Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Jeg heter Ida Charlotte å er 14 år å er en av norges største blogger her skal jeg blogge om det jeg føler jeg vil si, jeg skriver dikt og tanker om sammfunnet!!"

 

NOT. hu har en av de minste og værte bloggere. holdt på å henge meg selv etter å lest litt!

 

 

kan noen lære hu forskjellen på OG - Å? og hvor punktum brukes?

Endret av SnikendeChris
Lenke til kommentar
"Jeg heter Ida Charlotte å er 14 år å er en av norges største blogger her skal jeg blogge om det jeg føler jeg vil si, jeg skriver dikt og tanker om sammfunnet!!"

 

NOT. hu har en av de minste og værte bloggere. holdt på å henge meg selv etter å lest litt!

 

 

kan noen lære hu forskjellen på OG - Å? og hvor punktum brukes?

 

Jeg fant et hav av feil, så pass på deg selv :p

Lenke til kommentar

"..jeg klika og venta....loding loding loding.. og så ble jeg sjåka!!"

Hehe :p

To jenter: *Sitte og bråke, le høyt og skrike ting som "Gi faaaaaaen" eller "styyyyging" o.l*

Meg og en kamerat: *Sitter og snakker om South Park og gjenskaper en scene*

To jenter: *Ser stygt på oss, sier at vi må oppføre oss og ikke bråke så*

Hvor er logikken?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Korrekt. Skal som vanlig uttale seg om ting som hun egentlig ikke har noen anelse om. Skrev ikke helt tydelig, her er den i helhet:

 

J: Det er så tragisk. Hva er vitsen når alle bare lyger oss opp i trynet uansett.... :ermm:

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Jeg føler meg truffet av skremmende mye i denne tråden, tho, ett par av eksemplene deres er jo faktisk logiske.

 

Han og hun krangler. Hun blir sur på ham, og det blir ikke sex den kvelden.

Det trenger ikke ha noenting med at man straffer den andre, det har med at humøret og dermed lysten er ødelagt for en god stund. (Jeg snakker her om de eksemplene der det ikke blir sex når man krangler rett før leggetid, og hun fremdeles er sur, ikke de der hun nekter noen sex i en uke, det er bare patetisk.)

 

Hun ber han gjøre noe, han sier etter fotballkampen eller noe slikt, hun gjør det mens hun glaner stygt.

I de fleste tilfeller der jeg har hørt om dette irl, så er det ikke første gang han svarer noe slikt, men hadde han faktisk gjort det etter den fotballkampen, så hadde det vært første gang det faktisk ble gjort. Det er en fin-fin måte å demonstrere manglende tillit etter tillitsbrudd på. (Om enn litt overdramatisk, ofte det man tyr til etter å ha prøvd å forklare dette x-antall ganger.)

 

Og den der "er du sur" greia går begge veier! oO

 

Men sånn utenom det, så føler jeg meg altså skremmende truffet til tider, og skremmende letta de gangene jeg ikke føler meg truffet. Jeg spør i alle fall ikke spørsmål jeg ikke vil ha svaret på, uten å vite at jeg ikke vil ha svaret, men forsont meg med at det er verdt det. Altså, alle svar er lov, uten at det får store konsekvenser som sex-nekt eller silent threatment.

 

En annen kvinnfolklogikk er jo den der samtaler ikke har en naturlig slutt før hun sier så. Om en samtale over msn/sms som går på spørsmål/svar og infohenting (hvor møtes vi, når, og hvem skal være der, f.eks.) ender når den ene parten har fått svar på alle spørsmålene sine, så går det ofte en stund før det plutselig kommer en melding med "Er du sur på meg? Hva har jeg gjort galt? Du bare ble stille, jo. :("

Lenke til kommentar
Jeg lo... wtf..

Ikke alene der :wee:

Minner meg om mitt eget fjortis forhold(ja jeg er enda flau :blush: ). Da var det liksom slik hun skrev <3 etter at jeg hadde skrevet god natt. Jeg, en usikker gutt, hadde opplevd den der "er du sur? :( " og var narturligvis redd for dettte. Så jeg svarte <3 :), også skulle det være nok. Men da svarte hun <33 ;D. Også forsatte det bare, men det var nå litt for off topic..

Lenke til kommentar

Haha. Den siste der har jeg også opplevd. Hadde ingenting med kjæreste å gjøre da, så etterhvert når hjertetegnene begynte å oppta hele linjer, ble det for slitsomt - så jeg avsluttet med ":)" og logget av. Makan til styr det skulle bli bare av det; jeg var jo på vei ut uansett..?

 

Tok ikke lange tiden før vi var tilbake med frenzy-skyting av de samme og flere smileyer igjen, da, så noe må jeg jo ha gjort rett(jeg innså at ctrl+a -> ctrl?c -> ctrl+v ikke var slitsomt),

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...