Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Å kjære vene. Einstøing for life. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det er faen ikke mulig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 et eksempel med dama fra i fjor.. Du må seriøst dumpe den kjærringa der. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Høres ut som en av "de" som forventer at du er tankeleser. Selv om de sier noe annet, så SKAL du værsågod fatte hva de egentlig mente. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det er jo ganske normalt, har lært. Når jeg skal lage mat og spør om dama skal ha og hun sier nei så ender hun så og si alltid opp med å spise opp halvparten av maten. Så nå lager jeg mat for så og si 2 personer uavhengig om hun sier hun skal ha eller ei, da hun alltid ender opp med at hun vil ha mat uansett hva hun sier i forkant. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har en småfin i litt samme kategori jeg også. For flere år siden var jeg sammen med ei dame som skulle til polen via no skolegreier. Hu hadde da bursdag mens hu var i polen og jeg spurte om hu ville ha gaven sin før eller etter hu dro. Hu sa jeg kunne velge, så jeg sa hu ville få den etter at hu kom tilbake slik at jeg fikk mer tid til å komme på noe bra. Fyfaen som jeg fikk kjeft da hu sto på flyplassen og skulle dra. Hu trodde jeg skjønte at "du bestemmer" betyr "jeg skal da for faen ha den FØR jeg drar, din jævla ape!". Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg: Hvor skal vi spise? Hun: Du kan bestemme! Jeg: Jeg spiser alt utenom maur og gråstein, det er jeg lei av -- hva vil du ha? Hun: Bestem du. Jeg: Pizza..? Hun: Neeeeei... Jeg: Hamburger? Hun: Nei... Jeg: Kinesisk? Italiensk? Pasta? Kebab? Hun: Nei, nei, nei, nei... Jeg: <<"Samme stedet vi har gått de siste 5 gangene vi har vært ute?">>' Hun: Okay da Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 huff, dette var triste greier, er jo så mye fantastisk som venter på meg når jeg får meg dame.. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Håper denne tråden lærer meg å unngå de største fall-lemmene hvis jeg noen gang får et forhold. Har desverre ikke så mye å bidra med, men kan komme med litt fra modern. Jeg har nettop fått ny jobb. En dag skulle jeg jobbe 11-7 men så ville noen bytte vakt med meg og jeg endte med å jobbe 3-11 istedet. I mens jeg var på jobb hadde jeg fått melding av mamma, at når jeg var ferdig på jobb skulle jeg hente henne. Hun trodde naturlig nok jeg sluttet 7. Jeg bor ikke sammen henne, og vi ser hverandre ikke så mye. Alikevel var det min plikt å oppdatere henne om at jeg hadde byttet vakt og så det var MIN skyld at hun hadde misset noe. Husker ikke dialogen Endret 26. november 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ser ikke helt hva som var så dumt der, om du skulle hente henne så er det jo din plikt å si at tidene er endret? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Jeg skulle ikke hente henne. Hun sendte bare en melding til meg, som jeg ikke kunne lese da jeg var på jobb. Long story short: vi har ikke lov å holde på med mobilen, den blir i skapet. Endret 26. november 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg skulle gjerne sett en del mindre av den logikken, uansett kjønn, som sender melding og antar at mangel på svar innebærer noe annet enn at jeg ikke har lest meldingen. Jeg slo på mobilen etter 3-4 dager uten batteri og fikk en flust av meldinger fra samme person som begynte med "Finne på noe?" og endte med "Hvorfor svarer du ikke på meldinger?" uten å ringe en eneste gang og bekrefte om telefonen var slått på. Hvis noe er viktig nok til at du blir sur så er det viktig nok til at man ringer. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg skulle gjerne sett en del mindre av den logikken, uansett kjønn, som sender melding og antar at mangel på svar innebærer noe annet enn at jeg ikke har lest meldingen. Jeg slo på mobilen etter 3-4 dager uten batteri og fikk en flust av meldinger fra samme person som begynte med "Finne på noe?" og endte med "Hvorfor svarer du ikke på meldinger?" uten å ringe en eneste gang og bekrefte om telefonen var slått på. Hvis noe er viktig nok til at du blir sur så er det viktig nok til at man ringer. Det gjelder særlig en del av de som legger opp til at hvis du ikke svarer innen ti minutter så er du sur. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 ...så har man også de som ikke svarer på en melding i det hele tatt, om den er lest eller ei. Kjenner endel sånne (begge kjønn) - med et sånt handlingsmønster er det umulig å vite om de er lest eller ei. F.eks. er det common sense å svare på disse "finne på noe"-meldingene når de er lest, selv om det ahr gått et døgn, så avsender hvertfall skjønenr situasjonen - at tlf var av, eller hva det nå måtte være. Ikke alle som gjøre det, dessverre... Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 HVORFOR skal alltid jeg spørre HUN om hun vil finne på no, og ikke henne tilbake? Hun blir faens meg sur på meg for at jeg ikke spør før?! Hun sier hun ikke kan vente på meg, og derfor har hun andre planer. HVA FAEN Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Nå hagler det med drit kvinnelogikk fra henne ass. Hun som svar på min mld: "Jeg har krasja jeg vil ikke snakke med deg nå!!!" Ok, tenker jeg, men hvorfor er hun så jævla sur. Meg: "Shit, går det bra med deg? Er du skadet noe sted?" Hun: "Neida" Jeg: "Ok, det er det viktigste, at du er ok. Hvordan er det med bilen? Og... hvorfor er du sur på meg a?" Hun: "Vil ikke snakke nå!" Hun igjen: "Jeg kunne vært død, og alt du tenker på er hvorfor jeg er sur på deg?" OMG, jeg finner en ny en på byen til helgen ass. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Litt kvinnfolklogikk fra din side også der da. Å tolke "jeg vil ikke prate med deg nå" til "still meg masse spørsmål og prøv og før en samtale med meg" er litt kvinnfolklogikk. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 LOL, så når en hadde sagt at de var i en bil ulykke hadde du gitt faen? Det der er heter å bry seg. For å være helt ærlig gjorde jeg det av plikt for å unngå bråk senere. Tviler sterkt på at hun hadde ligget og blødd og skrivd melding til meg samtidig Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Å ville ha svar på om hun var ok, greit, den er jeg med på. Men så er det stopp. Både det med bilen og om hun var sur på deg kunne ventet. Og å annta at hun er sur, og ikke bare stresset fordi hun nettopp kræsjet var også litt på tur, vil jeg si. Tolking på høyt kjerringnivå. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Korrekt. Ingen poeng i å mase som en og annen kjerring når hun nettopp har kræsjet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg