hva jeg vil ha da. Hun visste det forsåvidt også, var noe svart greie. Klarer ikke og se hvordan det tar en halv time og velge en svart genser. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Noen gang slått dere at jenter faktisk synes det er gøy å gå rundt i butikken og se, og derfor tar det en halv time? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg