Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Jeg er fristet til å registrere meg på kvinneguiden og poste linken til tråden. Kvinnfolka må opplyses om sine feil.

 

Vi mannfolk er seff feilfrie, eller?.... :whistle:

 

Et lite tips, ikke hets damene for mye, ellers kan det bli flere ruller med personlig tørkepapir en stund fremover..

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
natt1:

gutt: skal vi ha sex?

jente: nei, ikke nå.. orker ikke

 

natt2:

gutt: skal vi ha sex?

jente: nei, ikke nå.. orker ikke

 

natt3:

gutt: skal vi ha sex?

jente: nei, ikke nå.. orker ikke

 

natt4:

gutt: skal vi ha sex?

jente: nei, ikke nå.. orker ikke

 

natt5:

gutt: skal vi ha sex?

jente: nei, ikke nå.. orker ikke

 

natt6:

jente: skal vi ha sex

gutt: nei.. orker ikke(gjelder ikke meg!! :p)

jente: DU ELSKER MEG IKKE DU!!!!! DU SYNS JEG ER FEIT!

Skjønner meg virkelig ikke på slike jenter som aldri har lyst. Føler egentlig litt med dere gutter, er jente selv, men er tydeigvis ikke like hysterisk som mange andre jenter. Er ikke typisk sminkedokke like: "ÅH NEI! Kan ikke gå uten øredobbene mine! Iiik!"

Lenke til kommentar
natt1:

gutt: skal vi ha sex?

jente: nei, ikke nå.. orker ikke

 

natt2:

gutt: skal vi ha sex?

jente: nei, ikke nå.. orker ikke

 

natt3:

gutt: skal vi ha sex?

jente: nei, ikke nå.. orker ikke

 

natt4:

gutt: skal vi ha sex?

jente: nei, ikke nå.. orker ikke

 

natt5:

gutt: skal vi ha sex?

jente: nei, ikke nå.. orker ikke

 

natt6:

jente: skal vi ha sex

gutt: nei.. orker ikke(gjelder ikke meg!! :p)

jente: DU ELSKER MEG IKKE DU!!!!! DU SYNS JEG ER FEIT!

Skjønner meg virkelig ikke på slike jenter som aldri har lyst. Føler egentlig litt med dere gutter, er jente selv, men er tydeigvis ikke like hysterisk som mange andre jenter. Er ikke typisk sminkedokke like: "ÅH NEI! Kan ikke gå uten øredobbene mine! Iiik!"

 

Jeg skjønner det lett. Min erfaring er at menn bruker sex for å slappe av, kvinner må være slappet av for å ha sex. Den reglen gjelder selvfølgelig ikke alle, men tror det er slik for mange. Når man har forsket på dette har man også kommet fram til noenlunde det samme resultatet tror jeg.

Lenke til kommentar
Dere er klar over at jenter sier sånne dumme ting fordi dere liker det, ikke sant?

 

Jeg liker det ikke. Kan ikke forstå at gutter liker at jenter leker dumme. I beste fall har jeg noe å le av, i værste fall blir jeg irritert.

 

Er vell ingen som liker at jenter leker dumme? Eller bare dumme jenter, som ikke leker - for den saks skyld ;)

 

* Jeg blir bare sur fordi du tror at jeg er sur! * - herreguuuuud jeg er lei av den :p

Lenke til kommentar
Vi mannfolk er seff feilfrie, eller?.... :whistle:

 

Et lite tips, ikke hets damene for mye, ellers kan det bli flere ruller med personlig tørkepapir en stund fremover..

 

Så klart er vi feilfrie :yes:

 

Og damene må da tåle slikt. De kan alltids opprette "Post eksempler på mannfolk-logikk". Jeg hadde sikkert funnet den underholdende også. Jeg kunne sikkert bidrat til den, til og med.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...