Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh, jeg elsker denne tråden så mye at jeg får lyst til å ha sex med den!

Ot: Hun har fått meg med på et storsenter for å "se" på ting hun egentlig ikke har tenkt til å kjøpe, men det skjer jo allikevel. Vi går inn i en klesbutikk hvor hun etter et kvarter (!!) finner en kjole hun vil prøve.

Hun: Jeg kan jo ikke kjøpe denne! Jeg ser så feit ut.

Jeg: Neida (med litt laber innlevelse skal jeg innrømme).

Hun: Fortsetter å surmule om at hun ser feit ut og har feil form på kroppen og legger et stygt blikk bort på meg.

Før jeg rekker å reagere eller noe som helst, sier hun at jeg _ikke_ skal si hun imot på at hun er feit eller ser stygg ut i den kjolen.

Jeg: "Nei, ok".

Dette fortsetter hun å surmule om i rundt 10 minutter, før hun plutselig bestemmer seg for å kjøpe kjolen allikevel (selv om hun fortsatt mener at hun ser ut som en flodhest i den).

Kommer hjem, og...

Hun: "Du syns jeg er feit, du! Buhuu!"

Jeg: Hæ?

Hun: Du sa meg ikke imot på at jeg var feit da jeg prøvde den kjolen!

Jeg: Gir opp og går og spiller istedet...

Hun: Sur resten av dagen..

:wallbash:

Lenke til kommentar

Gutt har nettopp brukt penger på noen av sine interesser.

J: Du må lære deg å spare, og ikke bruke opp pengene dine på spill og data.

G: Jamen, jeg kan jo spare, og det er hobbyen min, så hvorfor ikke bruke pengene mine på det?

J: Det er uansvarlig å bruke penger på sånne teite ting.

G: Meh..

Men, ikke tro at diskusjonen slutter der, gidder bare ikke å skrive opp hele. :p

Dagen etterpå:

J: Jeg så en skikkelig fin topp i går, og jeg har ikke råd til den. :( (her hinter hun til at jeg skal kjøpe den for henne).

G: Jamen, jeg skal spare pengene mine jeg nå.

J: Hadde ikke du kjøpt det teite spillet i går kunne du kjøpt den til meg. Du bryr deg mer om spill og data enn meg. *whine*

G: facepalm.jpg

Lenke til kommentar
tenkt på at vi jenter egentlig bare har en intligens som bare overgår all deres kunnskap og forståelse for logikk?

at vi komuniserer på så høyt plan at dere bare ikke klarer å følge med??

silenttreatment = kroppspråk og telepati.. vi prøver å nå inn til dere ved hjelp av en simpel hypnose..

Du kan neppe være seriøs her. Om du er det, så sier jeg bare stakkars deg. Gutten du er/blir sammen med bør skygge unna. Du bør bli lesbisk sammen med en like wacko likesinnet.

Jeg vil tro det var ironi.. Syns hun hørtes kul ut, jeg - artig post hvertfall :p

Lenke til kommentar
Åh, jeg elsker denne tråden så mye at jeg får lyst til å ha sex med den!

Ot: Hun har fått meg med på et storsenter for å "se" på ting hun egentlig ikke har tenkt til å kjøpe, men det skjer jo allikevel. Vi går inn i en klesbutikk hvor hun etter et kvarter (!!) finner en kjole hun vil prøve.

Hun: Jeg kan jo ikke kjøpe denne! Jeg ser så feit ut.

Jeg: Neida (med litt laber innlevelse skal jeg innrømme).

Hun: Fortsetter å surmule om at hun ser feit ut og har feil form på kroppen og legger et stygt blikk bort på meg.

Før jeg rekker å reagere eller noe som helst, sier hun at jeg _ikke_ skal si hun imot på at hun er feit eller ser stygg ut i den kjolen.

Jeg: "Nei, ok".

Dette fortsetter hun å surmule om i rundt 10 minutter, før hun plutselig bestemmer seg for å kjøpe kjolen allikevel (selv om hun fortsatt mener at hun ser ut som en flodhest i den).

Kommer hjem, og...

Hun: "Du syns jeg er feit, du! Buhuu!"

Jeg: Hæ?

Hun: Du sa meg ikke imot på at jeg var feit da jeg prøvde den kjolen!

Jeg: Gir opp og går og spiller istedet...

Hun: Sur resten av dagen..

:wallbash:

HAHA! Akkurat slik har jeg opplevd med dama! Faktisk helt likt :D

Skulle nesten tro at de leste replikkene opp fra samme bok :p

Lenke til kommentar

Sitter her med en case-innlevering i markedsføring på en lørdagskveld, fornøyelig å høre på andres dameproblemer :p

Jeg får legge til en, jeg da:

TWILIGHT SERIEN !!!!!

Alle tar nå kjærlighet så langt at det er surrealistisk, og sammenligner livet sitt med twilight. Du har bokstavelig talt egne sider slik som dette hvor folk forklarer at kjæresten gikk fra dem pga. twilight ! :p

En annen er;

j: gnatt, elsker deg

g: elsker deg også, gnatt : )

j: det er for tidlig..

*lang diskusjon om definisjonen av ordet elske..*

Dette har selvfølgelig hendt 2 ganger... :p

Lenke til kommentar

prøvde bare å provosere dere.. =P

og egentlig å få diverse folk til å smile.. fikk litt hardere reaksjon enn det jeg håpa på må jeg si.. jeg hadde sett for meg mer "HAHA! =)" ikke "faen du er teit" liksom.. men men =)

å nei jeg synest ikke sund på han jeg er sammen med.. han har faktisk posta her og.. men jeg stolt av å fortelle at det var noen av hans ekser han skrev om =P vi har og snakka om meg VS. jentelogikk.. og han kunne nevne ett tilfelle..

vi sender tekstmeldinger og han skriver:

G: ute å kjører =)

J: *riiiiiing* =P

den hadde skjedd en gang.. men da smilte han bare =P ellers mener han da at jeg er ganske fri fra det.. å jeg og mener egentlig selv at jeg er det.. ser nok ikke verden i fra en jentes øyne helt.. (hettegenser,skatesko,militærbokse bare kamerater i oppveksten) :p men har sikkert mine ting jeg og, som kan plage vettet utav noen.. men har ikke helt funnet dem enda =)

ellers beklager jeg at dere tok meg så seriøst.. at dere virkelig kan tro slik om jenter viser jo bare hvor føkkt åp syn dere har klart å fått på vårt kjønn.. sykt egentlig...

Endret av sissluss
Lenke til kommentar

btw.. klager ikke på mitt eget kjønn.. synest det blir litt hyklerisk..

men de kvinnfolkene dere går ut med er syke.. alle kvinner er ikke slik.

det jeg mener er jævligst med kvinner er at de kan ødelegge enn så psykisk.. jeg vil heller bli slått(guttemåten) enn å gå gjennom et psykisk helvete(jentemåten) liksom.. når noen slår deg kan du slå tilbake.. når noen føkker med hodet ditt kan du ikke bare slå. og jeg klarer ikke være så stygg mot et menneske som noen jenter kan..

*her prøver jeg ikke å si at alle gutter slår eller at alle jenter er psykisketerorrister, men dere er med på tanken*

Endret av sissluss
Lenke til kommentar
btw.. klager ikke på mitt eget kjønn.. synest d blir litt hyklerisk..

men di kvinnfolkene dere går ut med er syke.. alle kvinner er ikke slik.

d jeg mener eg jævligst med dvs. kvinner er at di kan ødelegge enn så psykisk.. jeg vil heller bli slått(guttemåten) enn å gå gjennom et psykisk helvete(jentemåten) lixm.. når noen slår deg kan du slå tilbake.. når du føkker med hode ditt kan du ikke bare slå. å jeg klarer ikke være så stygg mot et menneske som noen jenter kan..

*her prøver jeg ikke å si at alle gutter slår eller at alle jenter er psykisketerorrister, men dere er med på tanken*

Du presterte både å irritere og å avspore helt fra tråden.

Jeg vet det har blitt sagt før, men jeg kan ikke uttrykke hvor irriterende det er når jenter er sur men nekter å snakke med deg og fortelle deg hvorfor.

Lenke til kommentar

Det er i utgangspunktet ingen grense på antall tegn pr. innlegg her på forumet, slik som det er på SMS meldinger.

Derfor ber jeg om at SMS-språk ("d" i stedet for "det", lxm og lignende) unngås. Det er ikke et godkjent norsk skriftspråk, og er utrolig tungvint å lese i lengre tekster enn i SMS-meldinger.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

4549441574a.gif

Lenke til kommentar
Gutt har nettopp brukt penger på noen av sine interesser.

J: Du må lære deg å spare, og ikke bruke opp pengene dine på spill og data.

G: Jamen, jeg kan jo spare, og det er hobbyen min, så hvorfor ikke bruke pengene mine på det?

J: Det er uansvarlig å bruke penger på sånne teite ting.

G: Meh..

Men, ikke tro at diskusjonen slutter der, gidder bare ikke å skrive opp hele. :p

Dagen etterpå:

J: Jeg så en skikkelig fin topp i går, og jeg har ikke råd til den. :( (her hinter hun til at jeg skal kjøpe den for henne).

G: Jamen, jeg skal spare pengene mine jeg nå.

J: Hadde ikke du kjøpt det teite spillet i går kunne du kjøpt den til meg. Du bryr deg mer om spill og data enn meg. *whine*

G: facepalm.jpg

Drittkjerring

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...