toth Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hun vil vi skal generalisere og stereotypifisere jenter. Typisk: "Åj, har du fått ny genser?" "KALLER DU MEG FEIT?!" Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Henne: Jeg vil helst at du sitter mindre på nettet*en dag uten så mye nett og mer film/serier* Henne: HVORFOR VAR DU IKKE LOGGET PÅ FACEBOOKCHATTEN! Han: Tror du bør se over det der Tror min kjære bror mente det som står der nå Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 jeg har ryddet litt ot fra tråden. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 God gammeldags kvinnelogikk =) Lenke til kommentar
Manken Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Da får hun jo faktisk være til stede, slik at han ikke trenger å fantasere om andre enn henne... makan Lenke til kommentar
Nator Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hmm. Synd for henne at jedi-tricks ikke funker på ordentlig. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Frister egentlig å være singel hele livet. Så sinnsykt mye enklere. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Snakket med jente på msn i dag. Jeg: Hei. Skjera? Hun: hei mye. Jeg: ok:) Hun: Jeg: Hvorfor ? Hun: Orker ikke snakke om det Hvorfor i all verden hinter hu om noe er leit for å så si at hu ikke orker å snakke om det:O Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Fordi det sikkert bare er en filleting å hun vil du skal synes synd i henne. Kjenner flere kvinnfolk som whiner konstant, men når man spør om de vil snakke om problemet, så svarer de nesten bestandig nei. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 er så teit liksom. jeg valgte å svare javell til hu. gidder ikke å synes synd på a når hu ikke orker å si hva det er Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Samme her, ignorerer det helt når det blir slik. Eller så svarer jeg sarkastisk. Lenke til kommentar
Z_AGo Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Fortsettelse på den over: Hun: Han: Hva er galt?? Hun: Ingenting!! Han: Nei vel! Hun: Du bryr deg ikke om meg!! Du bryr deg ikke når noe plager meg! Han: Endret 1. november 2009 av Z_AGo Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hoho jeg har en sånn dame på msn, som er så ulogisk som det går ann å bli. Hver gang jeg føler meg litt nedfor snakker jeg med henne og får meg en god latter. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det som kanskje irriterer meg mest med jenter: Gutt: Så fin du er i dag! Jente: Nei, æsj. Gutt: Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Meg sier: heej <3 hun sier: heej <3 hva skjer med å ikke si hei til meg? : //// meg sier: Sa jeg ikke nettopp hei? Den der er klassisk, irriterer meg noe fryktelig. Er f.eks ikke lov til å si hei til en jente uten å bruke "<3" eller "" lenger. Blir stempla som sur om man ikke bruker hundre fjortiss-smileys hver gang man sier hei. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Så akkurat på tv2: Hunden drepte nabokatten da den kom inn på eiendommen deres. Jenta når hun får vite hva som hadde skjedd: "Det er min feil! Jeg ønsket den katten død " ... Lenke til kommentar
Nator Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det som kanskje irriterer meg mest med jenter: Gutt: Så fin du er i dag! Jente: Nei, æsj. Gutt: Fasit: Jente med lav selvtillit, negativ energi-vampyr. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Så akkurat på tv2:Hunden drepte nabokatten da den kom inn på eiendommen deres. Jenta når hun får vite hva som hadde skjedd: "Det er min feil! Jeg ønsket den katten død " ... Kanskje mer dårlig samvittighet overfor katten enn typisk kvinnfolk-logikk? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det som kanskje irriterer meg mest med jenter: Gutt: Så fin du er i dag! Jente: Nei, æsj. Gutt: Fasit: Jente med lav selvtillit, negativ energi-vampyr. Kan like godt vere en jente med god selvtillit som vil høre det en gang til. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Gutt: Så fin du er i dag!Jente: Nei, æsj. Gutt: Langt mer hyggelig når de smiler og sier takk i stede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg