Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk

Anbefalte innlegg

Typisk diskriminerende mannfolklogikk. Kanskje tråden burde bytte navn.

Og hvis det faktisk hadde vært logikk involvert hadde du kanskje hatt en fot å stå på...

Men det var en spøk, du burde ikke pirke på spøken min. Ikke noe er morsomt når man har dissekert det. Tenk om man skulle gå gjennom alle historiene i denne tråden og kvele moroa ut av dem, hadde ikke det vært teit? Ikke at det ikke hadde vært en morsom jobb å være trådens partypooper, det er jo alltid gøy, men sånn med tanke på de andre forumbrukerne, tror jeg ikke jeg hadde hatt samvittighet til å ødelegge all moroa, altså. Det er jo mye her jeg mener er feil, men jeg ser jo at det meste av det er lettbeint humor, så jeg finner ikke noe særlig poeng i å gå alle innlegg i sømmene. Men det er jo forskjell på folk. Jeg dømmer ingen, jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Martine denne er sikkert logisk for deg:)

Dama: Nei off må begynne å ta sol eg.

Eg: men du skal jo til syden om noen månder.

Dama: ja... er jo derfor eg må ta sol. kan jo ikke ver kvit i syden.

Eg: (smile å late som eg forstår hun)

Altså, det er kjekt med eit grunnlag før ein reiser til syden, slik at ein ikkje blir så enkelt solbrent.

Lenke til kommentar

Det samme tenkte jeg, men når unnskyldningen er "kan ikke være hvit i syden" virker det som det kun er fordi hun ikke vil se bleik ut. Hadde hun derimot sagt at hun legger ett grunnlag slik at hun ikke blir så lett solbrent hadde det vært noe annet.

Lenke til kommentar
Martine denne er sikkert logisk for deg:)

Dama: Nei off må begynne å ta sol eg.

Eg: men du skal jo til syden om noen månder.

Dama: ja... er jo derfor eg må ta sol. kan jo ikke ver kvit i syden.

Eg: (smile å late som eg forstår hun)

Jeg ser logikken, ja, selv om jeg er sterk motstander av solarium og selvbruning.

Jeg kan godt prøve å forklare for deg hvordan de fleste sydenturjenter tenker. Man drar på tur først og fremst for å ha ferie, så for å drikke og feste, så for å oppleve en annen kultur, og så i siste rekke kan man vurdere å sole seg litt. Men om man da skal flekke klærne av den bleke vinterhuden foran alle som allerede har fått fin farge, enten hjemme på forhånd, eller på stranda, føler man at man skiller seg ut og blir da ukomfortabel.

Dette er det samme som skjedde da én jente en gang begynte å bruke sminke. Da måtte alle andre også bruke sminke, sånn at de skulle komme på samme skjønnehetsnivå som den første.

Det er altså snakk om kjedereaksjoner, hvor alle som jukser seg penere, skaper press på dem som kommer etter.

Der er logikken, altså. Men at det er teit og fjollete, skal jeg ikke nekte for.

Lenke til kommentar
Æsj, ikke bry deg om han.

Det er mye morsommere når kvinner forklarer kvinnelogikk med ny kvinnelogikk :thumbs:

Ja, så dere får dobbelt så mye å le av? :fun:

Jeg prøver bare å forklare hvordan jenter tenker, og hvor alle den snåle logikken kommer fra. For av og til og innimellom, er det en viss rød tråd gjennom en hele tankerekken som har ført til resultatet, og hvis vi tar turen og følger den langt nok tilbake, hender det vi snubler over noe som faktisk ikke er så ulogisk likevel.

Men husk å smøre niste, for det kan bli en lang tur.

Lenke til kommentar
Æsj, ikke bry deg om han.

Det er mye morsommere når kvinner forklarer kvinnelogikk med ny kvinnelogikk :thumbs:

Ja, så dere får dobbelt så mye å le av? :fun:

Jeg ser du gikk på trikset som funker spesielt på kvinner: Fortell dem at de ikke skal gjøre noe, så gjør de det i alle fall. ;)

Lenke til kommentar
Jeg ser du gikk på trikset som funker spesielt på kvinner: Fortell dem at de ikke skal gjøre noe, så gjør de det i alle fall. ;)

Klart man blir opposisjonell av å bli undertrykt i mange århundrer. Det er jo...logisk. :wee:

Så dere har blitt undertrykt? Ah, OK, her trodde jeg at dere egentlig hadde styrt verden ved å la oss tro at vi bestemte. Can't have it both ways. ;)

Lenke til kommentar

Irriterrer meg over likestilling jeg! Om en jente sparker en gutt i ballene for han er frekk, Kjemper hun for kvinnene. Om jeg gutt tar hevn ved å slå henne i puppene som gjør vondt for dem, så blir han stempla som pervo..?

+ at kvinner skal ha alt bedre, som "hevn" for å blitt undertrykka?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...