AndyPanda Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 haha, den var bra xD Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hahaha. Greit treig i hodet hun der. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Vi diskuterte global oppvarming i klassen. Det ble fortalt at vannet steg, og at mange land ville ligge under vann om noen år, og det det ville være en krise osv. Så utbryter ei: "men kan ikke alle bare bo i båter da?" Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ikke en utenkelig løsning. Men muligens litt naivt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det å bo i enorme båter er faktisk ikke et så dumt forslag. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Nei, er jo ikke en umulig løsning om noen år, men var mye måten hun sa det på. Funker dårlig skriftlig. Hun sa det på en måte som at global oppvarming ikke var noe problem. Alle kunne jo bare bo i båter. "hallo, hva er problemet liksom?" Null stress.. Edit: hun tenkte nok på vanlige fritidsbåter I steden for å bo i hus, så kunne folk bare bo i hver sin båt. Endret 26. desember 2009 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Se for dere et stort nettverk av husbåter som er hektet sammen, som et garn. Er jo nok av hav. Og det ville vært egne renseanlegg rundt omkring, eventuelt i hvert eneste hus, som skilte vekk salt og renset vann. Vann til alle. (teknologien måtte så klart ha kommet litt lengre). Og det ville ikke hatt noe å si hvor mye vannet steg, ever. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 ^ Den logikken der tar ihvertfall ikke jeg. Minner litt om det gode rådet noen hadde til den sultende befolkningen som forslo at de heller spiste kake. Du er rimelig inngrodd i science fiction før du syns det er en god ide ifølge min mening. Vi bør altså ikke gjøre noe, bare vente på at vannet kommer og i mellomtiden slenge sammen noen båter? Det hadde blitt sinnsykt intrikat å ha et helt samfunn av folk i båter... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Æsj, nå ødela du hele vitsen Btw, det ble sagt lenge før 2012 kom på kino.. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Haha, jeg mente ikke å komme med banebrytende forslag av noe slag, var også ment som å "støtte" jenten du snakker om Sir-Andy. Men beklager OT. Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Har to gode eksempler, Vi drev og snakket om noe, så plutselig bryter hun ut: hun: hvordan har de internett på Island? Jeg: uhm....*spørrende blikk* hun: ja....is? Andre eksempel, vi gikk inn på en matvare butikk. Så ser hun en plakat som sier "Vinn 500 MP3'er !" Hun: Hva i faen skal jeg med 500 Mp3'er ?! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Er det kvinnfolklogikk eller generell dumhet? Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 I mitt tilfelle var det nok bare generell dumhet Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Typisk kvinnfolklogikk: G: hva er kvadratroten av 144? J: vet ikke.... Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Typisk kvinnfolklogikk: G: hva er kvadratroten av 144? J: vet ikke.... Hvor i all verden er det kvinnfolklogikk? Er da ikke alle som har behovet for å vite hva kvadratroten til 144 er! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Igjen, pass på å skille mellom kvinnfolklogikk og generell dumhet Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Typisk kvinnfolklogikk: G: hva er kvadratroten av 144? J: vet ikke.... Hvor i all verden er det kvinnfolklogikk? Er da ikke alle som har behovet for å vite hva kvadratroten til 144 er! Kanskje han mente at det er typisk kvinnfolk å bare gi opp istedenfor å prøve å regne det ut? Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nja, mange gutter som gir opp også. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 det som iriterer meg mest er hvordan jenter greier og diskutere simple ja/nei spørmål i en halvtime, det er tortur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg