Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_lolz_*

Bruker gjest siden dette er lenge siden og jeg nå er i forhold.

Sitter på byn med en jente. Jeg er allerede god og full, men hun insisterer på å skjenke i meg mer drikke. Hun var interessert i meg, så var vel for å gjøre arbeidet lettere. Jeg blir skikkelig full takket være henne, og begynner selvfølgelig å tafse. Når de stenger regner jeg med at jeg skal være med hun hjem, men får ikke lov. Får høre i etterkant at jeg var for klåete. Ikke sjenk meg da!

Lenke til kommentar
Bruker gjest siden dette er lenge siden og jeg nå er i forhold.

Sitter på byn med en jente. Jeg er allerede god og full, men hun insisterer på å skjenke i meg mer drikke. Hun var interessert i meg, så var vel for å gjøre arbeidet lettere. Jeg blir skikkelig full takket være henne, og begynner selvfølgelig å tafse. Når de stenger regner jeg med at jeg skal være med hun hjem, men får ikke lov. Får høre i etterkant at jeg var for klåete. Ikke sjenk meg da!

Dette var vel strengt talt verken morsomt eller et godt eksempel på kvinnfolk-logikk. Kvalitet fremfor kvantitet folks

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Flau_*

Så har vi meg og mitt tilfelle med kvinnfolk-logikk, rykende ferskt fra i dag. Jeg datet en jente i et par måneder, jeg fikk god respons. Vi hadde det gøy sammen, alle signalene var på plass. I går kysser jeg henne, og hun svarer tilbake. Merker at det er kanskje litt motvillig fra hennes siden, i mangel på bedre ord. Derfor gir jeg meg fort, og vi snakker og alt virker normalt. Det var i går...

I dag snakker vi sammen, så kommer hun plutselig og sier "Jeg må fortelle deg noe". Viser seg at hun har vært sammen med en fyr i to år, og ifølge henne er det alvorlig. Jaha, alvorlig. Derfor sier du dette til meg etter flere dates, og etter at vi har kyssa. Seriøst, jeg vurderer å lage en komedie ut av livet mitt. Hasjrøykere finner mer logikk, enn den jenta der...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Flau_*
Damn. Hvorfor deiter hun i utgangspunktet, da? D: For jeg antar hun mente hun var sammen med ham fortsatt, ikke at hun bare nevnte hun hadde vært sammen med en før? :p

Aner ikke, kanskje hun ikke ser på dating som jeg gjør det... men når to mennesker av forskjellig kjønn spiser sammen uformelt, og går på bowling/kino sammen så er det jo date i mine øyne. Kvinner og miksa signaler altså.

Hun har sa at hun har vært sammen med typen i to år, så begynte hun å bable om at hun vil ha forhold slik og slik. Jeg fikk ikke med meg alt, fordi jeg var på i full gang med å snike meg unna :p.

Lenke til kommentar

^

Du kan være venner med menn da, mulig det. Men, her kommer vel egentlig alt an på hvilke signaler hun sendte ut. Dårlig gjort av henne, mener jeg, med mindre hun faktisk bare trodde dere var venner og det er du som prøver å finne signaler der de ikke finnes. : P

Selv om jeg er jente har jeg et eksempel (om jeg får lov da. :p):

Orker ikke å skrive detaljert samtale og slikt, men den ene venninnen min er nå drittsur på meg fordi jeg spøkte om at hun gikk i speider før! Alvorlig talt. Hun klikker hver gang jeg nevner det, prøver å huske på det, men herregud HVOR selvhøytidelig er det mulig å ta seg selv? Det er ikke akkurat som om noen bryr seg om at hun gikk der for leeenge siden. -.- Dessuten vet de fleste det, noe hun tydeligvis prøver å fortrenge.

Lenke til kommentar

Når man snakker om msn nick:

Jentes nick: koffer skjer det altid med meg? "Forbauset smilefjes" | dont fucking tell me that you want me, if you don't fucking meen it.. "Skuffet smilefjes"

Personlig synes jeg det er latterlig å skrive slikt i nick.

så jeg sa:

G: Hvorfor har du det der nicket?

J: Fordi jeg vil.

G: Jaja, hva har skjedd da?

J: Tror du jeg forteller noen det?

:wallbash: Det er så ulogiskt at det er skummelt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...