Batnobbit Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 haha. Denne tråden er faktisk kjempemorsom! Må ha i mine innlegg. Edit: Øøøy.. 1111 innlegg Nice, gz. Kvinnfolk logikk er ei jente som ikke gadd og ta på sminken, noe som syntes overdrevent godt i og med at hun bruker ett tonn med brunkrem. Men, hun tok brunkrem under øynene for og skjule posene. Okei, kanskje bare ett engangstilfelle men men. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Men hun er ei sta, ego og meget oppmerksomhetsavhengig jente. Så ... Det du sier er at hun er ei jente. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 "gulrøtter vokser på trær" "pizzaen blir sunnere om man lar fett renne av når den er stekt sant?" et par av noen utsagn ei i klassen min for et par år sia la ut. fine greier og ei anna som sa "jeg trengte virkelig disse skoene" når hu bokstavlig talt har rundt 60 par til med sko... me no get. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Den siste der får jeg høre hele tiden Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 "pizzaen blir sunnere om man lar fett renne av når den er stekt sant?" Jeg ville kalt det "mindre usunt", evt kalorifattigere. Jeg pleier å gjøre det med bl. annet bacon. Men det sitatet om at gulrøttene vokser på trær var episk, hun burde skjønt det ut ifra navnet i det minste :!: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) *Lærer peker på De transilvanske alper og spørre "hva heter denne fjellkjeden?"* Dum jente i klassen: DEN KINESISKE MUR! Hele klassen: ROFL! Dog ikke kvinnfolklogikk, mer, idiotilogikk. Endret 17. november 2009 av KongKake Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 *Lærer peker på De transilvanske alper og spørre "hva heter denne fjellkjeden?"*Dum jente i klassen: DEN KINESISKE MUR! Hele klassen: ROFL! Dog ikke kvinnfolklogikk, mer, idiotilogikk. Har en sånn fra 7-klasse. "gammel-gamlere-eldgammal" Forøvrig har jeg jammen boota endel av denne sorten som beskrives her fra MSN i løpet av de siste åra. Orker ikke ha "galninger" der Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Men hun er ei sta, ego og meget oppmerksomhetsavhengig jente. Så ... Det du sier er at hun er ei jente. Jeg gjør nok egentlig det. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) feilpost Endret 5. september 2010 av Milt Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Flott hvor mye man sparer ved å shoppe dobbelt så mye på 50% salg. Og legg merke til hvordan jenter "sparer" penger ved å handle på salg. Legendarisk fail. Akkurat som at de slanker seg ved å spise lett-produkter Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 "pizzaen blir sunnere om man lar fett renne av når den er stekt sant?" Jeg ville kalt det "mindre usunt", evt kalorifattigere. Jeg pleier å gjøre det med bl. annet bacon. Men det sitatet om at gulrøttene vokser på trær var episk, hun burde skjønt det ut ifra navnet i det minste :!: hun trodde også at sola var en planet... but whatcha gonna do aye? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det slår ikke at en jente i tidligere klassen min trodde det var strøm i alle ledninger, selv de som ikke var koblet til noe sted Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det slår ikke at en jente i tidligere klassen min trodde det var strøm i alle ledninger, selv de som ikke var koblet til noe sted Er det ikke? Neida Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ikke så galen som eksemplene over men vi hadde time. Så hadde vi verdenskartet foran oss, så sa læreren at verden er kjempestor. Da svarte jenta "Og den er nok enda større hvis du regner med baksiden også" Hun presterte en annen gang og si at Terminator Arlond var grunnleggeren av Sveits oO Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=719223 *kremt* Dette er for typen: Hun: Hva gjør du? Han: Ingenting. Hun: OMG HVA ER GALT ER DU SUR? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 haha. Denne tråden er faktisk kjempemorsom! Må ha i mine innlegg. Edit: Øøøy.. 1111 innlegg Da bidrar du konstruktivt istedet for å "bokmerke" :-) Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Dette er for typen:Hun: Hva gjør du? Han: Ingenting. Hun: OMG HVA ER GALT ER DU SUR? Google "Preemptive Strike"... Det er bare et tegn på at han har blitt paranoid. Av erfaring. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=719223 *kremt* Dette er for typen: Hun: Hva gjør du? Han: Ingenting. Hun: OMG HVA ER GALT ER DU SUR? ? Du kødder vel? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 og ei anna som sa "jeg trengte virkelig disse skoene" når hu bokstavlig talt har rundt 60 par til med sko... me no get. Som muttern det. *telefonen ringer* Jeg: Hallo Hun: Hei, er du hjemme eller? Jeg: Nei, er på vei til kjøpesenteret. Skal plukke opp et spill. Hun: Enda et spill? Du kjøpte jo et for ikke så lenge siden? Jeg: Ja.. og? Hvor er du? Hun: Er på [random skobutikk] Jeg: Men du kjøpte jo sko her forrige dagen? Og uken før det. Dessuten står det 15 ubrukte par i skapet. Hun: Jammen de kostet jo bare 250 kroner på salg. Og så har jeg ikke akkurat denne typen fra før. Tror de skoene fortsatt ligger i esken Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Meg: Oi, ny sveis? Jente: ? Kompis (av meg): Utrolig fin, ikke sant? Meg: Jo, utrolig bra! (Var jo egentlig der jeg ville!!!) Jente: Dårlig forklart, men tror noen iafall skjønner hvor jeg vil. Utrolig greit sted å dele sin frustrasjon med andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg