Jonas. Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Link til "Manne-logikk"-tråden på kvinneguiden? Lenke til kommentar
Argument Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Mamma: Bli med til dressmann, vi skal kjøpe ei skjorte som gave til bestefar Jeg (etter mye om og men, sliten etter jobb): Okey, en liten tur ...trenger vel ikke si noe mer Jeg lærer aldri Til kvinnfolk som ikke tok den: Hun drar meg selvfølgelig innom ALLE unødvendige butikker i kjøpesenteret, og ender opp med: ingenting. Endret 16. september 2009 av Argument Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Mamma: Bli med til dressmann, vi skal kjøpe ei skjorte som gave til bestefarJeg (etter mye om og men, sliten etter jobb): Okey, en liten tur ...trenger vel ikke si noe mer Jeg lærer aldri Til kvinnfolk som ikke tok den: Hun drar meg selvfølgelig innom ALLE unødvendige butikker i kjøpesenteret, og ender opp med: ingenting. Merkelig hun ikke endte opp med èn skjorte - og ALT mulig dritt som hun egentlig ikke trenger. Tilbud (på varer som hun virkelig ikke har bruk for) = penger spart. :!: Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Klessbutikker og jenter/damer er satans verk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kart over en manns vei til å kjøpe en skjorte i et kjøpesenter: Kvinnens vei: Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Haha Lars:P Så sant så sant! Her er også en: Endret 16. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kvinnen på illustrasjonen var ikke innom H & M engang xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Good one, Lars. Top notch! Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Det som overrasker meg med disse illustrasjonene, er at markøren etter kvinnens bevegelse ikke returnerer inn igjen i senteret etter å ha gått over alt minst én gang. Det er nemlig det damene i denne familien gjør - de ser på alt, og når man endelig tror det hele er over, så har de glemt noen småting. Man er deretter bundet i noen små timer til. Endret 17. september 2009 av cuadRo Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Dette skjedde nå nettopp: Samboeren var på vei ut for å kjøpe noe godis. Jeg spurte om det var så lurt på en torsdag og om vi ikke heller skulle vente til lørdag for å spise sånt. Ikke noe svar og hun går aldri. Spør omsider om hun ikke skulle i butikken allikevel hvorpå hun svarer nei med en krass tone. Hun er selvsagt blitt sur og sta og begynner å sint/surrydde (som kvinnfolk gjør når de blir sure). Bla bla bla stor krangel og nå ignorerer hun meg og slår tilbake med ulogiske argumenter hvis jeg prøver å snakke til henne. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 I hennes verden kalte du henne nettopp feit. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 I hennes verden kalte du henne nettopp feit.Kvinnfolklogikk! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Dama kjøpte seg extensions i går, også i dag fikk jeg spørsmålet; "Ser jeg bedre ut med extensions?" Svarer jeg ja, blir hun sur fordi jeg da, i hennes verden, ville synes at hun var stygg før. Svarer jeg nei, blir hun sur fordi jeg da, i hennes verden, ville synes at hun er stygg nå. Klart heldigvis å ro meg ut av det, med å fortelle at jeg ikke liker falskt hår, at det er litt tåplig og greier, men at hun kledde det, men også var like pen før. Aner ikke hvordan jeg klarte å komme meg ut av det uten bråk, men det gikk faktisk bra. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Du kunne sagt: jeg syns du ser like pen ut som alltid jeg Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ville ikke det betydd at det var bortkastede penger? Lenke til kommentar
Patton Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Ville ikke det betydd at det var bortkastede penger? Her gjør du den store feilen med å blande inn mannfolk-logikk. Edit: Beklager smør på flesk, logikk mener jeg selvfølgelig. Endret 17. september 2009 av Patton Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Slik som i går det, da hun kjøpte dem. Hun betalte 550,- et sted, og et annet sted kostet det samme greiene 1000,-. Hun mente hun hadde gjort et kupp, for hun "tjente" jo 450,- på det. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 tjent faktisk:D typisk kvinnfolklogikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg