Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg går vg1. I forrige uke brukte vi mikroskop i naturfagen. I slutten av timen lurer ei på hvor mikroskopene skal settes. Med en vennlig tone, helt uten å være spydig, sier jeg "du ser det står noen mikroskop i skapet der :):) ". Da blir hun sur og sier "Erlend synes jeg er dum! Jeg er faktisk ikke dum, jeg har jo kommet inn på SSP og greier, blablabla, osv... " og siden den episoden har hun minnet meg på at hun ikke er dum hver dag.

Lenke til kommentar
Kvinnfolk-logikk: "Oj se der, han tjener masssse penger!!! Da bare MÅ jeg bli sammen med han for å suge tom bankkontoen hans for å finansiere mitt grenseløse behov for vesker og sko!!!!" Jævla horer heile gjengen, i tell you.

Ikke alle. Hu jeg har funnet nå feiler på nesten alt, om ikke alt som er nevnt i denne tråden. Altså hu er ikke sånn

Lenke til kommentar
Året før var vi bestevenner, intill den dagen. Fordi en kamerat tuller er vi ikke venner :roll:

Litt kjipt å miste en god venn pga. logikken til damer..

 

EDIT:

 

Lærte forsåvidt også at om du gir 1 kos, MÅÅ du gi flere, Vis ikke tells det som ingen. Om Jenten gnir puppene intill deg, liker du puppene hennes. ;) tøfft liv jeg lever

 

Ja, det er dynd på deg. Det må være fælt når hun gnir puppene sine mot deg.

Lenke til kommentar
Hun er helt ny på skolen og jeg tok igjen ved å si til 10 venner "Jeg skal si til henne at jeg har sagt til mange at jeg og henne har pult. Spill med hvis hun spør.". Fy faen så sint hun ble etter det. Kvinnfolk logikken var at hun faktisk vil knulle meg...

 

Haha, æsj. Nei fysj. Ha sex med DEG, da hadde jeg og blitt sur. I lol'd. Kanskje ikke bruke deg selv som eksempel. Anywho, mye fun. To my shortcuts u go, awesome-thread!

Lenke til kommentar
Hun er helt ny på skolen og jeg tok igjen ved å si til 10 venner "Jeg skal si til henne at jeg har sagt til mange at jeg og henne har pult. Spill med hvis hun spør.". Fy faen så sint hun ble etter det. Kvinnfolk logikken var at hun faktisk vil knulle meg...

 

Haha, æsj. Nei fysj. Ha sex med DEG, da hadde jeg og blitt sur. I lol'd. Kanskje ikke bruke deg selv som eksempel. Anywho, mye fun. To my shortcuts u go, awesome-thread!

Hva faen vet vel du om hvordan jeg ser ut og er til vanlig?
Lenke til kommentar

I dag ble jeg stemplet som mannssjåvinist. Akkurat som på mitt gamle hjemsted. I norsktimen ble vi spurt om det var likestilling mellom menn og kvinner i Norge. Nei, menn tjener mer, sa ei jente og vakte stor enighet blant resten av jentene i klassen. Det var en stor feil av meg å påpeke at menn ofte velger bedre betalte jobber, og ofte har mer anseinnitet og høyere utdannelse enn kvinner. Resten av skoledagen ble jeg verbalt angrepet, stilt til ansvar og truet med bank for holdningene mine.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
I dag ble jeg stemplet som mannssjåvinist. Akkurat som på mitt gamle hjemsted. I norsktimen ble vi spurt om det var likestilling mellom menn og kvinner i Norge. Nei, menn tjener mer, sa ei jente og vakte stor enighet blant resten av jentene i klassen. Det var en stor feil av meg å påpeke at menn ofte velger bedre betalte jobber, og ofte har mer anseinnitet og høyere utdannelse enn kvinner. Resten av skoledagen ble jeg verbalt angrepet, stilt til ansvar og truet med bank for holdningene mine.

 

Whaat? Hvor går du på skole? Selv sier jeg tusener av mannsjåvinistiske kommentater, men har da ikke blitt truet med bank enda :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...