L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 *Jeg drømte at du var utro med ei i natt, så jeg kommer til å være sur på deg resten av dagen* Klassiker! Den og den at når hun har vært utro så beskylder hun plutselig deg for å ha vært utro. Og om ikke du har vært det så har du i det minste TENKT på det og det er jo første skritt på veien. 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 *Jeg drømte at du var utro med ei i natt, så jeg kommer til å være sur på deg resten av dagen* Klassiker! Den og den at når hun har vært utro så beskylder hun plutselig deg for å ha vært utro. Og om ikke du har vært det så har du i det minste TENKT på det og det er jo første skritt på veien. Vet. I det siste har jeg hatt lyst på ei ny dame. Det gjør godt og lese slike tråder. Nå er jeg ikke fullt så gira lenger. 1 Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Nå skal jeg gå ned 2 kilo så dermed må du også spise kjedelig mat når ingen er overvektige. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 "Jeg stoler hundre prosent på deg." Fem minutter senere: *snike til seg mobilen og lese i innboksen* Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Jente:... Gutt: Hva er galt? Jente: Ingenting Gutt: 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jente:... Gutt: Hva er galt? Jente: Ingenting Gutt: Og denne: Gutt: *tenke på et eller annet uinterresant* Jente: Hva er galt? Gutt: Ingenting Jente: Jo, jeg ser det på deg. Du tenker på noe. Har jeg gjort noe galt? Er jeg feit? Gutt: *facepalm* 3 Lenke til kommentar
jlek Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 *Jeg drømte at du var utro med ei i natt, så jeg kommer til å være sur på deg resten av dagen* THIS! Nesten en rewrite av Lars, men denne gjentar seg ukentlig for meg.. Jeg snakker med en kamerat om siste episode av BSG, Lost, etc- Dama: "Å herrreguuud, hvorfor skal dere alltid prate om den serien?", *går bort til ei venninne*. To minutter senere går jeg bort til henne.. Vennina: "ÅÅ! Mads er tilbake i Paradise Hotel, jeg er så glaad!" Dama: "OG SÅ RINGTE DU MEG IKKE? DU VET JEG IKKE FIKK SE DET IGÅR!" Meg: *Facepalm*. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Hun: "Ikke spill noe, da blir du bare avhengi, og gidder ikke være med meg!" ...Hver gang en PC er tilgjengelig, på med lame fjesbok-spill. Forsøk på å få kontakt blir møtt med "bare ett level til!" Endret 22. april 2009 av Wikipedersen 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) *snip* *Nå som du nettopp har satt deg ned for å se på TV spør jeg deg om ting jeg kunne spurt deg om tidligere på dagen* Det er som de ikke vil at man skal få 2 sec til å slappe av for seg selv. Endret 22. april 2009 av thrice 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 "jeg gir små hint om feil du gjør for at du skal skjønne at det plager meg, som å la vær å skru igjen korken på cola`n for at du skal vite at det plager meg når du ikke gjør det" jente: hva tenker du på? gutt: ingenting. jente: jada, men hva tenker du egentlig på? gutt: *oppgitt* Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg tror denne tråden slo godt ann Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Gutter er så overfladiske!! Litt senere Jeg ville aldri vært sammen med en som er lavere enn meg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Mens han sitter og hører på The who, clash, Ramones eller lignende: "Hvorfor hører du på så dårlig musikk? Hørt den nye skiva til Lady Gaga forresten? 1 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Hun: Kan ikke du gå å hente ditt eller datt? Han: Nei... =2 min lang krangel som ender med at man reiser seg fra sofaen for å gå og hente gjenstand X. To skritt senere Hun: Neida, jeg kan hente Endret 22. april 2009 av Wikipedersen 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Onsdag: "Hvorfor tar du meg aldri med ut på byen?" Lørdag: "Kan vi ikke sitte hjemme og kose oss i dag?" Endret 22. april 2009 av Lars 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hoho, nå ble jeg faktisk litt glad for å være singel! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) dame: Jeg har hatt en dårlig dag i dag, kan jeg få være litt i fred? mann: ok, ikke noe stress ----------------------------------- mann: Jeg har hatt en dårlig dag i dag, kan jeg få være litt i fred? dame: HVORFOR SKAL DET GÅ UTOVER MEG?!?!?!!? *MAS MAS MAS MAS* mann: *sigh* Endret 22. april 2009 av thrice 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 "Hvorfor skal du alltid ut med kameratene dine uten at jeg får bli med?" ------ "I kveld er det jentekveld så du må være et annet sted." 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 "Hvorfor skal du alltid ut med kameratene dine uten at jeg får bli med?"------ "I kveld er det jentekveld så du må være et annet sted." Jeg HATA det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg