Smågal Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 *snip*G: Bah(Blir med ut, og satser på et knull når vi kommer hjem) Lykke til, funker dårlig(i hvertfall for meg). Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) *G ser J komme på skolen med en ny genser* G: Hey, fin genser! J: Naj, den er dritstygg, lzzm. Hvorfor kjøpe den da? Den kjente jeg igjen :!: Hvor gamle er dere? 16, og jeg opplever det der fortsatt. EDIT: Snittet av jentene i klassen min: OMG!1 JEG ER SÅ VIKTIG EN PERSON AT JEG MÅ LEGGE UT LINK TIL BLOGG OG TWITTER HVOR ENN JEG GÅR OGSÅ MÅ JEG SI TIL ALLE AT JEG HAR BLOGGET OM AKKURAT DEN SAMME KJEDELIGE DRITTEN SOM JEG BLOGGET OM IGÅR OG I FORGÅRS!!!1 Endret 25. mai 2009 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Her er det faktisk du gir ut miksede signaler da. Om du ikke vil ut med henne, så si det. Om du vil, så er det på tide å avtale noe med henne, og ihvertfall ikke si "orker ikke imorra" Hva med å lese innlegget hans først? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Her er det faktisk du gir ut miksede signaler da. Om du ikke vil ut med henne, så si det. Om du vil, så er det på tide å avtale noe med henne, og ihvertfall ikke si "orker ikke imorra" Hva med å lese innlegget hans først? Oops, stokka litt om på G og J gitt Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Helg 1:Helg 2: Helg 3: Helg 4: Her er det faktisk du gir ut miksede signaler da. Om du ikke vil ut med henne, så si det. Om du vil, så er det på tide å avtale noe med henne, og ihvertfall ikke si "orker ikke imorra" Nå er det jenta som ikke orker da. Jeg er klar for å finne på noe nesten når som helst jeg. Endret 25. mai 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hun: Hvorfor gikk du ut av 123-spillet mitt når jeg sa du ikke skulle gjøre det? Han: Det var irriterende musikk i bakgrunnen som ikke kunne skrus av. Hun: Du er så egoistisk! Han: Det var et 123-spill. Hun: Men hva om det var noe viktig for meg? Han: Det var et 123-spill. Hun: Men hva om det var noe viktig? Han: Da hadde jeg ikke gått ut av det. Hun: Det er så typisk deg å gå ut av noe som er viktig for meg. Han: Det var et 123-spill? Hun: Men tenk om det var noe viktig? ... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 G: *forteller J en veldig morsom vits.* J: *ler ikke, mest fordi hun ikke forstår den* Det går 10 minutter, så dukker G2 opp, en som J har et godt øye for. G2: *forteller nøyaktig den samme vitsen, helt ned i siste detalj* J: *ler kjempehøyt* Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 hentet fra msnsamtale nå: Jente b er noe distansert og A føler seg sveket - hun blir lei seg på telefon så oppfører A seg som om alt er fint - gir ikke noe hint e.l. - så jente B tror alt er fint - mens A egentlig er kjempe bitter A tenker å ta det opp ansikt til ansikt - men inntil da late som alt er fint dette er ikke slemt ovenfor B i det hele tatt - logikken? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Exen: JEG VET AT DU HAR VÆRT UTRO MOT MEG MED ALLE JENTENE DU HAR PÅ MSN!!!! Meg: Snakker du om? Exen: Du greier ikke være trofast!! Meg: Hæ? Hva faen? Exen: *krangle som faen* *slette alle jentene jeg hadde på msn* Meg: ... Og sånn fortsatte det. Til slutt endte det med at hun var utro og jeg satt igjen der utenå ha gjort en dritt og med en del færre venner. FETT! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Exen: JEG VET AT DU HAR VÆRT UTRO MOT MEG MED ALLE JENTENE DU HAR PÅ MSN!!!!Meg: Snakker du om? Exen: Du greier ikke være trofast!! Meg: Hæ? Hva faen? Exen: *krangle som faen* *slette alle jentene jeg hadde på msn* Meg: ... Og sånn fortsatte det. Til slutt endte det med at hun var utro og jeg satt igjen der utenå ha gjort en dritt og med en del færre venner. FETT! Hvordan kan man være utro med en på MSN? Og hvordan i alle dager finner du deg i å bli behandlet slik? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 NeiNei! Tingen er at det var faktisk hun som var utro. Han som ikke hadde gjort noe... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja, jeg vet det. Kunne det jeg skrev tolkes på en annen måte? o.o Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvordan kan man være utro med en på MSN? Og hvordan i alle dager finner du deg i å bli behandlet slik? Godt spm, men det ble slutt ikke så lenge etterpå. Like greit. Ja, jeg vet det. Kunne det jeg skrev tolkes på en annen måte? o.o Nei. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 DJ_Dark sin historie: Kjære vene Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Den jenta hadde jeg kastet ut fra den første bruen jeg kom over. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Den jenta hadde jeg kastet ut fra den første bruen jeg kom over. Det prøvde hun på selv en gang og. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 "Jeg trener ikke styrke, da får jeg mannemuskler." Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) G: Så fin du var på håret i dag! J: Nei, det ser helt jævlig ut... Jeg: Nå begynner du å bli skikkelig god på ski, ******! Lillesøster: Å, så jeg har liksom ikke vært god før da? ... Det finnes ikke noe som heter kvinnfolk-logikk Det er jo ikke logisk! Endret 28. mai 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Noble Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 mann: er du sulten? dame: nei, jeg skal ikke ha noe *mann bestille et eller annet* dame: OI! det så godt ut! kan jeg få? Kjøp din egen jævla mat, så jeg kan spise opp min mat i fred! Haha, derfor kjøper man alltid to porsjoner. Enten så får du et fornøyd grynt, eller så har man dobbelt så mye selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg