Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Alt kan løses med dialog og hvis du ikke kan være venner med alle så er det din feil." Meh.

 

Bare svake og patetiske mennesker vil og må være venner med alle. Verden er ikke slik at alle kan være venner. Man kan dog være høflig og sivilisert mot mennesker man ikke liker. Før eller siden vil alle oppdage dette.

Lenke til kommentar
"Alt kan løses med dialog og hvis du ikke kan være venner med alle så er det din feil." Meh.

 

Bare svake og patetiske mennesker vil og må være venner med alle. Verden er ikke slik at alle kan være venner. Man kan dog være høflig og sivilisert mot mennesker man ikke liker. Før eller siden vil alle oppdage dette.

"If you try to love everyone you only lessen your feelings for those who deserve your love."

Lenke til kommentar
Ellen: Du har gevær, og er derfor er du farlig for alle...

Jeg: Jeg er bare farlig, dersom du er utro.

 

Etter dette hoppet hun i mine armer. Jeg klarte ikke engang å se logikken - før etterpå.

Hahaha! Sorry at jeg ler, men det der er så typisk det der. Og man tenker jo faen ikke så det etterpå heller. At det var derfor hun gjorde det.

Lenke til kommentar

Jeg og min mor plukker blåbær i hagen (ja vi har ei stor blåbærbusk).

Ene katten min kommer byksende ut fra en annen busk like ved og jeg må såklart prøve å lokke den til meg.

Katten løp avgårde etter en annen katt så den enset ikke hva vi holdt på med.

Jeg husker ikke nøyaktig hva min mor sa, men husker godt hva jeg mente om saken.

 

Min mor: Ikke rop på katta, den kommer bare bort til blåbæra.

Jeg: Katter liker ikke bær.

Min mor: Den kommer bort likevel.

Jeg: Hva så? Katten vil uansett ikke være borti bæra, om den skulle gjøre noe så usannsynlig som å lukte på den.

Min mor: Uansett, vil ikke ha den i nærheten av bæra.

Jeg: :ermm: *ler av henne resten av kvelden mens jeg prøver å få litt logisk svar ut av henne*

 

Har kanskje noe med at det lå ei død rotte utenfor ei uke i forveien. :p

 

Nesten like morsomt som da jeg og min mor skulle velge ut noen bilder fra laptopen hennes til å bruke i en julegave. Det kommer så et bilde som er 90 grader feil vei. Istedenfor å snu bildet i programmet så tar hun og snur hele laptopen. :!:

Lenke til kommentar
Nesten like morsomt som da jeg og min mor skulle velge ut noen bilder fra laptopen hennes til å bruke i en julegave. Det kommer så et bilde som er 90 grader feil vei. Istedenfor å snu bildet i programmet så tar hun og snur hele laptopen. :!:

Og så?

Det gjør jeg også. Kan ikke fordra windass sin føkkede måte å ødelegge bildet permanent om en skulle være så uheldig å snu det i windows faxview.

Lenke til kommentar
Nesten like morsomt som da jeg og min mor skulle velge ut noen bilder fra laptopen hennes til å bruke i en julegave. Det kommer så et bilde som er 90 grader feil vei. Istedenfor å snu bildet i programmet så tar hun og snur hele laptopen. :!:

Og så?

Det gjør jeg også. Kan ikke fordra windass sin føkkede måte å ødelegge bildet permanent om en skulle være så uheldig å snu det i windows faxview.

Er du dame eller mann?
Lenke til kommentar
Nå setter faktisk Windows kvaliteten på bildet ned hvis du roterer.

 

EDIT: Link.

 

Det ble forsåvidt brukt et av Canon sine programmer som fulgte med kamera. Ergo, lite eller ingenting med windows å gjøre.

Forutsetningen var bildevisning via faxviewer som ødelegger bildene..

 

Når jeg bruker Canon-program (DPP), så roteres bildene automatisk, basert på kamerainfo og problemet er ikkeeksisterende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...