Hamsterino Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Muttern: Du må rydde du også, jeg tar meg av alt her i huset. Jeg: Greit, bare si i fra hva jeg skal ta for ting du mener er rot ser ikke jeg engang. Muttern: Men det er mer slitsomt å si i fra om det enn det er å rydde det selv. Jeg: Da er vel det den beste ordningen da. Muttern: *sur* Jeg kaster snøball på venninne Venninne: Hvorfor kaster du på meg? Jeg: Fordi du er lettest å treffe (beveger på seg minst). Venninne: Sier du at jeg er feit?! Jeg: [etter et oppgitt sukk] Ja! *kaster snøball* Venninne: *sur* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 "Nå skal jeg rydde kjøleskapet ditt og kaste alt du liker som jeg ikke ville spist. Og siden jeg var så snill, betaler du ny mat" Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 "PMS rettferdiggjør all ufin oppførsel." Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 You're stating the obvious. ^ Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Haha, ikke så gale de her heller da; http://ikkepedia.org/wiki/Kvinne Omtrent nederst på siden. By teh wey;; Kvinner = Tid * Penger Og som alle vet: Tid = Penger Dette viser at: Kvinner = Penger * Penger Som blir Kvinner = Penger² Alle vet også at penger er roten til alt ondt: Penger² = Ondskap Dette medfører, siden Kvinner = Penger² : Kvinner = Ondskap Endret 7. mai 2009 av Smågal Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sex for 3. gang på en dag, gutten er sliten, og kølla vil ikke reise seg, og vil hvertfall ikke reise seg fordi gutt stresser: Jente: Du tenner ikke på meg lenger *furte* Gutt: Jo, meee.. Jente: Jeg er stygg. Du synes jeg er stygg og der fikk jeg det bekreftet. Gutt: Nei, jeg er sliten, og den vil ikke opp fordi jeg stresser. Jente: Nei, fordi jeg er stygg. Gutt: *blir fortvilet* Jente: Oppfør deg i det minste som en mann da. Jeg er stygg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Om kølla ikke takler mer en 3 ganger på en dag, er jeg faktisk enig med jenta Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha, skal nevnes at "gutt" var veldig sliten, og at stress ikke gjorde sakene noe bedre. Den har taklet mer enn 3 ganger tidligere så. Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Om kølla ikke takler mer en 3 ganger på en dag, er jeg faktisk enig med jenta Usakelig. Har hatt svikt flere ganger der jeg har gått igjennom en deprimerende periode f.eks eller hatt mye stress. Noen ganger kan det gå 3-5 ish ganger på en dag, andre ganger vil den ikke i det heletatt. Mye blod som skal ned vettu, ikke alltid kroppen er enig med prioriteringene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Må ta det med en klype salt, slik som kongkake Trenger ikke ta deg nær av det. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har vel alle det sånn, men nå er vi OT. *Hvis jeg er sliten må kjæresten min være slaven min* *Hvis kjæresten min er sliten må han være slaven min* Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Må ta det med en klype salt, slik som kongkake Trenger ikke ta deg nær av det. Hehe, ikke tatt meg nær I iz informing. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kvinner = Tid * Penger Og som alle vet: Tid = Penger Dette viser at: Kvinner = Penger * Penger Som blir Kvinner = Penger² Alle vet også at penger er roten til alt ondt: Penger² = Ondskap Dette medfører, siden Kvinner = Penger² : Kvinner = Ondskap Det stemmer ikke, man må ta kvadratroten på begge sider *Hvis jeg er sliten må kjæresten min være slaven min**Hvis kjæresten min er sliten må han være slaven min* Kjenner til denJeg er sliten, siden du ikke er det kan du gjøre alt Du er lat, kom deg opp og gjør noe Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 "Ja, denne lukeparkeringa burde gå fint" Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 "Ja, denne lukeparkeringa burde gå fint" Hahaaaa. Tenkte den kom Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har hørt "Nei, den luken er alt for liten", da typisk med en liten bil. Når vi senere går forbi har det kommet en V70 i samme luke hun ikke ville parkere en Golf i... Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) J: Elsker du meg? G: Elsker deg mer enn noe annet i hele verden! *falle ned på kne, kysse på, osv.* 5 minutter senere J: Elsker du meg? G: ...elskerdegmernnnoeannetiheleverden (osv.) J: ... G: Hva er det? J: Du sa det liksom ikke med en gang... G: ---------------------- J: Dopapiret må henge med den løse delen ut! G: Hvorfor det... J: Fordi hvis ikke er tørket i kontakt med veggen vel! Og det er ekkelt! G: Er du klar over at den ANDRE siden av rullen er i kontakt med veggen UANSETT?? J: Det er ikke det samme! G: Endret 7. mai 2009 av Rata101 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det med dopapiret er riktig. Det skal henge med flippen ut!! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det med dopapiret er riktig. Det skal henge med flippen ut!! Jepp, og det er ikke så vanskelig og sette det rett heller - hehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg