Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mamma: Bli med til dressmann, vi skal kjøpe ei skjorte som gave til bestefar

Jeg (etter mye om og men, sliten etter jobb): Okey, en liten tur

...trenger vel ikke si noe mer

Jeg lærer aldri :(

Til kvinnfolk som ikke tok den:

Hun drar meg selvfølgelig innom ALLE unødvendige butikker i kjøpesenteret, og ender opp med: ingenting.

Endret av Argument
Lenke til kommentar
Mamma: Bli med til dressmann, vi skal kjøpe ei skjorte som gave til bestefar

Jeg (etter mye om og men, sliten etter jobb): Okey, en liten tur

...trenger vel ikke si noe mer

Jeg lærer aldri :(

Til kvinnfolk som ikke tok den:

Hun drar meg selvfølgelig innom ALLE unødvendige butikker i kjøpesenteret, og ender opp med: ingenting.

Merkelig hun ikke endte opp med èn skjorte - og ALT mulig dritt som hun egentlig ikke trenger.

Tilbud (på varer som hun virkelig ikke har bruk for) = penger spart. :!:

Lenke til kommentar

Det som overrasker meg med disse illustrasjonene, er at markøren etter kvinnens bevegelse ikke returnerer inn igjen i senteret etter å ha gått over alt minst én gang. Det er nemlig det damene i denne familien gjør - de ser på alt, og når man endelig tror det hele er over, så har de glemt noen småting. Man er deretter bundet i noen små timer til.

Endret av cuadRo
Lenke til kommentar

Dette skjedde nå nettopp:

Samboeren var på vei ut for å kjøpe noe godis. Jeg spurte om det var så lurt på en torsdag og om vi ikke heller skulle vente til lørdag for å spise sånt. Ikke noe svar og hun går aldri. Spør omsider om hun ikke skulle i butikken allikevel hvorpå hun svarer nei med en krass tone. Hun er selvsagt blitt sur og sta og begynner å sint/surrydde (som kvinnfolk gjør når de blir sure).

Bla bla bla stor krangel og nå ignorerer hun meg og slår tilbake med ulogiske argumenter hvis jeg prøver å snakke til henne. :wallbash:

Lenke til kommentar

Dama kjøpte seg extensions i går, også i dag fikk jeg spørsmålet; "Ser jeg bedre ut med extensions?"

Svarer jeg ja, blir hun sur fordi jeg da, i hennes verden, ville synes at hun var stygg før.

Svarer jeg nei, blir hun sur fordi jeg da, i hennes verden, ville synes at hun er stygg nå.

Klart heldigvis å ro meg ut av det, med å fortelle at jeg ikke liker falskt hår, at det er litt tåplig og greier, men at hun kledde det, men også var like pen før. Aner ikke hvordan jeg klarte å komme meg ut av det uten bråk, men det gikk faktisk bra. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...