Bango Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg vet den er klassisk, men ei venninne viste meg helt plutselig et bilde av en fyr som hun har hatt et eventyr med. Litt senere viser jeg et bilde av ei jente og forteller at jeg har klina med henne, og hun blir både grinete og lei seg. Og vi er ikke sammen engang. Men jeg vet at hun er keen på meg da, ble bare fristende å svare med samme mynt. Den hadde jeg for noen uker siden. Hun: "Du er ikke den siste jeg hadde sex med og jeg har hatt sex denne uken" Meg: "Samme her, men hvorfor ta det opp?" Hun: "Kødder du? Nå ble jeg kvalm" Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 vil ikke si det frista å få kjæreste etter jeg leste dette Lenke til kommentar
isprins Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 kanskje litt OT men la gå.. "hvorfor er du interessert i meg blablabla*kjefteåsmelle* " Som om man kan kontrollere hvem man tiltrekkes av.. samt at jenter må booste egoet sitt så jævli vis de akkurat har blitt dumpa av en eller anna fyr, og da prøver de seg på "den snille men kjønnsløse vennen" som da så klart tror at " jaaa! endelig er det miin tuur!" hele greia resulterer i at vedkommende fyr blir sittande med skjegget i postkassa.. Nei er det rart at enkelte blir bitre og sure... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 samt at jenter må booste egoet sitt så jævli vis de akkurat har blitt dumpa av en eller anna fyr, og da prøver de seg på "den snille men kjønnsløse vennen" som da så klart tror at " jaaa! endelig er det miin tuur!" hele greia resulterer i at vedkommende fyr blir sittande med skjegget i postkassa.. "Nei, vi er bare venner" / "Jeg trengte bare en venn å støtte meg til" høres velkjent ut Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Det fine med det er at du får deg ligg uten videre forpliktelser! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 spørsmålet da er vel om sex uten forpliktelser er noe du ser etter hos noen du er intrisert i. Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 IKKJE fortell at du har avslørt greia i filmen etter 5 minutter. Lat som at du er like spent so ho. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 samt at jenter må booste egoet sitt så jævli vis de akkurat har blitt dumpa av en eller anna fyr, og da prøver de seg på "den snille men kjønnsløse vennen" som da så klart tror at " jaaa! endelig er det miin tuur!" hele greia resulterer i at vedkommende fyr blir sittande med skjegget i postkassa.. "Nei, vi er bare venner" / "Jeg trengte bare en venn å støtte meg til" høres velkjent ut Det er jeg fullstendig enig i. Har også opplevd noe lignende xD Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Har vi ikke alle XD Det er her Pick-Up-Artistery kommer inn og vi alle lærer hvordan jenter tenker og hvordan vi skal unngå å komme i DEN fella Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg går i RAGE-mode hver gang jeg ser slikt som dette: Hvis du er så jævla sint/lei deg/whatever og ikke vil fortelle mer om det, hvorfor komme med slike utrop i utgangspunktet? FFFFFFFFFF Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Helt enig. Gjelder også MSN "Look at me, i'm a attention whore" Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg går i RAGE-mode hver gang jeg ser slikt som dette:*bilde* Hvis du er så jævla sint/lei deg/whatever og ikke vil fortelle mer om det, hvorfor komme med slike utrop i utgangspunktet? FFFFFFFFFF Enig. Er 1-2 stk på min facebook som whiner hele fuckings tiden om noe uten å ville si noe som helst mer. Jeg bruker å si.. Skaff deg en blogg! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg går i RAGE-mode hver gang jeg ser slikt som dette: Hvis du er så jævla sint/lei deg/whatever og ikke vil fortelle mer om det, hvorfor komme med slike utrop i utgangspunktet? FFFFFFFFFF JA! Rage! FFFFFFFFFUUUUUUU jeg blir så irritert over sånt. Attention whoring ftl.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hater når kjerringer maser så mye om at du 'er sur', at du faktisk blir irritert, for så å følge opp med; "Ser du? Du ER sur" ÆÆÆÆRGHHGAHGAHGAVØLKJHDKJøhsjkdfhdasæjifdssaæjl Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Fikk høre en bra en her forleden dag. Det er en bitteliten oljelekasje i motoren til bilen min og dette fører til at det har satt seg en småbrent oljelukt i den. Jeg nevnte derfor til ei jente at jeg planla å kjøpe tilsvarende wonderbaum som en kamerat har for å få vekk lukta. Her er samtalen: Meg: Jeg tenker på å kjøpe en wonderbaum å sette i bilen min for å få bort lukta som er i den. Wonderbaumen jeg tenker på å kjøpe lukter ganske lik nybillukt, så jeg tror det kan blir bra. Jente: Nei, drit i det da! Meg: At det var? Jente: Jeg hater nybillukt, blir kvalm av det! Meg: Men det er min bil og jeg vil ha en annen lukt i den.. Jente: Men drit i det da! Meg: ... *stikke og kjøpe 2. stk wonderbaum* Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hater når kjerringer maser så mye om at du 'er sur', at du faktisk blir irritert, for så å følge opp med; "Ser du? Du ER sur" Signed. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Ble ringt opp to ganger i stad, som jeg ikke la merke til da mobilen lå igjen i et annet rom. To sekunder etterpå tikket det inn en melding med spørsmål om jeg var sur for på henne for noe. Endret 27. august 2009 av Atald Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hahahaha. K: Æææh, datamaskinen min er ødelagt, jeg må sende den til reperasjon. M: Neida, det er bare å reinnstallere Internet Explorer, det tar 5 minutter. Jeg kan godt gjøre det for deg. K: Neeeei, den er ødelagt. Huff, 2 uker uten PC, hvordan skal jeg overleve? M: Sigh. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 signerer den. fiksa ei vennine av søsteren min sin data (reinstallerte nettverkskortet) hun var helt forfjamset over hvordan jeg fiksa pcen uten å åpne den. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det har jeg opplevd at mannfolk har vært også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg