krikkert Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Men jenter mellom 13-19 er ( i grupper, vel og merke) jordens dummeste skapninger. (*løpe og gjemme seg*) Feiging. (For øvrig er det vel slik at enhver gruppe har en gitt samlet IQ, så dersom antall medlemmer stiger så synker IQ'en per medlem.) Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Vi har noen dumme jenter i klassen vår også, men vet ikke om jeg skal kalle det kvinnfolk-logikk. Det er kanskje ren dumskap eller fjortiss-logikk. 2 eksempler fra i fjor: Hun: Thea, har serien din kommet ut? Thea: Ja Hun: Åja, jeg så 1. episode på lørdag. Thea: Åja, hva syns du? Hun: Den var dritbra! Når var det den kom ut? Og samme jenta spurte en forfatter som var på besøk i klassen: Tjener du mer penger hvis du selger flere bøker? Som sagt vet jeg ikke om dette bør klassifiseres som kvinnfolk-logikk eller rett og slett dumhet. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Korrekt. Ingen poeng i å mase som en og annen kjerring når hun nettopp har kræsjet. +1 Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Dere vet vel at meldinger er til for at de skal kunne svares på senere? Jeg ringte ikke, jeg sendte melding. Tvang henne ikke til å svare, så det du sier, McBitch, er teit. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ja, det stemmer. Etter den første diskusjonen jeg hadde med ei jente, har nesten alle rottet seg sammen mot meg. Det er et komplott for å være sterkt uenig med meg, bare på trass. Det er også et par stykker som ikke er sånn, og kan se rasjonelt på ting, men de er få. Til innleggene over DJ_Dark. Haha, her føler jeg med deg. Jeg er nabolagets kverrulant, fordi at jeg ikke er særlig overbevist av mangelfull argumentasjon fra ende til annen. Det er bare slik det er - folk blir høyrystet når de ikke vet mer; der argumentasjonen slutter, blir stemmen høyere og skjellsordene blir mer og mer synlige. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Men jenter mellom 13-19 er ( i grupper, vel og merke) jordens dummeste skapninger. (*løpe og gjemme seg*) Feiging. (For øvrig er det vel slik at enhver gruppe har en gitt samlet IQ, så dersom antall medlemmer stiger så synker IQ'en per medlem.) IQ går på gjennomsnittet. Gjennomsnittet har alltid 100 i IQ. IQ-en per person i en gruppe behøver ikke synke når antallet personer stiger. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg forsto spøken til krikkert ... Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Yep. Det betyr enkelt og greit at jenter er dummere desto flere de er. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Kvinnelogikk: Vi må ta mest mulig bilder på fest og dele med hele verden. Lenke til kommentar
8qk5xlv3 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Kvinnelogikk: Vi må ta mest mulig bilder på fest og dele med hele verden. Og såklart uten forbehold for andres privatliv! Tror dette er det mest irriterende jeg vet om i verden. Logikken videre er jo at "Det er ikke så farlig" om man laster opp bilder som aldri blir borte igjen. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 ..og skjule alle bilder av seg selv, fordi jenten selv syntes hun er fet. o.O Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Men jenter mellom 13-19 er ( i grupper, vel og merke) jordens dummeste skapninger. (*løpe og gjemme seg*) Feiging. (For øvrig er det vel slik at enhver gruppe har en gitt samlet IQ, så dersom antall medlemmer stiger så synker IQ'en per medlem.) IQ går på gjennomsnittet. Gjennomsnittet har alltid 100 i IQ. IQ-en per person i en gruppe behøver ikke synke når antallet personer stiger. Dette er feil på så utrolig mange nivåer at jeg ikke en gang orker å begynne å realitetskommentere det... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 krikkert, les dette: http://no.wikipedia.org/wiki/Iq Lenke til kommentar
8qk5xlv3 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) @Krikkert: Jeg håper virkelig dette er en dårlig spøk fra din side, men i tilfelle noen er forvirrede: En gruppe har en gitt gjennomsnittlig IQ. Vi sier vi har en gruppe med tre personer i. Gruppens gjennomsnittlige IQ er da (IQ1 + IQ2 + IQ3) / 3, hvor indekstallene er separate personer. Hvis jeg fjerner ett av disse leddene (en person) vil gjennomsnittet synke eller stige i forhold til om personen som forlater gruppen har høyere eller lavere IQ enn gjennomsnittet i gruppen. Om vi tar ut en person får vi (IQ1 + IQ2) / 2 = Gjennomsnittlig IQ Legger vi til en person får vi (IQ1 + IQ2 + IQ3 + IQ4) / 4 = GJennomsnittlig IQ Hvis vi setter inn verdier her så får vi dette: 1 = 100 2 = 105 3 = 95 4 = 120 IQ1,2,3 = 100 IQ1,2 = 102,5 IQ1,2,3,4 = 105 GODT mulig jeg har misset en spøk her, men hvordan i all verden får dere til at gjennomsnittsIQen til en gruppe synker per medlem som legges til? Det virker som om du har misforstått gjennomsnitt med noe annet, ettersom IQ-en stiger samtidig som medlemstallet gjør, og da er det ingen selvsagthet at gjennomsnittsIQen går ned, vel? Endret 28. november 2009 av 8qk5xlv3 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Måtte bare quote slutten av en msn samtale til en jente jeg snakker med, jeg vet at hun likte meg før, mer usikker på akkuratt nå. Magnus er personen hu ble sammen med på onsdag/torsdag.: hun sier: hadebraaaaaaaaaaaa<3<3 meg sier: hadebraaaaaaaaaaaaaaaaa<3<3<3 hun sier: eeeeeeeeeeelllssssssskkkkkkkkkkeeeeeeerrrrrrrrrrdddddddddeeeeeeeeegg meg sier: elsker ikke du magnus? hun sier: neeei meg sier: nei? hahaha (smileysomharlatterkrampe) hun sier: i loveh yaa!! hade meg sier: hade <3 hun sier: <3 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Sigh. Sett at spøken er: "Kvinner blir dummere desto fler de er", er dette da vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
8qk5xlv3 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ah, beklager, hadde ventet meg en bra spøk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det er en bra spøk, i den grad at det faktisk stemmer. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ah, beklager, hadde ventet meg en bra spøk. Mannfolkhumor Jeg har inntrykk av at man oftere må forklare vitser og spøker for damer, enn man gjør for menn. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det er fordi det er "mannehumor". Altså, når jeg tenker kvinnfolk humor så er det som regel ting som har skjedd eller noe som involverer kjente personer, mens med menn så er det mye mer random ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg