Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Paradise Hotel? ^^ Jeg er glad pusen min er frisk i hodet og ikke liker sånt ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Gjør heldigvis ikke min heller. Makan til hjernedødt opplegg. Endret 10. mai 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Jeg er glad pusen min er frisk i hodet og ikke liker sånt ^^ ..... Skal sies at det ikke er noe ekstremt tilfelle! Endret 10. mai 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Halfpipe Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Etter å ha lest gjennom denne tråden innser jeg at typen min er mer lik damene deres enn det jeg er Huff da. Høres ikke bra ut. Hvertfall om det gjelder de ekstreme eksemplene. Tja, han er veldig manipulerende og dramaqueen. Stadig på jakt etter bekreftelse Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Etter å ha lest gjennom denne tråden innser jeg at typen min er mer lik damene deres enn det jeg er Huff da. Høres ikke bra ut. Hvertfall om det gjelder de ekstreme eksemplene. Tja, han er veldig manipulerende og dramaqueen. Stadig på jakt etter bekreftelse Så du er mannen i forholdet ? Kom med eksempler på typen din sin kvinnfolk-logikk! Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 ^Hvordan uttales ditt brukernavn? Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) ^Hvordan uttales ditt brukernavn? Du retter deg rak i ryggen og sier "Ks". ("ordlyd Ks, ikke KÅ-ESS, men Ks) ^_^ Endret 13. mai 2009 av ۩ҲЖҲ۩ Lenke til kommentar
warloxy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Kvinnfolk logikk hentet fra en virkelig hendelse: Jente er keen på en gutt men han oppfører seg litt rart. "Jeg vet jeg kan forandre han". Når hun så har lykkes vil hun ikke være sammen med han lengre fordi han ikke lengre er den personen hun ble kjent med. Endret 13. mai 2009 av warloxy Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jente gutten er på dealern med og gutt har en samtale:J: Jeg er så glad i deg G: Jeg er glad i deg også. Forresten, jeg skal på kino med ei jeg kjenner på Fredag J: HVA?! JEG TRODDE JEG KUNNE STOLE PÅ DEG, DU ER EN UTRO JÆVEL! G: men... J: GLEM HVA JEG SA, JEG HATER DEG! G: Wow, har det skjedd? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jente gutten er på dealern med og gutt har en samtale:J: Jeg er så glad i deg G: Jeg er glad i deg også. Forresten, jeg skal på kino med ei jeg kjenner på Fredag J: HVA?! JEG TRODDE JEG KUNNE STOLE PÅ DEG, DU ER EN UTRO JÆVEL! G: men... J: GLEM HVA JEG SA, JEG HATER DEG! G: Wow, har det skjedd? ja faktisk x) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 *Se her ja, en praktisk løsning. En sjakt som går fra badet ned til vaskerommet i kjellern, så man bare kan hive klærne ned. Best å gjøre det hele mer upraktisk ved å sette en potteplante oppå luka til denne sjakten, slik at det blir fitte vanskelig å åpne luka uten å vippe ned planten, mens man har henda stappfull av klær.* Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 *Se her ja, en praktisk løsning. En sjakt som går fra badet ned til vaskerommet i kjellern, så man bare kan hive klærne ned.Best å gjøre det hele mer upraktisk ved å sette en potteplante oppå luka til denne sjakten, slik at det blir fitte vanskelig å åpne luka uten å vippe ned planten, mens man har henda stappfull av klær.* lim fast planten i lokket på sjakten Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Eller la planten 'ved et uhell' falle ned i sjakta, og se hvor lurt hun syns det var da Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hehe, den var nesten like saklig som å legge fjernkontrolla til TVn oppå/under/ved siden av TVn Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 *Hvis han gjør som jeg sier, så er han en tøffel! Hvis han ikke gjør som jeg sier, så er han udugelig!* Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 *Gutt kjøper noe nytt som hun ikke har smakt før* J: Kan jeg smake? G: Ja, ok. *J smaker* J: Æsj, dette smakte jo dritt. G: Ok *Jente kjøper noe nytt som han ikke har smakt før* G: Kan jeg smake? J: Ja, ok. *G smaker* G: Æsj, dette smakte jo dritt. J: HVORFOR SMAKTE DU DA?! DU SLØSER JO BARE Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 *Gutt kjøper noe* J: Æsj, det der er ikke godt. G: Okay, men jeg liker det. Finn deg noe du liker nå da. *Jente kjøper noe annet* ......... .......... ......... ......... J: FÅR JEG SMAKE?!!!!!!!!!!!!! G: Trodde du ikke likte det? Men ja, seff. J: NAM DET VAR DRITTGODT LOL JEG TAR ALT JEG LOL!1 2 Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ja for faen hvor jeg hater at de skal smake. I helvette hvis du hadde lyst på det jeg har, hvorfor bestilte du det ikke? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 J: NAM DET VAR DRITTGODT LOL JEG TAR ALT JEG LOL!1 ahahaha, best! Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Ja for faen hvor jeg hater at de skal smake. I helvette hvis du hadde lyst på det jeg har, hvorfor bestilte du det ikke? Litt av en gentleman du ^_^. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg