L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hun: Kan du støvsuge? Han: ok Hun: Kan du slutte å bråke sånn med støvsugeren? Jeg prøver å få med meg Paradise Hotel. Han: *facepalm* 1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hun: Er jeg feit? Han: Nei. Hun: Vær ærlig, a. Bare se på låra mine, lzm. Han: Nei, du er ikke feit. Fem-seks "er jeg feit?" senere: Hun: Er jeg feit? Han: Ja. Hun: WTF, du kan i det minste si at jeg ikke er det!! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) *Du skal støtte meg, selv om jeg tar feil* *dame på 90kg, 160cm: Jeg vil ikke løfte vekter, for da blir jeg stor* Endret 22. april 2009 av thrice Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 J: Er jeg feit? G: Nei, synes du er fin jeg J: Nei, du synes jeg er feit G: Nei! Du er fin. J: ... G: Synes du jeg er feit da? J: Ne.. G: Bare se, på den store magen her, også disse valkene J: Det gjør ikke noe om dere har litt fett på dere G: *Se dumt på jenta* Gøy å ta igjen med samme mynt, og man får virkelig høre hvor dobbelmoralske kvinnfolk virkelig er. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 hun: du bruker ikke nok tid på meg! Slik det egentlig er - Man er sammen med kvinnfolket 5 dager i uka, og den ene dagen du skal være med gutta går alt til helvete. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Skal på fotballkamp med noen venner, j insisterer på og være med, men når man er der vil heller j være borte fra vennene til g. Litt av vitsen med fotballkamp med venner forsvinner litt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 *Stopp å se på puppene mine selv om jeg sprader rundt i BH din PERVO!* Få på deg en burka da, kvinnfolk! 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kryssposter denne fra Morsomme ting kjærester har sagt/gjort i søvne: Får dra opp noe eksen min gjorde en gang:Sent en natt blir jeg vekket av en hånd som begynner å stryke på meg og etterhvert beveger seg ned på "det private". Jeg reagerer selvsagt og begynner å svare med samme mynt. Da slår hun opp øynene og begynner å kjefte på meg fordi jeg klår på henne mens hun sover. Hun hadde visst gjort det i søvne, men jeg endte opp som bad guy. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Da får jeg komme med noe i samme arena, Lars. *silent treatment for noe du gjorde mot henne i en drøm* Jeg er fristet til å registrere meg på kvinneguiden og poste linken til tråden. Kvinnfolka må opplyses om sine feil. Endret 22. april 2009 av thrice Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Trenger ikke registrere deg. De tillater gjesteposting OVER ALT. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Noe som også forunder meg er "logikken" de bruker for å ikke fremstå som lause *Han løy, så det var greit at jeg var utro. På en måte er det hans skyld* *Jeg var full, det er eneste grunnen til at jeg hadde et ONS* *Han "lurte" meg til å ha sex med han* Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Da får jeg komme med noe i samme arena, Lars. *silent treatment for noe du gjorde mot henne i en drøm* Jeg er fristet til å registrere meg på kvinneguiden og poste linken til tråden. Kvinnfolka må opplyses om sine feil. My vote: do it! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Gutt: *Opptatt med noe* Jente: Ja, også sa hun til hun at kari mente at... Du bryr deg ikke om hva jeg sier du! Gutt: Joda, jeg driver bare med noe her Jente: Nei, skal ikke forstyrre deg jeg Gutt: /facepalm Noen timer senere: Gutt: Kom igjen, legg deg da Jente: Nei, må snakke med *navn*, hun trenger noen å snakke med Gutt: Okei, men, skal ikke forstyrre deg da, natta Jente: Sier du, du som aldri bryr deg om hva jeg har å si, og.. blablabla Gutt: ... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) hun: tok du ut søpla? han: ja hun: JEG BARE SPURTE!!! Kommer sikkert på mer i morgen. Endret 22. april 2009 av thrice Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 "Jeg kjøpte denne fine flatpakkede kommoden til oss i dag." Dagen etter: "Har du ikke satt den sammen enda?" Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kjøp ikke klær i feil størrelse til hu sier jeg bar. Uansett om plagget er for stort eller for lite så får de vridd det til at du synes hun er feit.... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Riiiktig! For stor: Er det så stor jeg er i dine øyne?! For lite: Trodde du virkelig jeg er såå tynn?! Jeeez Endret 23. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jente: Åhh.. Den bagen er så tung. Gutt: Skal jeg ta den for deg? Jente: Nei, tror du jeg er så svak at jeg ikke klarer noe selv? Gutt: Sorry for at jeg spurte da. Jente: Jeg gidder ikke prate med deg når du er så sur. Lenke til kommentar
CopyDog Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Gutt: Vet du hva som lagest på et atomkraftverk? Jente: Atombomber? True story 1 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 J: G: Hva er det? J: Ingenting G: Ser jo at det er noe. J: Nei, det er INGENTING! G: ... Ok. J: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg