Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk

Anbefalte innlegg

J: Oj! Nattåpen på random kjøpesenter! xxxxx-kjøpesenter er oppe til klokka 23!

*klokka 20 drar hun og noen jenter på kjøpesenteret*

Gutt spør: Hva er vits med nattåpent når dere dro dit klokka 20 og det var oppe til 23. Kunne dere ikke bare gått en helt normal hverdag og dratt litt tidligere men vært der like lenge?

J: Halo? Det er nattåpent?

G: :huh:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mangel på smilyer i sms/msn/osv.

Fikk en melding mens jeg mekka på bilen. Gikk vel noe sånt som "Hva gjør du? :D". Skrev tilbake at "Står å skrur på bilen. Du da?" Ikke noe smily der. Resultatet?

"Hvorfor er du så sur? Er det noe jeg har gjort?"

NEI. FFS, ditt jævla kvinnfolk. Det er ikke noe du har gjort, jeg er ikke sur på deg. Bare fordi jeg ikke velger å avslutte hver jævla settning med en emoticon, så betyr ikke det at jeg IKKE er i godt humør.

Samme greia gjelder når du feks er opptatt å ikke har svart på meldinger eller noe. Du får meldinga, svarer ikke. Du holder på med noe annet eller whatever. Så går det en time eller noe, også tikker det inn "Er du sur på meg?".

NEI, FFS, nok en gang, jeg er ikke sur. Jeg har bare bedre ting å gjøre enn å sitte med telefonen å småprate med deg. Jeg er opptatt for helvette!

Kvinnfolk :p

Den klareste +1'en jeg noengang har gitt. Fy faen så irriterende det er!

Lenke til kommentar
Har skjedd:

Hun: "[gutt] er så ekstremt pen! HOTHOTHOT *sikle*"

Meg: :p

...*noen dager senere*...

Meg: "Jeg syns [jente] er skikkelig pen! Hun er perfeksjon i mine øyne"

Hun: "Sånt trenger du ikke si til meg... si sånt til guttevennene dine isteden... hallo... -.-"

Skjønner ikke helt hvilke jenter dere er i nærheten av..? Jenter jeg kjenner er alle ganske åpne om at kvinner har fine kropper, og er heller ikke redd for å si det. Ja, med noen kan man også debattere hvilke bilder i FHM man synes er penest, og jentene deltar i krangelen.

Det er mange rare enkelttilfeller med de aller fleste jenter, og gutter for den del, men akkurat denne siden har jeg aldri opplevd. o.O

Lenke til kommentar
J: Oj! Nattåpen på random kjøpesenter! xxxxx-kjøpesenter er oppe til klokka 23!

*klokka 20 drar hun og noen jenter på kjøpesenteret*

Gutt spør: Hva er vits med nattåpent når dere dro dit klokka 20 og det var oppe til 23. Kunne dere ikke bare gått en helt normal hverdag og dratt litt tidligere men vært der like lenge?

J: Halo? Det er nattåpent?

G: :huh:

Haha, så sant så sant.

Europa-greiene var bare rart. Hvordan er det mulig å ikke få det med seg hvis kjæresten skal bort to uker.

Jeg tror jeg ville merka om dama mi dro på ferie, selv om hun ikke hadde sagt det engang :p

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Ojda. Hadde på en måte håpet at hun ikke gikk til moren, slik at han kunne sende en kort og distre SMS når han kom tilbake: "Hei, jeg har vært i Europa slik som jeg fortalte deg om."

Aner ikke hvordan jeg ville oppført meg videre etter der, men huffsann, bare å holde kontakt hadde vært vel mye å be om.

hoho, priceless :w00t:

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

haha, sinnsykt mange klassikere her, denne er vel også en typisk:

hun: hvilken ser best ut, 1 eller 2?

han: 1

hun: *kaldt skeptisk blikk, stillhet*

han: eller nei nr 2

hun: OK :)

---------

en til som er 5 min gammel:

g: hva har du lyst til i kveld da?

j: samme for meg

g: bowling?

j: *sukk og mumling som kan tydes som ja eller nei*

g: se film?

j: mmmm

osv osv osv

Endret av simster
Lenke til kommentar

Faen, dette skjedde forleden med meg. Makan til tull.

For å skjønne dette må dere vite at hu likte meg.

J: Jeg kyssa en annen gutt.

G: Ja? Og så? Du får gjøre som du vil?

J: ja...

Jeg skjønte at hun var sur, men jeg ga fullstendig faen.

20 min senere:

J:Du vet du hva? Det der såra meg skikkelig, det lille der "Ja? Og så? Du får gjøre som du vil?" var helt fryktelig. Det viser hvor lite du bryr deg om meg!

Er det liksom jeg som har vært ufølsom nå? Er jeg dritsekken som lar henne gjøre som hun vil, eller henne som kysser andre gutter når jeg har sagt jeg liker hu? Noen jenter hater jeg.

Jeg gadd ikke for å svare, men bare for gøy ville jeg vite grunnen og dere kan jo gjette hva den var.

J: Det, det bare skjedde...

Lenke til kommentar
Faen, dette skjedde forleden med meg. Makan til tull.

For å skjønne dette må dere vite at hu likte meg.

J: Jeg kyssa en annen gutt.

G: Ja? Og så? Du får gjøre som du vil?

J: ja...

Jeg skjønte at hun var sur, men jeg ga fullstendig faen.

20 min senere:

J:Du vet du hva? Det der såra meg skikkelig, det lille der "Ja? Og så? Du får gjøre som du vil?" var helt fryktelig. Det viser hvor lite du bryr deg om meg!

Er det liksom jeg som har vært ufølsom nå? Er jeg dritsekken som lar henne gjøre som hun vil, eller henne som kysser andre gutter når jeg har sagt jeg liker hu? Noen jenter hater jeg.

Jeg gadd ikke for å svare, men bare for gøy ville jeg vite grunnen og dere kan jo gjette hva den var.

J: Det, det bare skjedde...

Haha! Er det faens mulig? Kan ikke gjøre annet enn å le :p

Lenke til kommentar

Jeg har en ting der jeg, la oss si at noen jenter skriver slik som dette på facebook " Heij vennen <33 :D Savner deg fryktelig elskling<333", så skriver jeg kanskje på samme status eller bilde eller what ever "Jeg også<333" eller noe lignende for og prøve og gjøre slik at de innser selv hvor teit det er og for og være irriterende ofc.

However, ex dama mi som jeg var sammen med for ca 1,5 år siden har blitt sammen med en ny fyr. Naturligvis tok jo jentene heeelt av på Nettby. Så jeg skrev selfølgelig også "Å næmmen gud så søtt<333;*".

La meg også tilføye at jeg ikke har følelser for henne. Men nå er jeg plutselig, i følge henne og vennin med vell og merke, en surpromp, sjalu også for jeg meldinger som "Selv om du enda har følelser for emg så trenger du ikke og være frekk".

Jeg kan selv se at det virker litt mistenkelig, men dette var en romanse fra NIENDE KLASSE!

Lenke til kommentar

Jeg vet den er klassisk, men ei venninne viste meg helt plutselig et bilde av en fyr som hun har hatt et eventyr med.

Litt senere viser jeg et bilde av ei jente og forteller at jeg har klina med henne, og hun blir både grinete og lei seg.

Og vi er ikke sammen engang. Men jeg vet at hun er keen på meg da, ble bare fristende å svare med samme mynt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...