Rata101 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Bare be henne bestille en pizza istedenfor, ffs. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det som er problemet er at jenter blir sur av å ta feil i en diskusjon. la meg komme med et eksempel fra fantasien min, men som jeg tror kunne hendt. G kommer hjem til J for de skal gå på butikken og kjøpe middag. J: hvorfor kommer du så tidlig? G: vi avtalte at jeg skulle komme halv 8. J: Ja, men jeg må dusje nå. G: Vi er nødt til å gå med en gang. J: du skal alltid gjøre ting når det passer deg. G: Butikken stenger kl 8. Vi MÅ gå nå. J: (sier)ja ok da. (tenker: ingen sex på deg) Da er det bedre å bare la henne "vinne" diskusjonen, og så er man venner. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Du vant jo den diskusjonen, da hun ble med. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Aldri skjønt det der med at kvinnfolk alltid skal straffe med å droppe sex. For meg er det et signal om at de egentlig ikke vil, noe som igjen lett fører til at de blir ditcha. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ja, men nå har de en "unnskyldning". Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 For meg er det et signal om at de egentlig ikke vil, noe som igjen lett fører til at de blir ditcha. Da må jeg bare spørre - er vi virkelig så grunne, folkens? Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Heldigvis har ikke dama true med null sex.. Hun sier at det blir jo bare kjedelig for begge parter Så der er jeg veldig heldig Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Heldigvis har ikke dama true med null sex.. Hun sier at det blir jo bare kjedelig for begge parter Så der er jeg veldig heldig Dama di hører til i mannfolk-logikk tråden Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 En ting jeg alltid legger merke til i denne tråden er at mange av disse eksemplene gjelder for lillebroren min. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Også er det vel det faktum at dere gutter ikke klarer å lagre 10% oppi hodet med mindre det handler om gaming, politikk, sex eller freshe damer. (Det var halveis useriøst) Jeg ser virkelig ikke problemet med dette Stryk gaming for min del. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Noe i dashbordet dirrer -> Noe er gale med bilen Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg tror en god regel er å late som de snakker f.eks. russisk, og bare tolke tonefall og evt. ansiktsuttrykk som respons.De sier jo vi aldri hører på hva de sier uansett.. Liker teorien om at musikalske folk er flinkere å unngå krangler med damene. Jeg har iallfall lært meg å plukke opp tonefall og stemmeleie kontra bare ordene i stor grad, og dette går jo mye på tonalitet og "musikk". Om det er fordi jeg er så fordømra musikal vet jeg ikke, men jeg er i allefall ikke tonedøv Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Jeg tror en god regel er å late som de snakker f.eks. russisk, og bare tolke tonefall og evt. ansiktsuttrykk som respons.De sier jo vi aldri hører på hva de sier uansett.. Liker teorien om at musikalske folk er flinkere å unngå krangler med damene. Jeg har iallfall lært meg å plukke opp tonefall og stemmeleie kontra bare ordene i stor grad, og dette går jo mye på tonalitet og "musikk". Om det er fordi jeg er så fordømra musikal vet jeg ikke, men jeg er i allefall ikke tonedøv De drar frem et instrument og hamrer løs så fort det ligger an til en krangel...? Hadde vært litt gøy. Endret 16. juli 2009 av frk_1337 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Misforstod du meg eller bare tulla du? Uansett, det jeg mente var at musikalske personer lettere plukker opp elementer av tristhet/surhet f.eks i stemmen til dama, og kanskje også sarkasme og andre ting. En tonedøv person ville kanskje ta ordene mer bokstavelig, og vil derfor oftere misforstå. Ergo, mer krangel. Endret 16. juli 2009 av Jakoozie Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg var like seriøs som en jordekorn på lystgass.. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Misforstod du meg eller bare tulla du?Uansett, det jeg mente var at musikalske personer lettere plukker opp elementer av tristhet/surhet f.eks i stemmen til dama, og kanskje også sarkasme og andre ting. En tonedøv person ville kanskje ta ordene mer bokstavelig, og vil derfor oftere misforstå. Ergo, mer krangel. Det kan godt være sant... jeg anser meg selv som ganske musikalsk og musikk er min definitivt nr.1 lidenskap både på lyttesiden og spille selv siden... Jeg plukker opp i løpet av en setning om kona er sur... noe som ikke er nødvendigvis er utelukkende en positiv egenskap. Da følger gjerne ett par timer med å forsiktig lire fram hvorfor hun er sur. Helt vannvittig gjettelek egentlig... Hadde nesten vært bedre å levd i uvissheten helt til hun eksploderer og forteller hvor skapet skal stå så kunne vi bare tatt det derfra. Ignorence is a bliss Men det en kan være litt oppmerksom på er at musikere noen ganger legger til ett stille parti i låtene/verkene sine. Dette er likefullt en del av musikken/kunsten som når det spilles... Jeg tror nok kvinner er litt likedan... det er i de stille partiene du lettest plukker opp sinnsstemningen Nå er jeg heldigvis velsignet med en hustru som er stort sett blid og grei å ha med å gjøre... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Det har vel noe med EQ/emosjonell intelligens å gjøre, når man veit hvordan man skal reagere på forskjellige tonefall og ansiktsuttrykk osv. Endret 17. juli 2009 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 *På kjøpesenter* Shopping gidder jeg aldri og være med på, da får de heller gå der og dille alene. Så går jeg heller innpå Ring... eh, elkjøp/expert ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg