Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk

Anbefalte innlegg

Skulle på Kino med dama, ringer henne dagen før og ber henne ut, hun er med. Dagen etter ringer jeg henne i seks tiden og spør når hun kommer. Så sier hun at hun trodde jeg ikke ville lenger fordi jeg ikke hadde ringt henne tidligere på dagen??? Så da hadde hun dratt til en venninne i stedet:P Hva faen?!

Endret av ToYBoi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat nå;

Hun: "jeg skal begynne å trene"

Jeg: "da kan du styrketrene sammen med meg da :)"

Hun: "nei, jeg bare løper jeg :)"

Jeg: *forklarer at løping blir ofte sett på som formen på trening som forandrer formen på kroppen, og forklarer at det er feil. Den endrer bare størrelsen, styrketrening forandrer formen på kroppen"

hun: "sier du jeg er feit?!"

FAEN ass, hun spiller fortsatt på at jeg "kalte" henne feit. "buhu du vil forandre kroppen min, den er ikke fin nok." "du liker ikke kroppen min". Nå gidder jeg faens meg ikke ro mer :p

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Skjedd noen ganger når jeg og dama leke-sloss: Hun lugger hardt i håret mitt slik at det faktisk gjør ganske vondt og da sier jeg:

G: "Nå tror jeg vi må slutte, det der gjorde faktisk ganske vondt" *Fortsette å smile, for jeg er jo ikke sur*

J: *Gå sin vei uten å snakke med meg og være sur en lang stund*

Hadde det vært motsatt, at jeg hadde lugga litt for hardt eller noe, da hadde jeg måtte be om unnskyldning hundreogtjue ganger før det hadde vært greit.

Lenke til kommentar

hehe

akuratt ang. leke slosting så var xen morsomt

han: *slår meg så deg gjør vondt eller dytta meg så jeg datt med et brak utav sofaen

jeg: sier "au" og at "det der var da ikke nødvending"

han: hum, vi bør nok slutte før noen griner

jeg: *slå han så hardt jeg klarer mes jeg kneèr han i magen

han: *grine*

:innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...