Eirik Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 KongKake, du har så rett. Når dama mi er på 'jentekveld' så holder jeg meg langt f-- unna telefoner og alt som kan føre til at hun når tak i meg Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) BUMP. + at hvis jeg glemmer smaylie på msn eller sms når jeg snakket med damen , så var jeg visst skikkelig forbanna en dag : Hei pus <3 / hun : Hei (L) osv. en annen dag , litt sur en dag , og sa hei pus hun bare: hei (L) er du sur på meg?:S nei hvorfor skulle jeg være det? du skrev ikke smaylier . dette gjelder de fleste jentene jeg skriver med egenltig, så endte opp med å kutte ut smayliene for 2 år siden kom jeg inn en dag etter å ha vært ute. jeg kom hjem 10 minutt for sent, skulle være hjemme til midnatt, men kom 00.10. hun bare hvorfor kom du for sent? du lukter røyk . glemte tiden. en venninne av meg røyker. hun ser på meg i 10 sekund og sier, å herregud, min sønn har vært og tatt narkotika. OKAAAY? Endret 5. juli 2009 av dan882 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 KongKake, du har så rett. Når dama mi er på 'jentekveld' så holder jeg meg langt f-- unna telefoner og alt som kan føre til at hun når tak i meg Godt å vite at jeg ikke er den eneste. Skulle holdt meg unna telefonen i kveld jeg også, for nå får jeg sikkert nok av greier å rydde opp i. Var tydeligvis frekt av meg å ville prate med dama uten at hun hadde på høytaler, slik at jeg kunne prate litt mer privat og slippe gnålet til venninna. M: Kan jeg prate med deg i fred? J: Nei, kan ikke det. M: jeg vil prate med deg uten maset til "venninne". J: Nå var du frekk mot "venninne" *surmule* M: Var ikke frekk da, vil jo bare prate med deg i fred. J: Jo, du var frekk. M: Og jeg har sikkert ringt opp til henne 30 ganger i kveld for å bare bli avbrytt på de fleste måter. Nei, neste gang holder jeg meg laaaaaaaaaaaaaangt unna telefonen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jentekvelder ja, oppstår altfor ofte. Best å dra på fylla da. Mon tro hva de gjør på egentlig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Tydeligvis aktiviteter der de er ute etter å plage gutten mest mulig. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Og jeg har sikkert ringt opp til henne 30 ganger i kveld for å bare bli avbrytt på de fleste måter. Wtf, hva med å holde litt avstand den kvelden hun er opptatt? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Joda, men prøvde å få til en 2 minutters-samtale på tomannshånd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Og du bare kunne ikke vente? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Kunne visst ikke det. Men okei, er tydeligvis jeg som har driti meg ut her.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Vi må nesten sette sammen en top 20 snart POLL! +1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Og jeg har sikkert ringt opp til henne 30 ganger i kveld for å bare bli avbrytt på de fleste måter. Nei, neste gang holder jeg meg laaaaaaaaaaaaaangt unna telefonen. Et lite hint. Jenter like ikke needie gutter og å ringe 30 ganger på mindre enn en måned blir nok litt i meste laget ja Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Haha, var snakk om å få til en samtale på to minutter for å spørre om når hun var hjemme da, uten å bli avbrutt av en venninne i bakgrunnen som ber hun legge på. Men jeg tar hintet. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Kunne vel spørr selv om hu andre kjæringa hørte det? ;-p Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Joda, jeg prøvde å spørre, men da fikk jeg bare svar på helt andre ting. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 SMS er jo et altern... nei.. den blir forresten lest opp til alle.. glem det.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Sendte SMS, og ja, plutselig fikk jeg et svar fra venninna. Så SMS er utelukket. Men til slutt tok jeg hintet, og nå venter jeg heller til hun er hjemme. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Haha mye morsom lesing! Kan ikke si jeg kjenner meg igjen helt men Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Sendte SMS, og ja, plutselig fikk jeg et svar fra venninna. Så SMS er utelukket. Men til slutt tok jeg hintet, og nå venter jeg heller til hun er hjemme. Hvor gammel er disse jentene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg