Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk

Anbefalte innlegg

haha. Denne tråden er faktisk kjempemorsom! Må ha i mine innlegg.

Edit: Øøøy.. 1111 innlegg

Nice, gz.

Kvinnfolk logikk er ei jente som ikke gadd og ta på sminken, noe som syntes overdrevent godt i og med at hun bruker ett tonn med brunkrem. Men, hun tok brunkrem under øynene for og skjule posene. Okei, kanskje bare ett engangstilfelle men men.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"gulrøtter vokser på trær"

"pizzaen blir sunnere om man lar fett renne av når den er stekt sant?"

et par av noen utsagn ei i klassen min for et par år sia la ut.

fine greier :p

og ei anna som sa "jeg trengte virkelig disse skoene" når hu bokstavlig talt har rundt 60 par til med sko... me no get.

Lenke til kommentar

Jeg ville kalt det "mindre usunt", evt kalorifattigere. Jeg pleier å gjøre det med bl. annet bacon.

Men det sitatet om at gulrøttene vokser på trær var episk, hun burde skjønt det ut ifra navnet i det minste :!:

Lenke til kommentar
*Lærer peker på De transilvanske alper og spørre "hva heter denne fjellkjeden?"*

Dum jente i klassen: DEN KINESISKE MUR!

Hele klassen: ROFL!

Dog ikke kvinnfolklogikk, mer, idiotilogikk.

Har en sånn fra 7-klasse.

"gammel-gamlere-eldgammal"

Forøvrig har jeg jammen boota endel av denne sorten som beskrives her fra MSN i løpet av de siste åra. Orker ikke ha "galninger" der :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg ville kalt det "mindre usunt", evt kalorifattigere. Jeg pleier å gjøre det med bl. annet bacon.

Men det sitatet om at gulrøttene vokser på trær var episk, hun burde skjønt det ut ifra navnet i det minste :!:

hun trodde også at sola var en planet... but whatcha gonna do aye? :p

Lenke til kommentar

Ikke så galen som eksemplene over men vi hadde time. Så hadde vi verdenskartet foran oss, så sa læreren at verden er kjempestor. Da svarte jenta "Og den er nok enda større hvis du regner med baksiden også"

Hun presterte en annen gang og si at Terminator Arlond var grunnleggeren av Sveits oO

Lenke til kommentar
og ei anna som sa "jeg trengte virkelig disse skoene" når hu bokstavlig talt har rundt 60 par til med sko... me no get.

Som muttern det.

*telefonen ringer*

Jeg: Hallo

Hun: Hei, er du hjemme eller?

Jeg: Nei, er på vei til kjøpesenteret. Skal plukke opp et spill.

Hun: Enda et spill? Du kjøpte jo et for ikke så lenge siden?

Jeg: Ja.. og? Hvor er du?

Hun: Er på [random skobutikk]

Jeg: Men du kjøpte jo sko her forrige dagen? Og uken før det. Dessuten står det 15 ubrukte par i skapet.

Hun: Jammen de kostet jo bare 250 kroner på salg. Og så har jeg ikke akkurat denne typen fra før.

Tror de skoene fortsatt ligger i esken :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...