€uropa Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 På skolen i dag skulle vi ta klassebilde med temaet "trøtt". Noen av guttene dro den helt ut og kom med morgenkåpe og en avis under armen. Vi diskuterte dette i timen og ei jente sa at hun sover i truse og skjorte. "Da skal du vel skifte til truse og skjorte etterpå, da?" ( ) - "Nei, jeg har på meg pysj når jeg er trøtt." Check ooog check... Kan skje mye annet og. Ikke bare med henne, men med kompiser. Da trengs det ofte en edru kar på 197 og 95kg med Krav Maga erfarig for å ordne opp Har kun skjedd en gang før, men allikevel... De kan da ringe politiet hvis de får problemer. Uansett hva, tror jeg alltid det er noen andre å ringe enn en kar som ligger og sover. Hun hadde lyst til å pule, men han ba henne slutte å tulle. Det var i hvert fall sånn jeg tolka det. For en gjøk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 For en gjøk. Overraska over at han trodde hu fleipa? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det kan være det samme. Hvis hun har tilbudt en tjeneste, får hun bare innfri den. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 På skolen i dag skulle vi ta klassebilde med temaet "trøtt". Noen av guttene dro den helt ut og kom med morgenkåpe og en avis under armen. Vi diskuterte dette i timen og ei jente sa at hun sover i truse og skjorte. "Da skal du vel skifte til truse og skjorte etterpå, da?" ( ) - "Nei, jeg har på meg pysj når jeg er trøtt." Check ooog check... Kan skje mye annet og. Ikke bare med henne, men med kompiser. Da trengs det ofte en edru kar på 197 og 95kg med Krav Maga erfarig for å ordne opp Har kun skjedd en gang før, men allikevel... De kan da ringe politiet hvis de får problemer. Uansett hva, tror jeg alltid det er noen andre å ringe enn en kar som ligger og sover. Hun hadde lyst til å pule, men han ba henne slutte å tulle. Det var i hvert fall sånn jeg tolka det. For en gjøk. Politiet ja... hvem er det? Hørte at det var en gjeng på 90-tallet som var flinke til å holde orden, er det dem? 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 trodde politiet var en myte jeg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Trodde dette var tråden å gjøre narr av kvinnfolk, ikke mannfolk, med den fantastiske logikken: "ånei, å blande inn politiet er for kvinnfolk og pyser, man er ikke mann om man må ringe politiet!" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 "ånei, å blande inn politiet er for kvinnfolk og pyser, man er ikke mann om man må ringe politiet!" Det er det ingen med vett i hodet som tenker, men det går ann å se ann situasjonen. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Trodde dette var tråden å gjøre narr av kvinnfolk, ikke mannfolk, med den fantastiske logikken: "ånei, å blande inn politiet er for kvinnfolk og pyser, man er ikke mann om man må ringe politiet!" Missforstått og teit Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Han: Nå er jeg nødt til å dra.Hun: Bare ett kyss til. Han: Nei. Hun: Da gidder jeg ikke gå ut av bilen. Han: Jamen faen, a? Du har fått 17 allerede! altså, hvem blir sur fordi en jente spør om et kyss til? og hvem i huleste sier nei i det hele tatt?! syns denne tråden går ut av kvinnfolk logikk området. Det er logikk vi snakker om her, ikke kåthet. 1 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg tror den posten der var et forsøk på å virke stilig. 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jente rapper lærebok på skolen fra gutt og truer med hendene å rive i stykker en side: G: Hvis du gjør det der følger jeg deg hjem. J: OK *river i boka* J: *tenker* Han sier han har tenkt å følge meg hjem, men han gjør det sikkert ikke selv om han sa det. FAIL! later that day: J: *tenker* hvis jeg går en omvei kan jeg kanskje riste han av meg. FAIL again! Hun tok det med et smil Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 *mine innlegg* Ohoi så mye logisk det var her. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jente rapper lærebok på skolen fra gutt og truer med hendene å rive i stykker en side: G: Hvis du gjør det der følger jeg deg hjem. J: OK *river i boka* J: *tenker* Han sier han har tenkt å følge meg hjem, men han gjør det sikkert ikke selv om han sa det. FAIL! later that day: J: *tenker* hvis jeg går en omvei kan jeg kanskje riste han av meg. FAIL again! Hun tok det med et smil Stalker? Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 gøy tråd:) *mine innlegg* Ohoi så mye logisk det var her. Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 vi går å vase litt rundt i matbutikken og finner fram det vi trenger. G: er du ferdig:)? J: alltid skal du stresse meg! (hun legger varene hun hadde funnet tilbake og går å setter seg i bilen) G: ..:/ (sku tru eg lære, har skjedd ein del ganger) Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jente rapper lærebok på skolen fra gutt og truer med hendene å rive i stykker en side: G: Hvis du gjør det der følger jeg deg hjem. J: OK *river i boka* J: *tenker* Han sier han har tenkt å følge meg hjem, men han gjør det sikkert ikke selv om han sa det. FAIL! later that day: J: *tenker* hvis jeg går en omvei kan jeg kanskje riste han av meg. FAIL again! Hun tok det med et smil Stalker? Hun ble da advart Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Han lager mat til familien: "Nå må du rydde opp etter deg" Hun lager mat til familien: "Nå har jeg lagd mat, så da kan du rydde opp etter oss" En annen kjent variant, er å få kjeft fordi man ikke har rydda opp etter seg selv om man har tatt fram ting for å hjelpe kvinnfolket... "Nei, nå må vi skjerpe oss å spise sunnere" Senere på dagen/ et par dager senere: *Lage kake* Har mye mer på lager, men skal lese over litt her først, er sikkert mye som går igjen. Morsomt er det iallefall (tragikomisk?) :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 vi går å vase litt rundt i matbutikken og finner fram det vi trenger. G: er du ferdig:)? J: alltid skal du stresse meg! (hun legger varene hun hadde funnet tilbake og går å setter seg i bilen) G: ..:/ (sku tru eg lære, har skjedd ein del ganger) Har opplevd noe i samme gate før, er jævlig provoserende. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Denne jenta i klassen min bestemte seg for å henge meg ut i avisa istedetfor å ta en saklig diskusjon med meg. http://www.aftenposten.no/meninger/sid/article3332989.ece Jeg er ikke så ekstrem som hun påstår. Den ene halvparten har hun diktet opp, den andre er tatt ut av sammenheng for å fremstille meg som kvinnehater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg