Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk

Anbefalte innlegg

Lett felle å gå i for oss menn:

Mann: *smiler random*

Kvinnfolk: "Hva er det du tenker på siden du smiler sånn?"

Mann: "Ikke noe spesielt.. er bare glad" (sannheten)

Kvinnfolk: "Nei.. comeon.. si det da! Si det!"

Mannen har her følgende valg:

a) Svare "nei.. det var faktisk ingen ting spesielt. Er det ikke lov til å smile?" = Sure miner hos kvinnfolket

b) Svare "Husker du den gangen du og jeg.. bla bla bla" = Hun blir skuffa, for dårlig svar

c) Svare "Slapp av.. det var ingen ting spesielt jeg tenkte på" = Du blir beskylt for å tenke på noen andre enn henne

d) Svare "Tenkte på den gangen jeg og en kompis var ute på byen.. (...)" = Dust.. hva var morsomt med det

e) Ikke svare = No sex for four years

d) Skifte tema = Dust.. du ble avslørt.. Maset fortsetter

Bra utgreing. Det beste du kan gjøre her er egentlig å ikke si noe som helst, bare gå og gjør hva som helst, f.eks. lage litt mat eller kysse henne uten et ord.

Endret av Nator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hun: Kan ikke du gå å hente ditt eller datt?

Han: Nei...

=2 min lang krangel som ender med at man reiser seg fra sofaen for å gå og hente gjenstand X.

To skritt senere

Hun: Neida, jeg kan hente

HAHA, kjenner meg så jææææææ*** godt igjen i den der.. hehe

Lenke til kommentar

Dette har sikkert ikke så mye med "kvinnfolklogikk" å gjøre..

Mitt inntrykk av mange jenter er at de tar oss menn for gitt..

eksempel nummer 1:

Foreksempel det faktum at en kamerat av meg var innom ei bærte å laga middag til han og hu..

Det er jo ganske koselig gjort da, men nå han da skal prøve å få tak i hu en tid senere så gidder hu ikke ta telefonen eller svare på sms.

eksempel nummer 2:

Jeg kjørte samme jente 100 kilometer.

Ett par dager senere er jeg på tur bort, får da sms " kan du pleeeease kjøre meg fra fyrx(det hadde vært fest der, så ingen var kjørbare) til venninne y.

Går an for en voksen jente å ta ansvar for sine handlinger, når en stikker på fest så må en regne med at ikke en kjeft er kjørbare før 15:00 - 16:00 tida.

Jeg hadde iallefall ikke tid da jeg var å besøkte mine foreldre og ikke kunne dra derifra da jeg hadde ankommet for ett minutt siden.

Uansett, vedkommende hadde fått en annen fyr til å kjøre hun ca en time senere..

Hun svarer heller aldri på sms og er humørsjuk og syns jeg "maser" på msn/sms. Så jeg har ikke noe å si til hun mer, og gidder iallefall ikke leke taxi for noe sånt.

Liker ikke jenter som flyter på utseendet sitt og tar tjenester uten å gi noe som helst tilbake.

Det er rett og slett uhøflig,

Jeg er glad for at jeg har andre venninner som ikke er slik.

Endret av isprins
Lenke til kommentar

En gang sto jeg opp midt på natta, kjørte en halvtime, plukket opp to kompiser, kjørte en time for å få begge hjem, holdt på å dø da den ene nappet ut nøklene fra tenningen, og fikk ingen penger eller takk, fordi de var grøftedrita og hadde "glemt" å ta ut bensinpenger til meg.

Forøvrig siste gangen jeg så dem.

Betyr dette at de er kvinnfolk, eller i beste fall bruker kvinnfolklogikk?

Lenke til kommentar
En gang sto jeg opp midt på natta, kjørte en halvtime, plukket opp to kompiser, kjørte en time for å få begge hjem, holdt på å dø da den ene nappet ut nøklene fra tenningen, og fikk ingen penger eller takk, fordi de var grøftedrita og hadde "glemt" å ta ut bensinpenger til meg.

Forøvrig siste gangen jeg så dem.

Betyr dette at de er kvinnfolk, eller i beste fall bruker kvinnfolklogikk?

Næh, heller mer en at de er uhøflige og utakknemlige ;)

Lenke til kommentar

Irriterende med sånne jenter som utnytter alle tøflene der ute. Har blitt spurt flere ganger om jeg pliiiiiiiiisss kunne kjøre de dit og dit osv, nei, det gidder jeg ikke. En vennetjeneste er noe, men disse jentene gir faen i deg sekundet de er fremme og går ut av bilen og blir borte. Ren utnyttelse, skjønner meg ikke på tøfler som ikke ser at de bare blir utnyttet -.-

Har også en søster som støtt og stadig skal ha "vennetjenester" uten at noe kommer tilbake. Hun forlangte faktisk at jeg skulle vaske og polere bilen hennes som en "vennetjeneste"! Hvem faen tror hun at hun er? :p Svarte med at jeg ikke er en av de tøflene som løper rundt og gjør "vennetjenester" for henne, uten å få en dritt igjen. Blir rett og slett irritert når jeg tenker på det her ass :p

Det er verdt å nevne at gutter som kjører jenter 100km eller lager middag til dem generelt ikke får jenten.

Enig i den :) De blir til de guttene som kjører jenta frem og tilbake fra kjæresten.

Lenke til kommentar

J: "Sett noen pene jenter i det siste?"

G: Ja.

J: Så søtt <3.

G: Var på skolen (en VGS, hvor G er lærerstudent)

J: GRIS!!!

(som om jenters utseende endres totalt av yrket på gutten som ser på :/ ).

Forresten... er det noen som har sagt fra til disse kvinnene når de bedriver med kvinnfolklogikk? Jeg har vel slengt uttrykk av typen "irrasjonelt kvinnfolkprat" et par ganger :p De ble litt paffe da, såvidt jeg husker.

Lenke til kommentar

Ja visst. På et tidspunkt sa jeg "dette gidder jeg ikke diskutere, det er umulig å diskutere med kvinner". For den kommentaren ble jeg hengt ut i Aftenposten. Jeg postet link til artikkelen et par sider tilbake.

Ei i klassen min mistet mobilen sin i trappa, så den begynte plutselig å vibrere uten grunn flere ganger. Hun prøvde å løse det ved å hive mobilen ned trappa en gang til.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
Ei i klassen min mistet mobilen sin i trappa, så den begynte plutselig å vibrere uten grunn flere ganger. Hun prøvde å løse det ved å hive mobilen ned trappa en gang til.
Det er ikke ulogisk, det funker. Jeg bruker "sleng i gulvet en gang til"-taktikken nesten hver morgen. Mobilen går i bakken, alarmen nekter å skru seg av og mobilen reagerer ikke uansett hva jeg trykker. Så denger jeg den i gulvet igjen, alarmen skrur seg av, og den fungerer fint igjen. ^^
Lenke til kommentar

Jente sier til typen sin: ALLE guttter er drittsekker som går rundt å puler rundt på alt som har hull. Bare gutter som er utro.

2 timer senere prøver jenta å bortforklare til typen sin om hvorfor hun lå med han deilige gutten på den festen.

-Det var ikke min skyld.

-Det bare skjedde.

-Jeg hadde drukket.

-Jeg tenkte ikke.

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar
Det er verdt å nevne at gutter som kjører jenter 100km eller lager middag til dem generelt ikke får jenten.

Nja. Kan jo gjøre det klart på forhånd.. "Greit, jeg henter deg men da ligger du med meg" :roll:

Spøk til revolver, jeg brukte "hente langt i gokk" som et sjekketriks når jeg hadde fersk lapp, da var jo gjerne jentene 16, og i den tida funka det fett.

Å lage middag har og funket, men det er nok fordi jeg er såpass god kokk.

Lenke til kommentar

jeg hadde en samtale med en jente for ikke så lenge siden som gikk som følger:

hun: faen ass, jeg ser syk ut i ansiktet idag!

jeg: nei, du er jo vakker! (og det verste er at hun er/var det også)

hun: herregud, kan du aldri være ærlig!! *sur*

jeg: okei da, jeg synes du oppfører deg som et rævhåll idag

hun: *enda mer sur* og sier ingenting..

jeg: :dontgetit:

Lenke til kommentar

Du ber om det. Du kan ikke gi etter så hun får en grunn tril å være sur på deg. Det er alt kvinner vil, overdramatisere og krangle om alt mulig.

En kar i klassen min er sur på meg. Jeg kjenner ham ikke så godt og vi snakker sjeldent sammen. Han er sur på meg, men vet ikke hvorfor og kan ikke gi meg et konkret eksempel på noe som har gjort ham sur. Jeg fortalte ham akkurat hva jeg mener om det, nemlig at han oppfører seg som et forbasket kvinnfolk. Han ble ikke mindre sur på meg for det, men han er jo sånn når han på forhånd har bestemt seg for å være sur på meg uten grunn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...