Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, er jo ikke en umulig løsning om noen år, men var mye måten hun sa det på. Funker dårlig skriftlig.

Hun sa det på en måte som at global oppvarming ikke var noe problem. Alle kunne jo bare bo i båter. "hallo, hva er problemet liksom?" Null stress..

Edit: hun tenkte nok på vanlige fritidsbåter :p I steden for å bo i hus, så kunne folk bare bo i hver sin båt.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Se for dere et stort nettverk av husbåter som er hektet sammen, som et garn. Er jo nok av hav. Og det ville vært egne renseanlegg rundt omkring, eventuelt i hvert eneste hus, som skilte vekk salt og renset vann. Vann til alle. (teknologien måtte så klart ha kommet litt lengre). Og det ville ikke hatt noe å si hvor mye vannet steg, ever.

Lenke til kommentar

^

:huh:

Den logikken der tar ihvertfall ikke jeg. Minner litt om det gode rådet noen hadde til den sultende befolkningen som forslo at de heller spiste kake.

Du er rimelig inngrodd i science fiction før du syns det er en god ide ifølge min mening. Vi bør altså ikke gjøre noe, bare vente på at vannet kommer og i mellomtiden slenge sammen noen båter? Det hadde blitt sinnsykt intrikat å ha et helt samfunn av folk i båter...

Lenke til kommentar

Har to gode eksempler,

Vi drev og snakket om noe, så plutselig bryter hun ut:

hun: hvordan har de internett på Island?

Jeg: uhm....*spørrende blikk*

hun: ja....is?

Andre eksempel, vi gikk inn på en matvare butikk. Så ser hun en plakat som sier "Vinn 500 MP3'er !"

Hun: Hva i faen skal jeg med 500 Mp3'er ?!

:D

Lenke til kommentar
Typisk kvinnfolklogikk:

G: hva er kvadratroten av 144?

J: vet ikke....

Hvor i all verden er det kvinnfolklogikk? Er da ikke alle som har behovet for å vite hva kvadratroten til 144 er!

Kanskje han mente at det er typisk kvinnfolk å bare gi opp istedenfor å prøve å regne det ut? Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...