DJ_Dark Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Så sant, så sant, en jente har alltid rett, enda både hun og gutten vet hun egentlig tar feil. Den nekter jeg å gå med på til tider. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Så sant, så sant, en jente har alltid rett, enda både hun og gutten vet hun egentlig tar feil. Den nekter jeg å gå med på til tider. Grattz! Du vil bli den nye "40 year old virgin" eller vattafåkk den heter. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Ehrr... tro det eller ei, men ikke alle jenter liker meningsløse mannfolk uten ryggrad eller evne til å argumentere for det han tror på. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Så sant, så sant, en jente har alltid rett, enda både hun og gutten vet hun egentlig tar feil. Den nekter jeg å gå med på til tider. Grattz! Du vil bli den nye "40 year old virgin" eller vattafåkk den heter. Har hatt to forhold på over 2 år, så nei. Ehrr... tro det eller ei, men ikke alle jenter liker meningsløse mannfolk uten ryggrad eller evne til å argumentere for det han tror på. Det funker jo aldri uansett da. Gir seg jo aldri! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Ehrr... tro det eller ei, men ikke alle jenter liker meningsløse mannfolk uten ryggrad eller evne til å argumentere for det han tror på. Nei, men noen ganger så orker jeg ikke å bruke mye energi på små ting, som ender med at det blir stor krangel. Jeg kom faktisk akkurat kommet ut av en krangel med ei venninne nå, Der hu la seg flat fordi jeg ikke ga meg. Men enkelte ting orker jeg ikke diskutere med jenter så jeg sier at hu har rett og finner meg i det. Endret 11. juli 2009 av Sno Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Dere må sette hardt mot hardt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Dere må sette hardt mot hardt! Ja, men det er ikke så lett når det dras inn helt andre ting som forrige gang de vant diskusjonen osv. Dere er og blir sleipe til tider. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Nei, dette hadde jeg ikke giddet om jeg var gutt. Jeg gidder ikke nå heller, forsåvidt. Å si seg enig i noe man er sterkt uenig i, det strider jo mot alt jeg tror på. Dere gjør jo bare begge en bjørnetjeneste. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Dere må sette hardt mot hardt! Ja, men det er ikke så lett når det dras inn helt andre ting som forrige gang de vant diskusjonen osv. Dere er og blir sleipe til tider. Et eksempel jeg har på det er at ei jente spurte meg om hva jeg mente om trening før frokost, jeg svarte at jeg ikke var noe fan av det. Det endte opp med en stor krangel, det var hu som bestemte over sin kropp, og at jeg alltid skulle være ekspert på ting. Den diskusjonen handla mere om hva jeg leste på nettet til slutt, enn trening før frokost. Ærlig talt, hu spurte meg om et ja eller nei spørsmål, og jeg svarte nei, og ble kjefta ned. Alltid er det ikke like lett, når de skal gjøre en flue til en elefant Endret 12. juli 2009 av Sno Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Nei, dette hadde jeg ikke giddet om jeg var gutt. Jeg gidder ikke nå heller, forsåvidt. Å si seg enig i noe man er sterkt uenig i, det strider jo mot alt jeg tror på. Da er du anderledes enn mange andre. Om alle hadde vært som deg der hadde ting vært mye lettere. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Da er du anderledes enn mange andre. Om alle hadde vært som deg der hadde ting vært mye lettere. Tell me about it. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Da er du anderledes enn mange andre. Om alle hadde vært som deg der hadde ting vært mye lettere. Tell me about it. Just did. Endret 12. juli 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 j: Kom a venninde, så stikker vi på do v: Men jeg må ikke på do akkurat nå j: Ok, så venter vi litt Så gå på do hvis du absolutt må da for f*** Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Aldri forstått det med jenter og dobesøk <.< Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Det er nok noe vi aldri kommer til å forstå opp på heller desverre. Like greit. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jenter tar jo gjerne med seg hele venninneflokken når de skal - guttene får jo aldri være med : < Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Vil du være med å diskutere tamponger og han kjekke fyren på [insert random tv-serie her]? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Feks tre jenter diskuterer en kjekk fyr. Har bilder på telefonen osv. Så nevner jeg til kamerat min at jeg ikke syns Megan Fox er så pen som alle skal ha det til. Da er vi visst umodne og perverse. Fancy that. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Haha, sant det. Jentene kan sitte å prate om gutter, men om to gutter (der den ene har dame) diskuterer jenter, og "dama" hører det, da er helvette i gang. "Er jeg ikke bra nok?" "Liker du henne bedre enn meg?". Facepalm.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg