Carpe Dam Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Da sitter du for langt nede... =P Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kjæresten min la merke til at jeg hadde snudd luggen fra høyre til venstre side, selv om han ikke hadde sett meg på nesten fire uker. Han er bitchen min <3 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 haha XD Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fersk en fra msn: J: *Har noe i nicket som jeg lurer på hva hun mener med* Meg: hvorfor det? er det bare tull? J: ja, på en måte, men det har jo en betydning. Meg: Hva er betydningen? J: ikke noe Meg: du sa jo nettop at det var en betydning? J: jo, for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 ...som du ikke har noe med? / hun ikke vil si til deg. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hvorfor være åpen om at man skjuler noe, om man først skal skjule det? *Hey, jeg lister noe dypt personlig slik at alle kan se det. Dersom du kommenterer det er jeg rask med å påpeke at du ikke er nær nok til å få greie på det.* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det er ikke logisk, men ofte slik jenter gjør det. Det finnes utallige eksempel. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Kjæresten min la merke til at jeg hadde snudd luggen fra høyre til venstre side, selv om han ikke hadde sett meg på nesten fire uker. Han er bitchen min <3 Ut ur tråden, förbannade jänta. Lenke til kommentar
Gjest Guest_lolz_* Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Bruker gjest siden dette er lenge siden og jeg nå er i forhold. Sitter på byn med en jente. Jeg er allerede god og full, men hun insisterer på å skjenke i meg mer drikke. Hun var interessert i meg, så var vel for å gjøre arbeidet lettere. Jeg blir skikkelig full takket være henne, og begynner selvfølgelig å tafse. Når de stenger regner jeg med at jeg skal være med hun hjem, men får ikke lov. Får høre i etterkant at jeg var for klåete. Ikke sjenk meg da! Lenke til kommentar
Ingaren Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Bruker gjest siden dette er lenge siden og jeg nå er i forhold. Sitter på byn med en jente. Jeg er allerede god og full, men hun insisterer på å skjenke i meg mer drikke. Hun var interessert i meg, så var vel for å gjøre arbeidet lettere. Jeg blir skikkelig full takket være henne, og begynner selvfølgelig å tafse. Når de stenger regner jeg med at jeg skal være med hun hjem, men får ikke lov. Får høre i etterkant at jeg var for klåete. Ikke sjenk meg da! Dette var vel strengt talt verken morsomt eller et godt eksempel på kvinnfolk-logikk. Kvalitet fremfor kvantitet folks Lenke til kommentar
Gjest Guest_Flau_* Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Så har vi meg og mitt tilfelle med kvinnfolk-logikk, rykende ferskt fra i dag. Jeg datet en jente i et par måneder, jeg fikk god respons. Vi hadde det gøy sammen, alle signalene var på plass. I går kysser jeg henne, og hun svarer tilbake. Merker at det er kanskje litt motvillig fra hennes siden, i mangel på bedre ord. Derfor gir jeg meg fort, og vi snakker og alt virker normalt. Det var i går... I dag snakker vi sammen, så kommer hun plutselig og sier "Jeg må fortelle deg noe". Viser seg at hun har vært sammen med en fyr i to år, og ifølge henne er det alvorlig. Jaha, alvorlig. Derfor sier du dette til meg etter flere dates, og etter at vi har kyssa. Seriøst, jeg vurderer å lage en komedie ut av livet mitt. Hasjrøykere finner mer logikk, enn den jenta der... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 etter å ha lest den tenkte jeg: "All men are dogs" javel? "All girls are bitches" Lenke til kommentar
Beges Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Damn. Hvorfor deiter hun i utgangspunktet, da? D: For jeg antar hun mente hun var sammen med ham fortsatt, ikke at hun bare nevnte hun hadde vært sammen med en før? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Flau_* Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Damn. Hvorfor deiter hun i utgangspunktet, da? D: For jeg antar hun mente hun var sammen med ham fortsatt, ikke at hun bare nevnte hun hadde vært sammen med en før? Aner ikke, kanskje hun ikke ser på dating som jeg gjør det... men når to mennesker av forskjellig kjønn spiser sammen uformelt, og går på bowling/kino sammen så er det jo date i mine øyne. Kvinner og miksa signaler altså. Hun har sa at hun har vært sammen med typen i to år, så begynte hun å bable om at hun vil ha forhold slik og slik. Jeg fikk ikke med meg alt, fordi jeg var på i full gang med å snike meg unna . Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 ^ Du kan være venner med menn da, mulig det. Men, her kommer vel egentlig alt an på hvilke signaler hun sendte ut. Dårlig gjort av henne, mener jeg, med mindre hun faktisk bare trodde dere var venner og det er du som prøver å finne signaler der de ikke finnes. : P Selv om jeg er jente har jeg et eksempel (om jeg får lov da. ): Orker ikke å skrive detaljert samtale og slikt, men den ene venninnen min er nå drittsur på meg fordi jeg spøkte om at hun gikk i speider før! Alvorlig talt. Hun klikker hver gang jeg nevner det, prøver å huske på det, men herregud HVOR selvhøytidelig er det mulig å ta seg selv? Det er ikke akkurat som om noen bryr seg om at hun gikk der for leeenge siden. -.- Dessuten vet de fleste det, noe hun tydeligvis prøver å fortrenge. Lenke til kommentar
Z_AGo Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Du mister bilnøkklene ned et kumlokk - Dette vil tilsi at du har et problem! Hun mister bilnøkklene ned et kumlokk - Da har "VI" et problem, hvor VI egentlig betyr deg/han Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Når man snakker om msn nick: Jentes nick: koffer skjer det altid med meg? "Forbauset smilefjes" | dont fucking tell me that you want me, if you don't fucking meen it.. "Skuffet smilefjes" Personlig synes jeg det er latterlig å skrive slikt i nick. så jeg sa: G: Hvorfor har du det der nicket? J: Fordi jeg vil. G: Jaja, hva har skjedd da? J: Tror du jeg forteller noen det? Det er så ulogiskt at det er skummelt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Helt enig! Oppmerksomhets-horer kalles det. Hva faen er poenget med og ha slikt i MSN-nicket når du ikke vil at noen skal spørre om det engang ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 G: Hvorfor har du det der nicket?J: Fordi jeg vil. G: Jaja, hva har skjedd da? J: Tror du jeg forteller noen det? Hun der liker deg ikke. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hehe, nei det vet jeg ikke noe om. Men hun er ei sta, ego og meget oppmerksomhetsavhengig jente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg