djgudleif Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) jente: hva syns du er finest med kroppen min?gutt: øynene dine jente: så jeg har små pupper, får stor mage og stygg rumpe? gutt: "håpløst" jente: hva syns du er finest med kroppen min? gutt: puppene dine jente: ER DET ALT DU BRYR DEG OM?!?!? gutt: "håpløst" Endret 11. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 jente: hva syns du er finest med kroppen min?gutt: øynene dine jente: så jeg har små pupper, får stor mage og stygg rumpe? gutt: "håpløst" jente: hva syns du er finest med kroppen min?gutt: puppene dine jente: ER DET ALT DU BRYR DEG OM?!?!? gutt: "håpløst" jente: hva syns du er finest med kroppen min? gutt: bakdelen ; D jente: så jeg har små pupper, får stor mage og stygge øyne? gutt: "håpløst" Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 jente: hva syns du er finest med kroppen min?gutt: øynene dine jente: så jeg har små pupper, får stor mage og stygg rumpe? gutt: "håpløst" jente: hva syns du er finest med kroppen min?gutt: puppene dine jente: ER DET ALT DU BRYR DEG OM?!?!? gutt: "håpløst" jente: hva syns du er finest med kroppen min? gutt: bakdelen ; D jente: så jeg har små pupper, får stor mage og stygge øyne? gutt: "håpløst" jente: hva syns du er finest med kroppen min? gutt: alt jente: fyfaen, du synes stortåneglen min er fin, pell deg ut, din perverse mannsjovnist gutt: "håpløst" Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 jente: hva syns du er finest med kroppen min?gutt: penisen din jente: wat? gutt: "håpløst" 1 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Haha, første gang jeg har måttet le idag Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 jente: hva syns du er finest med kroppen min?gutt: penisen din jente: wat? gutt: "håpløst" Du er helten min Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 J: Er du sur? G: Nei. J: Hadde du vært sur, så ville det i tilfelle vært veldig barnslig. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Oi, jeg forstår kanskje nå at jeg hørtes ut som en dum bimbo.. Men det er jeg ikke! Jeg er veldig jordnær! Jeg er aldri den som skriker høyest og skal ha mest oppmerksomhet.. Men Hallo, dette er internett.. Dere vet ikke hvem jeg er.. Jeg har ikke god selvtilitt en plass, men jeg syntes jeg har den opptimale kroppen for min egen del. Mennesker har forskjellige tanker og meninger. At jeg har verdens fineste kropp er min tanke og min mening. Dere trenger ikke sutre over at jeg syntes det. Det syntes jeg bare er barnslig og uansvarlig. Jeg som de fleste andre jenter tar til oss slike kommentarer dere sender ut. Om jeg hadde hatt rå hadde jeg antagentligvis gjort noe med kroppen, ikke fordi jeg syntes den trenger det, men jeg vil at alle andre skal syntes at jeg har en perfekt kropp! xoxo Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 massemasse Hehe, leste også det der og tenkte med en på denne tråden. :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Enig. Mer tull har jeg ikke lest på lang tid Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg kan virkelig ikke forstå at dere orker å være med denne typen kvinnfolk, jeg hadde ikke holdt ut en dag... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Det der ga egentlig ikke mening i det hele tatt. Oo.. Når mamma finner en ting å klage på, leter hun etter tusen andre ting å klage på også. Wut. Lenke til kommentar
WD- Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) "Han spøkte med meg i en samtale for flere dager siden, så derfor må jeg nå begynne å grave for å finne ut hva nøyaktig han mente, hva den dypere meningen var, om han var ondskapsfull med meg. Hvis han har glemt det, og ikke klarer å forklare seg, skal jeg si at jeg har andre gutter som vil snakke med meg, for å prøve å gjøre ham sjalu." Bare synd det ikke virket. Ikke snakka med henne siden. Omgjort til standardformatet for denne tråden: J: Du, hva mente du med den der spøken for X dager siden? G: Hvilken spøk? J: Du ved den der bla bla bla. G: Vet ikke, var jo bare en rask spøk, mente vel ikke noe med det? J: Jamen bla bla bla G: (uinteressert) J: Javel, jeg har andre gutter som vil snakke med meg, hadet >( Endret 23. juni 2009 av WD Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 G: Hva vil du ha til middag? Vi har kyllingvinger og biff. J: Hmmmm, kylling! G: Oki *lager maten* *J spiser nesten ingenting* G: Hva? Er du ikke sulten? J: Nja, liker egentlig ikke kylling. G: *facepalm* Jeg forstår det virkelig ikke Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 hvor kan man finne reaksjoner fra kvinneguiden på denne tråden? om den er blitt foreslått til dem? hvor kan man finne reaksjoner fra kvinneguiden på denne tråden? om den er blitt foreslått til dem? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry13839023 Et søk ga meg dette. Du finner vel reaksjoner i den nederste tråden. Endret 23. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hehe fikk meg en god latter da jeg leste dagens Hårek-stripe i lokalavisa. Skulle gjerne ha scannet den inn. De spiser middag: Gyda: Nå har du spist 5 porsjoner, lyst til å ha litt mer? Hårek: Nei, jeg er forsynt. Gyda: *Snufs* Du liker ikke maten min, gjør du vel?! Hårek: *WUT?!* (tillegg ) Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Yeah, vært borti den, riktig nok heller med familie da. -Du som skal bli stor mann, spis litt til *allerede begynne å sette ting på tallerkenen til* FFFFUUU... går litt bedre nå som man har større matlyst og eldre men alikevel Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 J: *Skrike og kjefte* G: *Skrike og kjefte tilbake* J: Det går ikke ann å prate med deg uten at du hisser deg opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg