Jarmo Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Jeg er fristet til å registrere meg på kvinneguiden og poste linken til tråden. Kvinnfolka må opplyses om sine feil. Vi mannfolk er seff feilfrie, eller?.... Et lite tips, ikke hets damene for mye, ellers kan det bli flere ruller med personlig tørkepapir en stund fremover.. Endret 27. april 2009 av Jarmo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 natt1: gutt: skal vi ha sex? jente: nei, ikke nå.. orker ikke natt2: gutt: skal vi ha sex? jente: nei, ikke nå.. orker ikke natt3: gutt: skal vi ha sex? jente: nei, ikke nå.. orker ikke natt4: gutt: skal vi ha sex? jente: nei, ikke nå.. orker ikke natt5: gutt: skal vi ha sex? jente: nei, ikke nå.. orker ikke natt6: jente: skal vi ha sex gutt: nei.. orker ikke(gjelder ikke meg!! ) jente: DU ELSKER MEG IKKE DU!!!!! DU SYNS JEG ER FEIT! Skjønner meg virkelig ikke på slike jenter som aldri har lyst. Føler egentlig litt med dere gutter, er jente selv, men er tydeigvis ikke like hysterisk som mange andre jenter. Er ikke typisk sminkedokke like: "ÅH NEI! Kan ikke gå uten øredobbene mine! Iiik!" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Dere er klar over at jenter sier sånne dumme ting fordi dere liker det, ikke sant? Hun : "Dere er klar over at jenter sier sånne dumme ting fordi dere liker det, ikke sant?" Hahahaha. Faen meg dagens! 1 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 natt1: gutt: skal vi ha sex? jente: nei, ikke nå.. orker ikke natt2: gutt: skal vi ha sex? jente: nei, ikke nå.. orker ikke natt3: gutt: skal vi ha sex? jente: nei, ikke nå.. orker ikke natt4: gutt: skal vi ha sex? jente: nei, ikke nå.. orker ikke natt5: gutt: skal vi ha sex? jente: nei, ikke nå.. orker ikke natt6: jente: skal vi ha sex gutt: nei.. orker ikke(gjelder ikke meg!! ) jente: DU ELSKER MEG IKKE DU!!!!! DU SYNS JEG ER FEIT! Skjønner meg virkelig ikke på slike jenter som aldri har lyst. Føler egentlig litt med dere gutter, er jente selv, men er tydeigvis ikke like hysterisk som mange andre jenter. Er ikke typisk sminkedokke like: "ÅH NEI! Kan ikke gå uten øredobbene mine! Iiik!" Jeg skjønner det lett. Min erfaring er at menn bruker sex for å slappe av, kvinner må være slappet av for å ha sex. Den reglen gjelder selvfølgelig ikke alle, men tror det er slik for mange. Når man har forsket på dette har man også kommet fram til noenlunde det samme resultatet tror jeg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Dere er klar over at jenter sier sånne dumme ting fordi dere liker det, ikke sant? Jeg liker det ikke. Kan ikke forstå at gutter liker at jenter leker dumme. I beste fall har jeg noe å le av, i værste fall blir jeg irritert. Er vell ingen som liker at jenter leker dumme? Eller bare dumme jenter, som ikke leker - for den saks skyld * Jeg blir bare sur fordi du tror at jeg er sur! * - herreguuuuud jeg er lei av den Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Vi mannfolk er seff feilfrie, eller?.... Et lite tips, ikke hets damene for mye, ellers kan det bli flere ruller med personlig tørkepapir en stund fremover.. Så klart er vi feilfrie Og damene må da tåle slikt. De kan alltids opprette "Post eksempler på mannfolk-logikk". Jeg hadde sikkert funnet den underholdende også. Jeg kunne sikkert bidrat til den, til og med. Endret 27. april 2009 av thrice Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Vi mannfolk er seff feilfrie, eller?.... Var det dama di som tvang deg til å poste det der? Ellers null sex osv osv... Endret 27. april 2009 av WarpX Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Denne kan vel endres til 'Gullkorn tråden v.2' :!: Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Dere er klar over at jenter sier sånne dumme ting fordi dere liker det, ikke sant? Hun : "Dere er klar over at jenter sier sånne dumme ting fordi dere liker det, ikke sant?" Hahahaha. Faen meg dagens! Dere er så søte Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 ...(gjelder ikke meg!! )... Yeah, riiiiiiiight. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 *mine innlegg* Så sinnsykt morsomt. Vær snill og fortsett med gullkornene. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Denne kan vel endres til 'Gullkorn tråden v.2' :!: Nei. Da vil det også komme eksempler på mannfolk-logikk, og det skal vi ikke ha noe av. Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Damer flest er manipulerende. Rett og slett. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Dere er så søte Klart vi er, men hva er tanken om jeg tørr spørre, muldvarp? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 For en tråd! må følges med på! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Genial tråd, må uten tvil følges med på. Har humret meg gjennom hele. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Dere er så søte Klart vi er, men hva er tanken om jeg tørr spørre, muldvarp? Hva mener du? Får jeg ikke lov å skrive her fordi jeg er jente? Hæ? Hæ? Kjønnsdiskriminering! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Så lenge du disser kjerringer så er det greit. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Hva mener du? Får jeg ikke lov å skrive her fordi jeg er jente? Hæ? Hæ? Kjønnsdiskriminering! Jeg kan ikke huske å ha sett noe om likestilling eller HMS regler på dette forumet. Kom deg på kjøkkenet. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Så lenge du disser kjerringer så er det greit. Selvsagt. Det gjør jeg jo alltid, jenter er jo teite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg