KKake Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hva skjer med at jenter oppfører seg totalt idiot når man prøver å kontakte dem når de er med en eller flere veninner? "Du forandrer personlighet når du er med kompisene dine" my ass. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 De fleste fjortisjenter har så å si null selvinnsikt. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hun: Du syns jeg er feit, derfor spurte du ikke om jeg ville ha noe i butikken.. HAHAHA! Det er det beste jeg har lest i denne tråden på lenge! Hva faen skal man si til sånt da? Fy faen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Enda viktigere! Hva er egentlig logisk med kvinnfolk? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det mest logiske ved en kvinne er BHen, og det sier litt. Lenke til kommentar
isprins Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 pussig da.. Om en innehaver LOVLIG ervervete håndvåpen som brukes til sport, da er man visstnok en farlig person som man bør unngå. Dette selv om man har ett helt rent rulleblad.. lukter litt rart syns jeg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det mest logiske ved en kvinne er BHen, og det sier litt. Rett inn i min signatur Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 pussig da.. Om en innehaver LOVLIG ervervete håndvåpen som brukes til sport, da er man visstnok en farlig person som man bør unngå.Dette selv om man har ett helt rent rulleblad.. lukter litt rart syns jeg. Feil forumtråd? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) pussig da.. Om en innehaver LOVLIG ervervete håndvåpen som brukes til sport, da er man visstnok en farlig person som man bør unngå.Dette selv om man har ett helt rent rulleblad.. lukter litt rart syns jeg. Feil forumtråd? Neida, dette er tråden for kvinnfolklogikk så derfor er det helt naturlig å poste helt ulogiske skrablerier uten noen form for logisk sammenheng. Endret 2. september 2009 av Solaar Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det mest logiske ved en kvinne er BHen, og det sier litt. Rett inn i min signatur Eeey. Jeg skal også ha litt av æren. Hadde ikke jeg sagt det med hva som egentlig er logisk. Hadde ikke han sagt det. Derfor må jeg og i signaturen! Så det så. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hun: Du syns jeg er feit, derfor spurte du ikke om jeg ville ha noe i butikken.. Den var ny og tricky! Og greit sær. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Jente: Gutt: Er du sur i dag eller noe? Jente: NEI! Gutt: Okey. Det så bare slik ut skatt Jente: Jeg er ikke sur okey!! Nå ble jeg dritsur fordi du spurte meg om jeg var sur og senere sa det så slik ut fordi jeg satt der som en potte sur kjerring *Husker du den tingen du gjorde for 3 år siden som jeg ble sur for? Jeg kom på den nå, og nå er jeg like sur igjen!* Haha! Så sykt sant Endret 2. september 2009 av Mantoius Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg går mot klasserommet mitt. Jente stopper meg og sier at jeg må prate med ehnne i og emd at hun stod alene. Fair enough, jeg små prater litt i, la oss si ca ett halvt minutt, så kommer en annen vennine forbi og da bare sier hun hadet og går. Jeg har ingenting i mot og bli avist men det er litt irriterende og bli stoppet bare for det lille Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hun: Du syns jeg er feit, derfor spurte du ikke om jeg ville ha noe i butikken.. Perfekt eksempel! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) I likhet med mange andre i tråden: Hun: Nå synes jeg du skal be meg om unnskyldning. Han: Hvorfor det? Hun: Fordi du var skikkelig stygg med meg i drømmen min! Endret 9. september 2009 av Svein_Jarle Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Våknet opp til denne rekken med sms'er i dag: 00:27 Er du våken? 00:53 Nei vel, bare la vær å svare du... 01:16 Er du sur på meg..? 01:32 Herregud assa... Bare vær sånn du! Rett og slett håpløst.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Er det mulig? Sier jo seg selv at du sover når du ikke svarte på "Er du våken?" Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Vet, hva hadde hun forventet? At jeg svarte nei? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Patetisk, sitter å snakker med ei vennine som er 160 høy og veier 47 kilo.... hun mener hun er feit fordi at magen ikke er helt flat Og hun snakker om slanking, selv om BMI kalkisen sier at hun er undervektig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg