Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske standard:

Vi ser på TV, jeg blir sulten/tørst. Går ut på kjøkkenet og finner fram noe. Tar med til Dama, får smil, "du er snill du."

Vi ser på Tv, hun blir sulten/tørst. Går ut på kjøkkenet og finner fram noe. Kun til seg selv.

Vi skal ut på tur med barna. Alt er pakket.

Jeg begynner å bære ut i bilen det som er i gangen.

Jeg tar med det jeg kan, legger inn i bilen.

Dama holder på inne i huset.

Jeg tar en runde til.

Dama holder på inne i huset.

Jeg henter ungene, sier at jeg har tatt med det jeg som står i gangen.

Setter meg inn i bilen.

Venter

Venter

Så kommer dama, vi begynner å kjøre.

--

Framme.

Dama savner noe.

En pose, det ho hadde pakket mens jeg tok ut i bilen.

"Du glemte posen i stua!"

AAAAHHHHH

Lenke til kommentar

Mangel på smilyer i sms/msn/osv.

Fikk en melding mens jeg mekka på bilen. Gikk vel noe sånt som "Hva gjør du? :D". Skrev tilbake at "Står å skrur på bilen. Du da?" Ikke noe smily der. Resultatet?

"Hvorfor er du så sur? Er det noe jeg har gjort?"

NEI. FFS, ditt jævla kvinnfolk. Det er ikke noe du har gjort, jeg er ikke sur på deg. Bare fordi jeg ikke velger å avslutte hver jævla settning med en emoticon, så betyr ikke det at jeg IKKE er i godt humør.

Samme greia gjelder når du feks er opptatt å ikke har svart på meldinger eller noe. Du får meldinga, svarer ikke. Du holder på med noe annet eller whatever. Så går det en time eller noe, også tikker det inn "Er du sur på meg?".

NEI, FFS, nok en gang, jeg er ikke sur. Jeg har bare bedre ting å gjøre enn å sitte med telefonen å småprate med deg. Jeg er opptatt for helvette!

Kvinnfolk :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest formorroskyld

"jeg kan ikke komme til deg, fordi jeg skal i *kremt-host* eehh... bursdag ^^' " >8( også når jeg begynner å gjennomskue unnskyldningene, begynner hun å krangle, og skylder de på meg!!

Lenke til kommentar
Mens han sitter og hører på The who, clash, Ramones eller lignende:

"Hvorfor hører du på så dårlig musikk? Hørt den nye skiva til Lady Gaga forresten?

Haha. Sånt er til å bli dårlig av. Hadde vorspiel for ei stund sia, Dio - Holy Diver ++ masse anna bra rock var på. Så sa eine dama der at det var forferdelig dårlig musikk, om at vi ikkje heller kunne sette på Lady Gaga. Da gikk nesten alkoholen i vranga.

Har erfaring med en bra en:

"Du smilte, lo og mumla i søvne, så du drømte om ei anna jente *ho klikker vinkel*" <- skjedde på valentines natta. Gikk 5t før ho roa seg ned

Lenke til kommentar
Aldri skjønt det der med at kvinnfolk alltid skal straffe med å droppe sex. For meg er det et signal om at de egentlig ikke vil, noe som igjen lett fører til at de blir ditcha.

ja er rart det der ass... som om liksom de ofrer seg for at du skal få lov til å pule dem-.- pleier å bruke det tilbake jeg da. alltid gøy med vrengte kjønnsroller :)

Lenke til kommentar
Aldri skjønt det der med at kvinnfolk alltid skal straffe med å droppe sex. For meg er det et signal om at de egentlig ikke vil, noe som igjen lett fører til at de blir ditcha.

ja er rart det der ass... som om liksom de ofrer seg for at du skal få lov til å pule dem-.- pleier å bruke det tilbake jeg da. alltid gøy med vrengte kjønnsroller :)

Blir det ikke noe på meg blir det ikke noe på deg heller :)

Lenke til kommentar

"Du har hentet meg så ofte på jobb i det siste, at når du sier at du ikke kan i dag, så blir jeg irritert"

"Jeg kommenterer fra tid til annen at du har vært så lite med dine kompiser i det siste. Men når du får tid til å være med dem, og du begynner å sette av litt tid til dem, da må jeg bli sur og klage på det"

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Random jente man prater til på msn konstant i flere minutter. Plutselig stopper hun å svare og man sier "halo?" to-tre ganger.

"Jeg er OPPTATT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Hvordan kan jeg vite at du plutselig ble opptatt? Tror jenter man er tankelesere og vet alt eller noe sånt?

Sånt skjer med daglig, nesten.

Lenke til kommentar
Random jente man prater til på msn konstant i flere minutter. Plutselig stopper hun å svare og man sier "halo?" to-tre ganger.

"Jeg er OPPTATT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Hvordan kan jeg vite at du plutselig ble opptatt? Tror jenter man er tankelesere og vet alt eller noe sånt?

Sånt skjer med daglig, nesten.

Har aldri jeg opplevd :dontgetit:

Sikker på at det ikke er du som spammer litt, da? :D Eller skjer det med den samme jenta hver gang, og ingen andre? Hvis ja, så er nok problemet hos henne. Hvis nei, bør du roe ned på tastaturet litt tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...