Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg: Makker litt med laptopen til mamma og installerer word-pakken som hun har maset om i 2 uker.

*4 uker går*

Mamma: Nå funker ikke internett her! Det der er helt sikkert fordi du har vært innpå her med de piratprogrammene dine. Der kan du se, nå har jeg fått virus. Visste jeg skulle dratt til elkjøp og kjøpt en word-pakke til tusen spenn.

Jeg: Har du sjekket nettverksledningen? Nei, den er jo da ute. Så om du bare plugger i den eller søker etter et trådløst nett du nå.

 

Kanskje litt mamma@teknologi-logikk men.

Aner ikke hvor mange tåplige ting jeg må sitte å høre på når det kommer til teknologi fra henne.

 

Best var den kanskje når vi fikk ny router.

Mamma: Nå har de internettfolka søren meg fjernet det trådløse nettet vårt!

Jeg: Ja, men det er båre å gå inn på routeren og opprette et nytt. Kan gjøre det etter middag

Mamma: Men mister man ikke garantien om man begynner å skru opp den blinkende boksen da?

:hrm:

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Jeg (sliten etter å ha jobbet mye ekstra i lang tid):

'Tenkte å ta meg fri fra jobben til torsdag jeg for å hente meg litt inn'

 

Hun (totalt uten forståelse for at jeg faktisk tar fri for å slappe skikkelig av):

'Åh, så fint. Da kan du jo ta en tur på Ikea og kjøpe det vi snakket om og kanskje male ferdig gulvlistene på gjesterommet!'

 

Jeg: :mad:

Endret av Transponder79
Lenke til kommentar
Jeg (sliten etter å ha jobbet mye ekstra i lang tid):

'Tenkte å ta meg fri fra jobben til torsdag jeg for å hente meg litt inn'

 

Hun (totalt uten forståelse for at jeg faktisk tar fri for å slappe skikkelig av):

'Åh, så fint. Da kan du jo ta en tur på Ikea og kjøpe det vi snakket om og kanskje male ferdig gulvlistene på gjesterommet!'

 

Jeg: :mad:

Nå er vel ikke det å laffe seg en tur på ikea sammen med arbeidløse og mødre midt på dagen det mest krevende?

Kvinner bruker jævlig lang tid på ikea (snakker av erfaring) men du kan jo bare springe inn og ut igjen med de tingene du skulle ha?

 

Den med gulvflisene ser jeg. Det blir fort stress :D

Lenke til kommentar
Best var den kanskje når vi fikk ny router.

Mamma: Nå har de internettfolka søren meg fjernet det trådløse nettet vårt!

Jeg: Ja, men det er båre å gå inn på routeren og opprette et nytt. Kan gjøre det etter middag

Mamma: Men mister man ikke garantien om man begynner å skru opp den blinkende boksen da?

:hrm:

Jeg forholder meg til mange slike gjennom jobben. Problemet er ikke at de tror at man har fjernet det trådløse nettet, problemet er at de _vet_ at vi har fjernet det trådløse nettet. De tror også av en eller annen grunn at vi tjener mer penger på å gjøre det, "men dere lurer ikke meg!".

Lenke til kommentar

^^ Akkurat det er det vel forsåvidt ikke bare kvinnfolk som sliter med.

 

Men jeg husker en gang mora til eksen min kom inn i stua etter jobb og proklamerte høylydt om en eller annen utrooooolig kjendis-nyhet hun hadde hørt om tidligere på dagen. Da vi stilte spørsmål om sannhetsgestalten i historien så var svaret: "jo da, det er helt sant, jeg sjekket det selv og det sto på forsiden av internettet!"

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Hahaha. Vet ikke helt om du kan kalle det kvinnfolk logikk, var uansett artig. Fra kvinneguiden...

 

De er ikke til å knulles, men til å gifte seg med når man har fylt 35 og har knullet nok til å bli lei av det!

 

Gutten i hjørnet bør få seg en utdanning og en godt betalt jobb så han kan finansiere hus, bil og alle løsungene til sin fremtidige kone i 20 år til hun stikker av med en greker på sydentur.

Lenke til kommentar
Hahaha. Vet ikke helt om du kan kalle det kvinnfolk logikk, var uansett artig. Fra kvinneguiden...

 

De er ikke til å knulles, men til å gifte seg med når man har fylt 35 og har knullet nok til å bli lei av det!

 

Gutten i hjørnet bør få seg en utdanning og en godt betalt jobb så han kan finansiere hus, bil og alle løsungene til sin fremtidige kone i 20 år til hun stikker av med en greker på sydentur.

Var den seriøs? Det er jo ikke kvinnfolklogikk egentlig, mer luremus/golddigger tankegang.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...