aklla Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 midt under favoritt tv-program: dame: kan ikke du bytte dekk på bilen? gutt: jada, jeg tar det etter dette programmet er ferdig! dame: men kan ikke du bare gjøre det nå da? gutt: det kan da vente til etter programmet? dame: da blir det sikkert ikke gjort gutt: joda, jeg tar det etter programmet. dame: jeg får gjøre det selv da.*oppgitt* 2 min pause dame: hvor er jekken? gutt: i garasjen dame: hvor i garasjen da? gutt: rett ved inngangen 2 min pause dame: hvordan får jeg av dekkene? osv........ ødelegger programmet for gutten og resulterer i sur dame og kanskje ødelagte dekk. 2 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 *Stjele det du akkurat skulle til å spise* Lenke til kommentar
jlek Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 HVORFOR SKAL DET GÅ UTOVER MEG?!?!?!!? *MAS MAS MAS MAS* Denne tråden rører ved følelser dypt inne i meg .. *Gleder seg til forumfeministene finner tråden og tilsvarende tråd rettet mot menn blir opprettet & failer*. 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 mann: er du sulten? dame: nei, jeg skal ikke ha noe *mann bestille et eller annet* dame: OI! det så godt ut! kan jeg få? Kjøp din egen jævla mat, så jeg kan spise opp min mat i fred! Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Denne tråden rører ved følelser dypt inne i meg .. *Gleder seg til forumfeministene finner tråden og tilsvarende tråd rettet mot menn blir opprettet & failer*. +1 Ogsåogsåogså, Lars? Vi føler med deg, ser ut som du har opplevd både det ene og det andre Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 *Det eneste gutter vil ha er sex* --------------------------- *Han vil ikke ha meg, vi er bare venner* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg HATA det der.Didn't we all. "Dere menn er så sexfokuserte!" Om hun vil noe: "Om jeg får X så skal du få lov til å [insert det du tenner på som hun egentlig ikke er så glad i]." Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 gutt: jeg skal til butikken, skal du ha noe? dame: nei *drar på butikken og kommer tilbake* dame: kjøpte du med X? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg HATA det der.Didn't we all. "Dere menn er så sexfokuserte!" Om hun vil noe: "Om jeg får X så skal du få lov til å [insert det du tenner på som hun egentlig ikke er så glad i]." AHAHAAA .. Klassiker. Jeg elsker denne tråden! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) 30% MINDRE FETT OMG, drikker jeg nok av dette går jeg ned i vekt! Endret 22. april 2009 av thrice 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ogsåogsåogså, Lars? Vi føler med deg, ser ut som du har opplevd både det ene og det andre Man lærer litt av alle erfaringer. "Ikke i kveld. Jeg er sliten." Når han kommer hjem etter 12+ timer på jobb og bare vil sove: "Skal du bare legge deg? Liker du meg ikke lenger?" Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 mannen har vært ute å ryddet i garasjen, fikset verandaen og klippet plen dame ser mann sitte og slappe av når hun bretter klær *jeg er den eneste som gjør husarbeid her! : *MAS MAS* 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hun: "Har du sett [filmnavn]?" Han: "Nei, hadde jeg tenkt å se til helgen." Hun: "Gled deg! Den er dritbra! Spesielt når [avsløre den spesielle plot-twisten som ikke kommer før helt på slutten]" 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 *jeg VET han elsker meg, se så mye penger han brukte på xxxx til meg* 2 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Elsker denne tråden Endelig kan jeg få ut min frustrasjon mot jenter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 *siden jeg tenker på eksen så må han også gjøre det så derfor er jeg sur på han* 1 Lenke til kommentar
jlek Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hun : "Hvor mange jenter har du egentlig ... vært med?" Han : "Hvorfor spør du om det, du vet du er den eneste for meg." Hun : "Ja, er bare nysjerrig jeg." Han : "Vil ikke si det, for uansett blir du sur." Hun : "Nei, hvorfor skulle jeg det? Det var teit sagt av deg, såpass bør du kjenne meg!" Hun : *Blir småsur kun på trass*. Han : "Øsjch, hvis du absolutt må vite det, #, men du er den eneste for meg nå, og det vet du." Hun : "Ok". *Stillhet* Han : *Random spørsmål*. Hun : "...." Han : "Du lovte å ikke bli sur.." Hun : "...." Han : "Jaja, vær sånn du." Hun : "Trodde du sa jeg var den eneste for deg jeg!" Som i de fleste tilfellene her kan man bytte ut Han med Jeg uten at det er noen synd.: ) Og sånn går nu dagan .. 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 mann: sjefen min lar meg jobbe hjemmefra i dag dame: ok, her er en liste over ting du skal gjøre 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 J: Tenker du noen på eksen din? G: Nei J: Joda, du gjør det. Bare innrøm det. Du kan være ærlig med meg. Jeg blir ikke sur. G: Ok, det hender. J: *bli potte sur* 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) *jeg liker han skikkelig godt, så jeg skal flørte med alle andre gutter i nærheten* *Når jeg blir slått av typen min ute på byen, og noen prøver å stoppe han, og politiet ser det, vil jeg alltid skylde på helten. Jeg vet kjæresten min elsker meg* Endret 22. april 2009 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg