Solid Snail Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Fy søren for en gjeng med tøffler! Vet dere ikke at jenta blir tiltrukket når dere bestemmer, og ER DERE SELV og ikke blir kjedelige folk som er lett manipulerbare? Aldri la ei dame forandre deg til en "åh, unnskyld". Vær bestemt og ta kontroll. Når de er manipulerbare, le av de og avblås de. Er det ikke da de blir sure? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Er det ikke da de blir sure?Jo.Jeg tror teorien er at dersom man avblåser dem mange nok ganger, så slutter de å prøve. Yeah, right, I say. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Fy søren for en gjeng med tøffler! Vet dere ikke at jenta blir tiltrukket når dere bestemmer, og ER DERE SELV og ikke blir kjedelige folk som er lett manipulerbare? Aldri la ei dame forandre deg til en "åh, unnskyld". Vær bestemt og ta kontroll. Når de er manipulerbare, le av de og avblås de. kul historie. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jentene vil hele tiden PRØVE å TA makten, men det er opp til dere om dere vil gi den.. Klarer dere det vil de bli tiltrukket av det, og slutte å sippe fordi dere er en gjeng med tøfler Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 lykke til med den teorien xD Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Jentene vil hele tiden PRØVE å TA makten, men det er opp til dere om dere vil gi den.. Klarer dere det vil de bli tiltrukket av det, og slutte å sippe fordi dere er en gjeng med tøfler Det aller enkleste er å la de tro de har makta med å la de ta enkle avgjørelser som ikke spiller noen rolle. Det handler om å gi og ta, og alle som er over 14 år klarer å se når man skal gjøre hva. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Nettopp! lykke til med den teorien xD Lykke til med damer... Endret 23. desember 2009 av magenuss Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Nettopp! lykke til med den teorien xD Lykke til med damer... ganske tydelig hva slags damer du er sammen med........ STOKK dumme blondiner som klarer og tenke på 2 ting, hva de skal ha på seg imorra og hvordan de neste gang kan prøve og smiske seg opp til en eller annen idiot. Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 dere er søte og da Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Nettopp! lykke til med den teorien xD Lykke til med damer... Enig i den ass... Jenter sier de vil ha "søte og gode" gutter. Sannheten er at det de sier de vil ha, og det de faktisk blir tiltrukket av, er to forskjellige ting. Hvorfor liker de fleste jenter Bad Boys? Ikke fordi de er slemme, men fordi de tør å utfordre jenta. De som har skjønt dette, er langt på vei. Dere andre; LYKKE TIL, det trenger dere. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 jeg er ikke sånn. Det sier de alle. OT mannfolklogikk: Vedkommende har lest litt PUA-teori, og tror han kan overbevise diskusjon.no om at han er skikkelig mann. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg likte faktisk alle deres innlegg. God times! God tråd! God Jul! Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Kom akkurat på en til! Skolegenser skal handles. 30~ farger å velge imellom. Står i butikken man kjøper de fra og ser på fargekartet. J klarer ikke bestemme seg. G tar bilde av fargekartet etter ordre fra J. Hjem til J, hun klarer ikke bestemme seg. Skjebnen skal bestemme. J nummerer fargene fra 1-30, skriver ned favorittfargenes (10+ stk) nummer på små lapper og legger dem i en skål. Finner de J bor med og ber dem trekke en lapp. Er misfornøyd med resultatet. G hinter frempå at hun bare kommer til å velge selv. Oppgitt sukking og hoderisting fra alle jenter i rommet og den andre gutten i rommet trekker på skuldrene med et smil. Etter 15 minutters diskusjon og lappetrekning klarer hun ikke bestemme seg. Velger farge dagen etter når hun kjøper genseren - samme som hun egentlig ville ha første gang hun var i butikken. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Typisk kvinnfolk-logikk er å klikke innpå denne tråden, kjefte, smelle, klage og stemple alle som sjåvinister. Har en følelse på at den er postet før, men jeg kjører på. Menn og kvinner tenker forskjellig, og det er alltid morsomt å henge seg opp i de "eksotiske" tingene. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det var ei som skulle henge opp et bilde, og prøvde å slå inn spikeren med en SPISESKJE! Hun ble selvfølgelig oppgitt over at spikeren ikke ville gå inn. Lenke til kommentar
Subishi Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 G: "du burde prøve å trene vekter om du ikke liker kondisjonstrening. Fin rumpe får du også " J: "nei, jeg ville ikke bli en svæææær bodybuilder, det er sååå stygt" G *oppgitt* Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kvinnfolklogikk er å krangle med et annet kvinnemenneske på et annet forum og så sutre over det på diskusjon.no. Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kvinnfolklogikk er å krangle med et annet kvinnemenneske på et annet forum og så sutre over det på diskusjon.no. +1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Vet ikke om det passer i tråden, men siden vedkommende det gjelder er kvinne er det ikke direkte OT. msn-samtale nå nettopp: J says: (1:44:13 AM) har du ikke " å " på tastaturet ditt? G says: (1:48:23 AM) nei jeg har ikke å på tastaturet G says: (1:48:28 AM) er sånn engelsk drittastatur J says: (1:48:59 AM) haha..hvorfor har du engelsk tastatur? G says: (1:50:49 AM) hmmm G says: (1:50:56 AM) bestilt påååå ebay G says: (1:51:01 AM) derfor jeg ikke har æøå G says: (1:51:04 AM) kjipt sant? J says: (1:51:41 AM) ja..vet hvordan det er. G says: (1:52:36 AM) åååååååå? hvordan det da? J says: (1:54:12 AM) har vært på msn av og til hvis vi har vært på ferie til syden f.eks og der er det jo heller ikke æøå G says: (1:55:15 AM) hah, det er sant det. suger virkelig å ikke ha NOEN mulighet til å skrive verken Æ, Ø eller Å i det hele tatt på denne maskinen. J says: (1:55:54 AM) men du skriver det jo nå G says: (1:56:05 AM) hæ? hva mener du? J says: (1:56:29 AM) jeg får opp de bokstavene i det du skriver G says: (1:56:41 AM) merkelig, det maa vaere noe galt J says: (1:57:03 AM) ok..nå fikk jeg ikke det -.- 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg