Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Hei! Jeg er litt spent nå jeg, kan du har ikke nevnt at det er ryddig på kjøkkenet.. Jeg har ryddet på kjøkkenet skjønner du, er jeg ikke flink?*GLIS*"

"Ehm, joda, jeg merket vel forsåvidt det da jeg ikke kunne finne igjen én eneste ting som jeg letet etter der inne, selv ikke i kjøleskapet..."

Tanke til ettertid: "Hva er det med kvinner å bare rydde vekk ting, slik at man aldri finner de igjen?

Lenke til kommentar

Pondus hadde en fin en. Fant ikke stripen (letet ikke så mye at det gjorde noe).

Pondus og Beate (dama hans) var i ett selskap. Så sier pondus at han vil gå pga det er en fyr som har lik skjorte. Beate ler sarkastisk og sier at han må ha en bedre unskyldning. Så ser hun en dame som har like klær som hun og da vil hun gå med en gang.

Wow, jeg klarte og få den stripen til og høres drit kjedelig ut. Må virkelig lese den selv :p

Lenke til kommentar
"Hei! Jeg er litt spent nå jeg, kan du har ikke nevnt at det er ryddig på kjøkkenet.. Jeg har ryddet på kjøkkenet skjønner du, er jeg ikke flink?*GLIS*"

"Ehm, joda, jeg merket vel forsåvidt det da jeg ikke kunne finne igjen én eneste ting som jeg letet etter der inne, selv ikke i kjøleskapet..."

Tanke til ettertid: "Hva er det med kvinner å bare rydde vekk ting, slik at man aldri finner de igjen?

Når jeg tenker på det, så ryddet min mor vekk min Nintendo 64 slik at jeg ikke fant den igjen på 3 år.

Ellers merker jeg den gjentakende sak hos dama og søster: "Uff så lite penger jeg har, stakkars meg" for så neste dag "Se på disse flotte skoene jeg fant, halv pris så jeg kjøpte to par" (Derav ett eller begge parene er kliss like noen hun har fra før)

Lenke til kommentar

Dette skjedde forrige helg, når jeg var på kino.

*2 jenter går forbi en plakat for den nye Twilight-filmen, der datoen står på den engelske måten, 11.20.09, altså 20. november*

K1: Åååh, se, nå kommer den nye filmen også!

K2: Neeeej, det er bare en lureplakat, finnes ikke noe måned som er nummer 20, daaah.

K1: Åååhja, haha, så dumt! *knis*

:roll:

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar

*2 jenter går forbi en plakat for den nye Twilight-filmen, der datoen står på den engelske måten, 11.20.09, altså 11. november*

K2: Neeeej, det er bare en lureplakat, finnes ikke noe måned som er nummer 20, daaah.

tihi :tease:

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

*2 jenter går forbi en plakat for den nye Twilight-filmen, der datoen står på den engelske måten, 11.20.09, altså 11. november*

tihi :tease:

Haha :!:

Lenke til kommentar

Hahaha, det verste er at det er på det nivået Twilight-fansen er.

Må ta med en forferdelig irriterende vane lillesøsteren min har. Er det noe som er ødelagt, er det alltid MIN skyld. Brukte jeg dataen før hun gikk inn på masse tull, er det selvfølgelig min skyld at den ikke virker. Har jeg brukt ett av sims-spillene våre for noen år siden, er det alltid min skyld at det er vekke. "Jeg så deg bruke det da, 100% sikkert og jeg har ikke brukt det på flere år!" Hun er så idiotisk at det er til å gremmes over.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...