Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så sant, så sant, en jente har alltid rett, enda både hun og gutten vet hun egentlig tar feil.

Den nekter jeg å gå med på til tider. :p

Grattz! Du vil bli den nye "40 year old virgin" :D

eller vattafåkk den heter. :p

Har hatt to forhold på over 2 år, så nei. :)

Ehrr... tro det eller ei, men ikke alle jenter liker meningsløse mannfolk uten ryggrad eller evne til å argumentere for det han tror på.

Det funker jo aldri uansett da. Gir seg jo aldri!

Lenke til kommentar
Ehrr... tro det eller ei, men ikke alle jenter liker meningsløse mannfolk uten ryggrad eller evne til å argumentere for det han tror på.

Nei, men noen ganger så orker jeg ikke å bruke mye energi på små ting, som ender med at det blir stor krangel. Jeg kom faktisk akkurat kommet ut av en krangel med ei venninne nå, Der hu la seg flat fordi jeg ikke ga meg. Men enkelte ting orker jeg ikke diskutere med jenter så jeg sier at hu har rett og finner meg i det.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Dere må sette hardt mot hardt!

Ja, men det er ikke så lett når det dras inn helt andre ting som forrige gang de vant diskusjonen osv. Dere er og blir sleipe til tider.

Et eksempel jeg har på det er at ei jente spurte meg om hva jeg mente om trening før frokost, jeg svarte at jeg ikke var noe fan av det. Det endte opp med en stor krangel, det var hu som bestemte over sin kropp, og at jeg alltid skulle være ekspert på ting. Den diskusjonen handla mere om hva jeg leste på nettet til slutt, enn trening før frokost. Ærlig talt, hu spurte meg om et ja eller nei spørsmål, og jeg svarte nei, og ble kjefta ned.

Alltid er det ikke like lett, når de skal gjøre en flue til en elefant ;)

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Nei, dette hadde jeg ikke giddet om jeg var gutt. Jeg gidder ikke nå heller, forsåvidt. Å si seg enig i noe man er sterkt uenig i, det strider jo mot alt jeg tror på.

Da er du anderledes enn mange andre. Om alle hadde vært som deg der hadde ting vært mye lettere. :p

Lenke til kommentar

Haha, sant det. Jentene kan sitte å prate om gutter, men om to gutter (der den ene har dame) diskuterer jenter, og "dama" hører det, da er helvette i gang. "Er jeg ikke bra nok?" "Liker du henne bedre enn meg?".

Facepalm.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...