zeltex Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 lol, må bare legge til i mine innlegg så jeg får lest mer senere! =) Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 For en epic tråd, aner ikke hvordan jeg ikke kan ha snublet over den tidligere. Har forsåvidt et par eksempler selv: - Hva har vi til middag i dag? Og når skal vi spise? sier jeg. - For en mannsjåvinist du er! Forventer du bare at jeg skal stå her hele dagen og lage mat, eller hva?! svarer muttern. Jeg klarer jo selvfølgelig å komme med en sarkastisk kommentar som blir tatt bokstavelig og bare gjør alt mye verre: - Ja, det er jo klart bare damearbeid å gjøre husarbeid og lage mat - slikt kan ikke jeg drive med. *Helvete bryter løs* Og så har vi jo utallige eksempler på "ja, jeg skal gjøre det om fem minutter" for så å bli kjefta huden full fordi man aldri gjør noe i hjemmet... Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jenter ass.. Har et nytt eksempel selv: I går sprutet ei jente masse vann på meg så jeg gikk kliss våt på buksa gjennom hele dagen. I dag var jeg sur på henne, og da blir henne sur på meg. Hva faen er logikken i det? Først da jeg sa jeg var sur begynte hun å dilte etter meg som en maktsyk fjortiz, men jeg så gjennom hun og da ble hun altså sur på meg. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Vet ikke om dette har med kvinnfolklogikk å gjøre, men jeg har et råd til dere. Om dere spruter 1 DRÅPE vann på ei jente bare på tull, ikke bli overrasket om hun heller ei HALV FLASKE Coca Cola (med sukker) i nakken din når du ikke følger med. Jeg ble overrasket. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Läraren: Hur kan vissa speglar vis spegelbilden upp och ner? Tjej: Den är upp och ner! 1 Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Kvinner = Tid * Penger Og som alle vet: Tid = Penger Dette viser at: Kvinner = Penger * Penger Som blir Kvinner = Penger² Alle vet også at penger er roten til alt ondt: Penger² = Ondskap Dette medfører, siden Kvinner = Penger² : Kvinner = Ondskap Det stemmer ikke, man må ta kvadratroten på begge sider Litt sent, men: Det som har skjedd er at man har kvadrert begge sider, slik at Penger blir Penger², og rota av Ondskap blir Ondskap. Men feilen oppstår allerede i første ledd, da Kvinner ikke er produktet av Tid og Penger, men at Kvinner = Tid + Penger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Vet ikke om dette har med kvinnfolklogikk å gjøre, men jeg har et råd til dere. Om dere spruter 1 DRÅPE vann på ei jente bare på tull, ikke bli overrasket om hun heller ei HALV FLASKE Coca Cola (med sukker) i nakken din når du ikke følger med. Jeg ble overrasket. Kjenner til den. La meg nå gå tilbake til den nå infamøse eksen min: Jeg kastet en halv desiliter vann på henne mens vi laget middag en gang. Senere samme dag så badet hun. Etter at hun hadde badet så skulle jeg ta et bad. Det gikk ikke to minutter uten at hun helte en ti liters bøtte med iskaldt vann over meg. Og hun skjønte ikke hvorfor jeg blei sur. Hun tok jo bare igjen. Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ok, en kompis, ei venninde og jeg gikk oppover mot skolen fra busstoppet her en dag. Ettersom at han har sett på et speilreflekskamera så diskuterte vi det. G= meg, V= kompis, K= venninde V: Tenker jeg skal skaffe meg et kamera som ligger i ca. 10k-15k prisklassen. G: Er ganske lurt det, hvis du kommer til å satse på fotoyrket. (Noe han kommer til å gjøre) V: Ja, ser ikke helt poenget i å kjøpe et billigere, da kommer jeg jo til å bytte det ut rimlig fort. K: Sier du at kameraet mitt er suger? V: ..... G: ..... Ikke at det var et av de bedre eksemplene, men er bare den logikken som ligger i det (trenger vell ikke si noe mer?) Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ok, en kompis, ei venninde og jeg gikk oppover mot skolen fra busstoppet her en dag. Ettersom at han har sett på et speilreflekskamera så diskuterte vi det.Meg= meg, Lars= kompis, Jeanette= venninde Lars: Tenker jeg skal skaffe meg et kamera som ligger i ca. 10k-15k prisklassen. Meg: Er ganske lurt det, hvis du kommer til å satse på fotoyrket. (Noe han kommer til å gjøre) Lars: Ja, ser ikke helt poenget i å kjøpe et billigere, da kommer jeg jo til å bytte det ut rimlig fort. Jeanette: Sier du at kameraet mitt er suger? Lars: ..... Meg: ..... Ikke at det var et av de bedre eksemplene, men er bare den logikken som ligger i det (trenger vell ikke si noe mer?) Oh, please! Bruk heller uekte navn. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Big deal.................... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Vet ikke om dette har med kvinnfolklogikk å gjøre, men jeg har et råd til dere. Om dere spruter 1 DRÅPE vann på ei jente bare på tull, ikke bli overrasket om hun heller ei HALV FLASKE Coca Cola (med sukker) i nakken din når du ikke følger med. Jeg ble overrasket. Kjenner til den. La meg nå gå tilbake til den nå infamøse eksen min: Jeg kastet en halv desiliter vann på henne mens vi laget middag en gang. Senere samme dag så badet hun. Etter at hun hadde badet så skulle jeg ta et bad. Det gikk ikke to minutter uten at hun helte en ti liters bøtte med iskaldt vann over meg. Og hun skjønte ikke hvorfor jeg blei sur. Hun tok jo bare igjen. +1 Kast en spiseskje vann på kjærringa, og hun tømmer vannmuggen med isbiter i hodet på deg ... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ok, en kompis, ei venninde og jeg gikk oppover mot skolen fra busstoppet her en dag. Ettersom at han har sett på et speilreflekskamera så diskuterte vi det.G= meg, V= kompis, K= venninde V: Tenker jeg skal skaffe meg et kamera som ligger i ca. 10k-15k prisklassen. G: Er ganske lurt det, hvis du kommer til å satse på fotoyrket. (Noe han kommer til å gjøre) V: Ja, ser ikke helt poenget i å kjøpe et billigere, da kommer jeg jo til å bytte det ut rimlig fort. K: Sier du at kameraet mitt er suger? V: ..... G: ..... Ikke at det var et av de bedre eksemplene, men er bare den logikken som ligger i det (trenger vell ikke si noe mer?) Ifølge de så er et kamera kamera. du fåt tatt bilder med begge Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Give them an inch, and they'll take a mile... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Ifølge de så er et kamera kamera. du fåt tatt bilder med begge Og data er data, spill er spill, bil er bil osv. Husker kjæresten og jeg snakket om bil, og hun sa "bil er bil", skulle hørt pappa protesterte høyt da. Endret 18. september 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Men... klær er ikke klær? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Forskjell på klær og kvalitet og Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nei, når det gjelder ting dem interesserer seg for, da er det plutselig ikke "klær er klær" eller "sminke er sminke" lenger. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anon_* Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hun: Jeg skal gjøre alt du vil jeg. Han: Ok. Bøy deg over bordet og trekk opp skjørtet Hun: Herregud, skal du pule meg? Han: ........... Hun: Javel da. Men du får ikke ta den i rompa. *Litt fomling og styr Han: Aahhh, så trang du er Hun: Au! Er du ikke ferdig snart? Han: Nei, nå har vi nettopp begynt Hun: Hmmmph! *en stund senere Han: Nå kommer jeg...hnnng! Hun: Er det sæd i meg nå? Æsj, det er jo helt grisete jo! Han: Sorry da.... *Går på badet Hun: Det er din skyld at jeg er sår. Din idiot! Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hun: Jeg skal gjøre alt du vil jeg.Han: Ok. Bøy deg over bordet og trekk opp skjørtet Hun: Herregud, skal du pule meg? Han: ........... Hun: Javel da. Men du får ikke ta den i rompa. *Litt fomling og styr Han: Aahhh, så trang du er Hun: Au! Er du ikke ferdig snart? Han: Nei, nå har vi nettopp begynt Hun: Hmmmph! *en stund senere Han: Nå kommer jeg...hnnng! Hun: Er det sæd i meg nå? Æsj, det er jo helt grisete jo! Han: Sorry da.... *Går på badet Hun: Det er din skyld at jeg er sår. Din idiot! +1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Er det der et problem som går igjen / flere kjenner seg igjen i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg