Cyberfrog Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Og Gud skapte etter sigende mannen til å råde over kvinnen? Mange av dem trenger det, tydeligvis. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Han: Nå er jeg nødt til å dra. Hun: Bare ett kyss til. Han: Nei. Hun: Da gidder jeg ikke gå ut av bilen. Han: Jamen faen, a? Du har fått 17 allerede! EDIT: For at folk skal skjønne. Hun er full. Han kjører, og Han skal på jobb dagen etter. Endret 22. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jente på fylla Gutt på jobb Jente: Blablalbalbla Gut: Ok, men jeg må nesten tilbake til jobben nå Jente: Hvorfor er du så sinna, du høres sinna ut! Gutt: Jeg er bare trøtt og lei av jobb, er ikke sinna Jente: Hvorfor er du alltid sinna på meg, tåler du ikke at jeg drikker? Gutt: Jeg er ikke sinna! Jente: Jo det er du vel, herregud blablalb Gutt: Ja, nå er jeg sinna Jente: Du tåler ikke at jeg har det morro du Gutt: *sigh* Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Gutt hjemme og sover kl 3-4 på natta Jente skal hjem fra byen *Jente ringer og vekker* Gutt: Hallo?! Jente: Hei xxx! Kan du hente meg?! (kjappeste og enkelste og billigste alternativ for JENTE, driter i om gutt sover) Gutt: Går ikke båten da? Sjekk om båten går da hvertfall, hade. *Ringer opp igjen, vekker gutt igjen* Jente: Hei, båten går ikke? Kan du hente meg? Gutt: Nei, jeg sover, finn en taxi, hade. *Gutt sovner igjen, jente ringer opp IGJEN* Jente: Hei, taxi-køen er så lang! og jeg har vondt i beina Gutt: Jeg henter ikke har jeg jo sagt. Jente: Du bryr deg ikke om meg du! Du hadde kke hentet meg om jeg hadde ligget for døden! buhu, blæblæblæ *får gutt til å føle seg skyldig ved å grine* *Gutt ringer opp igjen, men tlf blir lagt på* BOKSTAVELIG TALT 5 MINUTTER SENERE STÅR JENTE PÅ DØRA OG BANKER PÅ FOR HUN HAR GLEMT NØKKEL! *Ringer gutt og vekker han for tredje gang og får han til å åpne døra* *1 min senere ringer hun igjen og MASER i mens gutt tar på seg klær* Eneste grunn til at jente ringer og vekker er for å få GRATIS tur hjem. Ego hvem?! TRUE STORY Endret 11. oktober 2009 av ToYBoi Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Tycker allt att ni är lite väl kvinnofientliga här. Kvinnor är guds underbara skapelser. Tydeligvis ikke tråden for deg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 ToyBoi, jeg er enig i at det er urimelig å forvente at du skal hente henne på natta, men så er det vel din egen feil at du ikke bare skrudde av mobilen, i hvert fall etter at hun hadde ringt to ganger? Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Den telefonen er alltid på for emergency calls Plutselig er det voldtekt osv, og da er jeg på trappen. Men skal hun gjøre det der en gang til skrur jeg den av. Lenke til kommentar
d0ds0t Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Han: Vil du ha noe på butikken? Jeg: Sex..? Han: Slutt å tull! (går ut døra) Jeg: Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Han: Vil du ha noe på butikken? Jeg: Sex..? Han: Slutt å tull! (går ut døra) Jeg: Feilpost? Lenke til kommentar
d0ds0t Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Feilpost? Forsøkte bare å gi et eksempel på min logikk.. meg hvor logisk det var for dere menn er jo en annen sak.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Jeg likte den. Forresten; som mange vet kom elektrikeren før lyset. Når så du sist en kvinnelig elektriker? Hvor hadde vi (damene også) da vært uten mannen? Endret 11. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Den der var litt for logisk til at jeg skjønte den Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jente på fylla Gutt på jobb Jente: Blablalbalbla Gut: Ok, men jeg må nesten tilbake til jobben nå Jente: Hvorfor er du så sinna, du høres sinna ut! Gutt: Jeg er bare trøtt og lei av jobb, er ikke sinna Jente: Hvorfor er du alltid sinna på meg, tåler du ikke at jeg drikker? Gutt: Jeg er ikke sinna! Jente: Jo det er du vel, herregud blablalb Gutt: Ja, nå er jeg sinna Jente: Du tåler ikke at jeg har det morro du Gutt: *sigh* Denne. Superstandard. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Den telefonen er alltid på for emergency calls Plutselig er det voldtekt osv, og da er jeg på trappen. Men skal hun gjøre det der en gang til skrur jeg den av. Man kan rope ulv en eller to ganger, men så bør du skru av. Det er liten risiko for å bli voldtatt, så lenge man ikke drikker seg sanseløs eller bor i Oslo. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Check ooog check... Kan skje mye annet og. Ikke bare med henne, men med kompiser. Da trengs det ofte en edru kar på 197 og 95kg med Krav Maga erfarig for å ordne opp Har kun skjedd en gang før, men allikevel... Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Han: Vil du ha noe på butikken? Jeg: Sex..? Han: Slutt å tull! (går ut døra) Jeg: Denne skjønte jeg ikke. Kan du forklare? =) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hun hadde lyst til å pule, men han ba henne slutte å tulle. Det var i hvert fall sånn jeg tolka det. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 og han sa nei:O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Wow! Hvem ville trodd at en MANN kan si nei til sex?! Newsflash: Vi menn er ikke alltid klare eller i humør til sex vi heller. Men med gjennomsnittsalderen/modenheten til guttene her på forumet så er vel det utenkelig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Pøff, Lars, nå får du gi deg. Menn er vandrende ereksjoner skapt for å tilfredstille kvinnen når og hvor hun vil, og oppvarte henne resten av tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg