Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Jente i klassen idag:

Hun: (på tull) Har du fingra noen i det siste da?

Meg: Nei...var det et hint, kanskje?

Hun: Eeeeh, ja :ermm: *rynke pannen*

Lenke til kommentar

Jeg blir dritirritert over ei jente som snakker til meg. Hun driver stadig vekk å maser om at jeg er sur, helt uten grunn. Så jeg sier "nei?" og da kommer hun med helt idiotiske svar som "jo". Hvis jeg ikke svarer får jeg "der ser du, du er sur" tilbake, så jeg må liksom forsvare meg selv. Nå gidder jeg ikke mer og bare fucker hun i trynet hver gang hun kommer med det pisset.

Lenke til kommentar
Mangel på smilyer i sms/msn/osv.

Fikk en melding mens jeg mekka på bilen. Gikk vel noe sånt som "Hva gjør du? :D". Skrev tilbake at "Står å skrur på bilen. Du da?" Ikke noe smily der. Resultatet?

"Hvorfor er du så sur? Er det noe jeg har gjort?"

NEI. FFS, ditt jævla kvinnfolk. Det er ikke noe du har gjort, jeg er ikke sur på deg. Bare fordi jeg ikke velger å avslutte hver jævla settning med en emoticon, så betyr ikke det at jeg IKKE er i godt humør.

Samme greia gjelder når du feks er opptatt å ikke har svart på meldinger eller noe. Du får meldinga, svarer ikke. Du holder på med noe annet eller whatever. Så går det en time eller noe, også tikker det inn "Er du sur på meg?".

NEI, FFS, nok en gang, jeg er ikke sur. Jeg har bare bedre ting å gjøre enn å sitte med telefonen å småprate med deg. Jeg er opptatt for helvette!

Kvinnfolk :p

Den klareste +1'en jeg noengang har gitt. Fy faen så irriterende det er!

Ahh.....endelig 1 i samme båt

Lenke til kommentar

Oppfordring fra H3M, posta i Samlivs delen av forumet jeg..

"Hei

Altså jeg har en del problemer med eksen min..

Det ble slutt for ca 1,5mnd siden, og det var pga at hun ikke taklet at jeg ble sur over at hun var hos en kompis og så film i tre timer. Vi var sammen i 9mnd, men hadde blitt slutt 3 ganger (mindre pauser).

Etter bruddet følte jeg ikke noe kjærlighetssorg eller noe, og jeg ble sammen med ei anna jente, som jeg er sammen med enda. Kjempe glad i hun!

Fikk vite sist helg, at eksen min var utro med han, som hun så film med. Jeg ble forbanna, og spurte hvorfor de ikke sa ifra når hu slo opp.. Og når jeg skreiv det, så svarte hu "lol, jeg vet, sry xDDD"

Jeg ble faen meg mer forbanna, kalte henne hore og sletta henne fra msn, nettby..osv..

Senere så sendte hun meg brev og unnskyldte seg for å være bitch osv..Men jeg skrev at jeg bare dreit i henne, og ga en faen..

Idag fikk jeg da vite at hun sitter på skolen sin og baksnakker kjæresten min nå, og kaller henne hore osv... Hva betyr dette? Savner eksen min meg?? Ikke det at jeg savner henne, jeg føler ikke en dritt for henne, ignorerer henne fullstendig ut.. Men hva skjer egentlig? Hun sa også at hun ville ta meg tilbake etter bruddet, men at jeg ble sammen med hun jeg er sammen med nå.."

Lenke til kommentar

1.

Sikkert fake, men har sett lignende skje...på under 3 dager

2. Typisk "skuffa/pissed" på facebook, msn whatever, spørr man om grunn så er det "har du ingenting med!!"

og ikke minst:

Women are, for the most part, not well suited to accept reality or to think logically.

they will approach a situation with their mind already made up, then they will twist and

manipulate the information to validate what they're already thinking.

So their views on reality are usually messed up. and their process for

arguing/interacting is not based on reality, instead it's based on whatever irrational tools will help them

prove their point (screaming, personal attacks, red herrings, etc).

(nå skal det nevnes at den siste ikke bare gjelder for kvinnfolk : p )

Lenke til kommentar

Kort fortalt: En vennine kommer bort til meg og forteller at en av exene mine har fått seg type. Jeg svarer "Åja" for la oss vær ærlig, hva skal jeg svare? Fikk en melding av exen etterpå, der det stod at jeg måtte komme emg videre osv. Wtf? Bare får at jeg syntes det var uinteressant? Uansett hvordan jeg hadde svart hadde det blitt tolket feil, utrolig typisk noen jenter og lure folk som meg i slike feller ><

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Redonkules :p

Har ikkje ord for kor mangen slike eg har gått i klasse med. Der blond faktisk definera IQ'en :!:

Synd eg ikkje huska nåken då! :dontgetit:

Såg på et program en dag(huska ikkje navn)

Anyway, handla om ei dame som var gift med an army fyr. Ho hadde også ei jente-kjæreste som ho hadde møtt før mannen. (han syntes det var greit at ho var bi)

Also, dei var på fest og jenta møtte på eksen sin, dei begynte å kysse.

Jenta(den gifte) konfronterte hon og sa "are you gonna go with him or me?"

Ho gjekk tilbake til gamletypen og dama blei dritsur. :grin:

Moral: Vel, dobbelmoral faktisk;

hon blei sur for at ho valgte eksen foran ho, likevel gifta ho seg med en ho møtte ETTER "girlfrienden" sin.

Da jeezes

Endret av Daxt3r
Lenke til kommentar

I butikken;

Meg: Mmm, hadde vært nice med litt chips og dipp *går mot chipsen*

Meg: Du har ikke noe imot det, eller?

Hun: Neida, ikke i det hele tatt..

På vei hjem fra butikken er hun uvanlig stille..

Meg: Er det noe galt?

Hun: neida, det er ingenting. det er bare teit..

Meg: Si det da!

Hun: Du syns jeg er feit, derfor spurte du ikke om jeg ville ha noe i butikken..

Etter det spørr jeg alltid =P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...