Goldshoten Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ganske sant, Batnobbit! Jeg har det samme inntrykket. Jenter er rare.. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 HVor mange menn kan med hånden på hjertet si at de ler høyt av dette? Kontra kvinner? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Du har et poeng der Beges Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 I lol'd Men så ikke helt hva kjønn har å si for om den sketsjen var morsom Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 I lol'd Men så ikke helt hva kjønn har å si for om den sketsjen var morsom At kvinner ler mer av opplevelser/folk, gjennomsnittlig altså. Bare meg eller så har mange kvinner mindre ond humor enn menn? Feks når vi så South Park så var det nesten bare guttene som lo av Cartman som stengte Butters ned i ett bomberom for å gå til en fornøyelsepark Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Batnobbit; Går vi i samme klasse?! :o Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Batnobbit; Går vi i samme klasse?! :o Gi meg ett navn så skal jeg se om jeg klarer å identifisere det Btw, kvinnelogikk er å se furtne på jenta som vant prisen for beste kjole og hviske dritt om den. Vi hadde en konkuranse på ett ball om dette, jeg var med i komiteen, for å si det slik jentene var ikke sånn alt for vennelige etterpå xP Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Heh, Tror neppe vi faktisk gjør det, da jeg tror du er 90' modell, og jeg er 95'. Men den med southpark episoden var akkuratt likt i vår klasse. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Heh, Tror neppe vi faktisk gjør det, da jeg tror du er 90' modell, og jeg er 95'. Men den med southpark episoden var akkuratt likt i vår klasse. 93 modell her Men det er det jeg mener, jenter har mindre absurd humor enn menn imo. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Gi meg ett navn så skal jeg se om jeg klarer å identifisere det Btw, kvinnelogikk er å se furtne på jenta som vant prisen for beste kjole og hviske dritt om den. Vi hadde en konkuranse på ett ball om dette, jeg var med i komiteen, for å si det slik jentene var ikke sånn alt for vennelige etterpå xP Sjalusi er vel strengt tatt noe vi finner blant både menn, damer og andre kjønn. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Sjalusi er vel strengt tatt noe vi finner blant både menn, damer og andre kjønn.Men kvinner pleier som regel å fortelle om hvor drittsekk en person er til alle sammen untatt personen de mener er dritsekk. Menn er bedre sånt sett. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ja, det blir ofte sagt at det er verre å ha uvenner blant jenter enn gutter. Jentene driver et mer kynisk spill der de går bak ryggen og snakker. Gutter er vel litt bedre å konfrontere, eller evt. litt dårligere å snakke lavt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Noen som har lest Blondie julehefte for i år? En fin historie: Blondie: Sukk Blondie: Sukk Dagobert: Hva er i veien Blondie? Blondie: Jeg vet ikke, jeg er bare så deprimert! Dagobert: Så trist, da, kjære. Er det noe jeg kan gjøre for deg? Blondie: Nei, jeg blir nok snart bedre. Bare dra med Herbert og spill golf, du. Dagobert: Skal jeg lage et smørbrød eller en suppe til deg? Blondie: Nei da, jeg er snart ok igjen, bare dra du! Dagobert: Hva med en film? Kansje du trenger litt avkobling? Blondie: Ikke vær dum! Herbert venter på deg... Jeg tar en kopp te og leser et blad. Dagobert: Ok, da... Hvis du absolutt vil. (Dagobert går mot døren). (Dabobert står utenfor døren med golfkøllene). Blondie (fra vinduet): Hvordan kan du finne på å dra og spille golf når jeg er så deprimert? Lenke til kommentar
Gjest Guest_robert_* Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Sikkert skrevet her før, men men. En klasikker. Gutt: Er du sur el? Jente: Nei... (sur) Gutter: Sikker? Jente: Nei, men jeg blir sur når du spørr meg om jeg er sur (enda surere) :-P Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Akkurat den forstår jeg. Hun har gitt deg det svaret som hun vil gi deg og er tydeligvis ikke interessert i å snakke med deg om det, så det er meningsløst å mase på henne fordi du føler at svaret hennes ikke stemmer med inntrykket ditt. Jeg blir generelt irritert når folk sier "Er du sikker? Er du heeelt sikker?" framfor å godta at jeg er klar over hva jeg sa til deg og klar over min egen situasjon. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Men hvis man godtar det første nei'et og ikke spør nå mere, kan man få denne: "Du bryr deg jo faen ikke om meg du!" Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ærlig talt, det skjer ikke ofte. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg foretrekker den, akkurat som jeg foretrekker å si "OK" hvis hun sier "Bare dra ut med vennene dine, du". Da har jeg i det minste argumentet "Hvis du har tenkt å lyve til meg første gang jeg spør deg om noe så gidder jeg ikke spørre deg mer". ^^ Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ærlig talt, det skjer ikke ofte. Neida, men bare satt litt på spissen. DG: Joda, man kan gjøre det sånn, bare si "ok" og gi faen, men man kan også prøve å lese litt kroppspråk. Men det er vel ikke hva denne tråden handler om. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Visst det er et forhold det er snakk om og du har tenkt at det skal vare, bør du med en gang begynne å gjøre slik som DG nevnte. Sier hun noe, skal du ta det bokstavelig, og gjøre det. Hun vil da etter en stund skjønne at gutter ikke tar de vage hintene jenter har tendenser til å kaste rundt seg, og hun vil prøve å skjerpe seg. I beste fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg