LucarioX Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Sånn i tilfelle noen ikke fikk den med seg sist jeg postet den: Damer og sex... En kveld i forrige uke gikk min kone og jeg til sengs. Pasjonen begynte å gløde i soverommet, inntil hun sa; 'Du.. Jeg føler ikke for det i dag, jeg vil bare at du skal holde rundt meg. Jeg sa 'HVA??!! Hvorfor det?!'. Så sier hun de ord alle menn frykter å høre... 'Du er ikke nok i kontakt med mine emosjonelle behov som kvinne for at jeg skal kunne tilfredsstille dine fysiske behov som mann'. Hun besvarte videre mitt spørsmål med å si 'Kan du ikke bare elske meg som den jeg er og ikke hva jeg gjør for deg på soverommet?'. Når jeg forstod at det ikke ble noe på meg den natten så sovnet jeg. Neste dag tok jeg fri fra jobben for å være sammen med henne. Vi gikk ut og spiste en fin lunsj og shoppet i et stort ikke navngitt shoppingsenter i Drammen. Jeg gikk sammen med henne i forretningene når hun prøvde flere ulike virkelig dyre klesplagg. Hun kunne som vanlig ikke bestemme seg for hvilke hun skulle velge så jeg sa til henne at vi tar alle. Hun ville ha sko som komplement til hennes nye klær. Så jeg sa at vi får kjøpe matchende par til hvert sett med klær. Vi gikk så videre til Gullsmeden hvor hun valgte ut et par diamantøredobber. Tillat meg å si..... Hun var så opphisset. Jeg begynte å tro at hun testet meg når hun ba om å få ett par tennis svettebånd, når hun ikke engang kan spille tennis. Jeg tror at hun trodde jeg var gal når jeg sa, 'Det går bra elskling, bare kjøp det du. Alt for deg vet du.' Hun var nær sexuell tilfredsstillelse av all shoppingen. Hun må ha trodd at jeg var ett stepp fra mentalsykehuset. Med et kjempestort smil sa hun til sist, 'Jeg tror at det var alt elskling, nå går vi og betaler'. Jeg kunde knapt holde meg når jeg da sa, 'Nei elskling, jeg føler ikke for det'. Hennes ansikt ble helt hvitt og hennes hake datt ned på brystet med et forbauset 'HVA?'. Så sa jeg 'Elskling, jeg vil bare at du holder rundt sakene en stund. Du har ikke nok kontakt med mine finansielle behov som mann for att jeg skal kunne tilfredsstille deg som kvinne'. Når det så ut som at hun ville drepe meg, fortsatte jeg, 'Hvorfor kan du ikke bare elske meg som den jeg er i stedet for de tingene jeg kjøper til deg?'. Tydeligvis kommer jeg ikke til å ha sex i kveld heller.... http://forumet.no/blog/themetalgod/index.php?showentry=292 Like kos hver gang man leser den Endret 18. november 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 HAHA! Faen meg det beste jeg har lest på lang lang tid Å herregud så bra. Tror aldri jeg hadde klart å holde meg seriøs om jeg hadde vært mannen i forholdet her. Den der historien sier så sinnsykt mye om hvor egoistiske enkelte kvinner er i tankegangen sin. Evig heldig er jeg som ikke har en slik kjæreste (Eller kanskje vi bare ikke er blitt gamle nok, haha) Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Meg: Oi, ny sveis?Jente: ? Kompis (av meg): Utrolig fin, ikke sant? Meg: Jo, utrolig bra! (Var jo egentlig der jeg ville!!!) Jente: Dårlig forklart, men tror noen iafall skjønner hvor jeg vil. Utrolig greit sted å dele sin frustrasjon med andre Hva var så kvinnfolklogikkaktig her? Ny sveis trenger jo ikke bety FIN sveis. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Nei, men er man nyskjerrig nok til å følge opp om samtalen så finner man ut av dette. Der er kvinnelogikken din: De fleste stenger av der de er misfornøyd. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Meg: Oi, ny sveis?Jente: ? Kompis (av meg): Utrolig fin, ikke sant? Meg: Jo, utrolig bra! (Var jo egentlig der jeg ville!!!) Jente: Dårlig forklart, men tror noen iafall skjønner hvor jeg vil. Utrolig greit sted å dele sin frustrasjon med andre Hva var så kvinnfolklogikkaktig her? Ny sveis trenger jo ikke bety FIN sveis. Kvinnelogikken her er at siden larsingedude kun påpeker, altså ikke omtaler sveisen i positiv/negativ forstand, så vil jenta automatisk slutte at påpekelsen er i negativ forstand. Samfunnet gjør jenter kritiske til sitt eget utseende, så det som ikke er uttalt positivt MÅ jo være negativt. Endret 18. november 2009 av J-Core Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det er ikke logisk, men ofte slik jenter gjør det. Det finnes utallige eksempel. Ja, kvinnelogikk. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Har et par sitater fra ei i klassen: "Er ikke rådyret barnet til reinsdyret?" "Jeg bruker ikke hoppe fra stupebrett inne(basseng), jeg gjør det bare ute, siden der blir jeg brun på veien ned"(hun mente liksom at hun ble brun av at sola reflekterte i vannet) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Har et par sitater fra ei i klassen:"Er ikke rådyret barnet til reinsdyret?" "Jeg bruker ikke hoppe fra stupebrett inne(basseng), jeg gjør det bare ute, siden der blir jeg brun på veien ned"(hun mente liksom at hun ble brun av at sola reflekterte i vannet) Det der er å være dum, det har ingenting med kvinnfolklogikk å gjøre. Det der opptrer blant begge kjønn. Kan ikke folk enten poste faktisk kvinnfolk-logikk eller la være å poste i det store hele? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kan ikke folk la være å quote unødvendig eller la være å poste i det store hele? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Sånn i tilfelle noen ikke fikk den med seg sist jeg postet den: Damer og sex... En kveld i forrige uke gikk min kone og jeg til sengs. Pasjonen begynte å gløde i soverommet, inntil hun sa; 'Du.. Jeg føler ikke for det i dag, jeg vil bare at du skal holde rundt meg. Jeg sa 'HVA??!! Hvorfor det?!'. Så sier hun de ord alle menn frykter å høre... 'Du er ikke nok i kontakt med mine emosjonelle behov som kvinne for at jeg skal kunne tilfredsstille dine fysiske behov som mann'. Hun besvarte videre mitt spørsmål med å si 'Kan du ikke bare elske meg som den jeg er og ikke hva jeg gjør for deg på soverommet?'. Når jeg forstod at det ikke ble noe på meg den natten så sovnet jeg. Neste dag tok jeg fri fra jobben for å være sammen med henne. Vi gikk ut og spiste en fin lunsj og shoppet i et stort ikke navngitt shoppingsenter i Drammen. Jeg gikk sammen med henne i forretningene når hun prøvde flere ulike virkelig dyre klesplagg. Hun kunne som vanlig ikke bestemme seg for hvilke hun skulle velge så jeg sa til henne at vi tar alle. Hun ville ha sko som komplement til hennes nye klær. Så jeg sa at vi får kjøpe matchende par til hvert sett med klær. Vi gikk så videre til Gullsmeden hvor hun valgte ut et par diamantøredobber. Tillat meg å si..... Hun var så opphisset. Jeg begynte å tro at hun testet meg når hun ba om å få ett par tennis svettebånd, når hun ikke engang kan spille tennis. Jeg tror at hun trodde jeg var gal når jeg sa, 'Det går bra elskling, bare kjøp det du. Alt for deg vet du.' Hun var nær sexuell tilfredsstillelse av all shoppingen. Hun må ha trodd at jeg var ett stepp fra mentalsykehuset. Med et kjempestort smil sa hun til sist, 'Jeg tror at det var alt elskling, nå går vi og betaler'. Jeg kunde knapt holde meg når jeg da sa, 'Nei elskling, jeg føler ikke for det'. Hennes ansikt ble helt hvitt og hennes hake datt ned på brystet med et forbauset 'HVA?'. Så sa jeg 'Elskling, jeg vil bare at du holder rundt sakene en stund. Du har ikke nok kontakt med mine finansielle behov som mann for att jeg skal kunne tilfredsstille deg som kvinne'. Når det så ut som at hun ville drepe meg, fortsatte jeg, 'Hvorfor kan du ikke bare elske meg som den jeg er i stedet for de tingene jeg kjøper til deg?'. Tydeligvis kommer jeg ikke til å ha sex i kveld heller.... http://forumet.no/blog/themetalgod/index.php?showentry=292 Like kos hver gang man leser den Stadfestar berre det eg alltid har meint, og alltid vil meine: Kvinner/Jenter er horer som kun er ute etter å utnytte menn økonomisk. Tydelegvis betyr pengane våre, og det jordiske godset dei kan byttast mot, meir enn oss og vår personlegdom. Kvar gong eg diskuterer dette temaet med jenter så får eg det utslitte argumentet "alle er ikkje slik" tilbake. Jo, alle er faktisk slik. Til og med mor di og søstra di er slik, sjølv om ein ikkje vil innsjå det. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kjæresten min la merke til at jeg hadde snudd luggen fra høyre til venstre side, selv om han ikke hadde sett meg på nesten fire uker. Han er bitchen min <3 Ut ur tråden, förbannade jänta. Typisk diskriminerende mannfolklogikk. Kanskje tråden burde bytte navn. Hirr. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Kan ikke folk la være å quote unødvendig eller la være å poste i det store hele? Synes ikke quoten var unødvendig. Nie har rett; noen av eksemplene er ikke kvinnfolklogikk, men rett og slett dumme/ignorante mennesker. Det skulle strengt tatt ikke være så vanskelig å skille dem, eller? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Typisk diskriminerende mannfolklogikk. Kanskje tråden burde bytte navn. Og hvis det faktisk hadde vært logikk involvert hadde du kanskje hatt en fot å stå på... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Kjæresten min la merke til at jeg hadde snudd luggen fra høyre til venstre side, selv om han ikke hadde sett meg på nesten fire uker. Han er bitchen min <3 Ut ur tråden, förbannade jänta. Typisk diskriminerende mannfolklogikk. Kanskje tråden burde bytte navn. Hirr. Det var ikke mannelogikk, det var svenskelogikk Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bare et lite spørsmål til den handlesenter-historien. Hvordan kunne de plukke ut så mange forskjellige forskjellige varer å så gå videre, uten å betale? Du må jo betale i hver butikk, ikke bare fylle en handlevogn med sko, klær, smykker og så videre uten å betale underveis? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Det var ikke mannelogikk, det var svenskelogikk Og som alle vet er det like ille, om ikke værre, enn kvinnfolk-logikk. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bare et lite spørsmål til den handlesenter-historien. Hvordan kunne de plukke ut så mange forskjellige forskjellige varer å så gå videre, uten å betale? Du må jo betale i hver butikk, ikke bare fylle en handlevogn med sko, klær, smykker og så videre uten å betale underveis? Det er en "vandrerhistorie", detaljene er ikke så viktig. Dessuten er den originalt på engelsk, hvor det står "department store" som kan oversettes til varehus. Tenk Smart Club, ikke Oslo City. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg har ikke noe eksempel nå, men noe kvinnfolk gjør når de misliker noe en annen har gjort eller skal gjøre (og som de egentlig ikke har noe med), er at de istedenfor å fortelle det til denne personen, går til alle andre og forteller at "jeg synes ikke noe om det han/hun gjør". Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det gjør både damer og menn. Iallefall jeg. Det sier kanskje mer om meg enn noe annet Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det stemmer. Menn flest er ikke sånn. "... ja, det er non man sku kløpt ta eggstokka på," så søstera mi i kveld. Det komiske er at hun kritiserte ei tidligere venninne som venter sitt tredje barn, men skal selv unge nr. 4 for henne og samboeren i Januar. Begrunnelsen hennes er at den tidligere venninna vil ha barn med tre forskjellige fedre, men hun har selv barn med to forskjellige menn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg