frk_1337 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Vo har så mye løse ting (nips, naps og dilldall) rundt på soverommet at vi hadde blitt utryddet om det kom et kraftig jordskjelv.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg har en hendelse fra nyttårsaften noen år tilbake, alt foregikk over sms: Jente: hva skal du ha på deg? Gutt (meg): vet ikke, jeans og dressjakke eller noe sånt. du? J: Har funnet en kjole jeg synes er kjempefin! G: så flott! J: *sender mms med bilde av seg selv i kjolen* Hva syns du? G: Var flott den, men ikke som jeg forestilte meg. J: Du synes den er stygg du G: Nei, den er kjempefin! Er som å forestille seg en fet bil, og i dine tanker er den for eks rød. Men så ser du et bilde av en annen like fet BLÅ bil. Begge er fete, men på slightly forskjellige måter. Forstår du? J: Du hater kjolen min du. G: Nei, jeg gjør ikke det. Ha det gøy på festen Tidenes facepalm fra min side Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg og ei venninde var på et utested en kveld - hun hadde drukket, jeg var edru og skulle bare være der en liten stund. Jeg sier jeg vil hjem da jeg sliter med skikkelig pollen allergi (kløende, rennende øyne og nese). Hun ser seg rundt og sier: Er jo ikke pollen her... Hun ble forsåvidt også dritsur for jeg tilslutt bare gikk. Jeg hadde sagt gang på gang i over en time at jeg går hjem men hun kom såklart på en eller annen teit grunn for at jeg skulle være der lengre. Hun sa også at "du må jo si nei når du ikke vil" og da kjente jeg at det holdt på koke over. Jeg er kanskje litt "Yes Man" men at jeg sa nei og dro min vei var tydeligvis ikke akseptabelt :!: Makan til kjærring Nå skrev du at hun hadde drukket... Man blir rimelig dumme når man har fått inn en del Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det er heilt uinteressant kor mykje ein har drukke viss ein er kvinne. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 "Det at du ikke sa det til meg er det samme som at du løy til meg!" Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) "Det at du ikke sa det til meg er det samme som at du løy til meg!" Løyet om hva? Han har jo ikke sagt noe. Endret 30. juni 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Og ut at han ikke sa noe har de fått det til at han hadde løyet. Nei, det er ikke logisk. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Kjenner til den. Eller: "Det at du ser på andre jenter betyr at du ikke vil ha meg fordi du da gir meg for lite oppmerksomhet" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 "Hvorfor tenker på bare på guttevennene dine? Hva med meg!?" Den ène gangen jeg hadde en avtale med en venn, når hun plutselig skulle på shopping med meg. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 "Hvorfor tenker på bare på guttevennene dine? Hva med meg!?" Den ène gangen jeg hadde en avtale med en venn, når hun plutselig skulle på shopping med meg. Jeg: Finne på noe etterpå?Hun: Kan ikke, har en avtale. Jeg: Ja ok Jeg: *finner på noe med en annen istedet* Hun: Du, det ble ikke noe av alikevel, finne på noe? Jeg: Sorry, har en avtale. Hun: Herregud, du spurte meg først, og nå bare ditcher du meg? Du nedprioriterer å være med meg hele tiden! Jeg: Sier ikke mer. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Så ikke den jeg.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hehe, var ikke noe mot deg. Bare synes det var morsomt at vi hadde 2 nesten helt like eksempler. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 "Bare fordi jeg ber deg om å rydde opp etter deg betyr ikke at jeg må rydde opp etter meg." Hyklerske lille jævel. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Finner ikke tilsvarende tråd for mannfolk-logikk, og vet det fins en. Kan noen linke til meg? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Søk i tråden. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=410423 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=410423 Edit: Too late :< Endret 30. juni 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Mannelogikk-tråden skulle bare het Logikk-tråden... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Den er ikke i nærheten av denne tråden da. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det er fordi mannfolklogikk er logisk, og følgelig ikke like morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg