Eirik Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 *Gleder seg til forumfeministene finner tråden og tilsvarende tråd rettet mot menn blir opprettet & failer*. Your time of waiting is over... Ikke ett eneste ett av de inleggene i KG sin tråd var morsom. For eksempel: " jeg skal gjøre det senere, skal bare se ferdig dette prgrammet. " Kvinnen: Hva vil du ha til middag? Mannen: Samma det. Første detektiven som klarer å finne 'humoren' får en pose Bamsemums. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 *Gleder seg til forumfeministene finner tråden og tilsvarende tråd rettet mot menn blir opprettet & failer*. Your time of waiting is over... Ikke ett eneste ett av de inleggene i KG sin tråd var morsom. For eksempel: " jeg skal gjøre det senere, skal bare se ferdig dette prgrammet. " Kvinnen: Hva vil du ha til middag? Mannen: Samma det. Første detektiven som klarer å finne 'humoren' får en pose Bamsemums. Eid Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 For eksempel: " jeg skal gjøre det senere, skal bare se ferdig dette prgrammet. " Kvinnen: Hva vil du ha til middag? Mannen: Samma det. Første detektiven som klarer å finne 'humoren' får en pose Bamsemums. Trist å høre En pose bamsemums som aldri vil bli delt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hadde vært kult om noen lagde en slik tråd som faktisk omhandlet sitt eget kjønn. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 "Jeg skal gjøre det senere, skal bare se ferdig dette prgrammet." Var et par jeg kjente meg igjen i der da, må innrømme det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ah, den pleier jeg også å dra. Men skjer det noe? Nei. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hehe ja, men var virkelig et par dårlige der og .. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 "Jeg skal gjøre det senere, skal bare se ferdig dette prgrammet." Var et par jeg kjente meg igjen i der da, må innrømme det. Ser jo ikke noe galt i denne, hvis oppgaven faktisk blir gjort. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Greia er vel egentlig at man "skal bare". "Skal bare sjekke mail først." "Skal bare på do." Så blir det aldri gjort. Men sånn er jeg uansett. Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 "Jeg er så forelska i han, men han er forelska i meg så da gidder jeg det bare ikke" "Han er såååå søt, også er han bare snill, og ser bra ut ogs... SÅ DU HAN SOM IKKE SÅ PÅ MEG ELLER? Giiiid!" Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Ikke akkurat logikk, men typisk eksempel på hvordan kvinnfolk diskuterer. Dette virker kjent... (Link til hele diskusjonen: http://www.dagbladet.no/2009/05/05/kultur/...teater/6066837/ Endret 5. mai 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Han var ikke så veldig saklig han heller da. Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Skulle aldri ha skrevet, OT. Sorry. OnT: "Du har ingenting og bekymre deg for" (Så lenge du ikke veit bedre) Endret 5. mai 2009 av AAsaboy Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Klarer heller ikke helt se hvor han var usaklig... ? Litt vanskelig å tolke alt, da det nok er tatt ut av en sammenheng.. Endret 5. mai 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Klarer heller ikke helt se hvor han var usaklig... ?Litt vanskelig å tolke alt, da det nok er tatt ut av en sammenheng.. Nope. On-topic Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Han var ikke så veldig saklig han heller da. Agreed. Noe av det var ganske umodent. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jente gutten er på dealern med og gutt har en samtale: J: Jeg er så glad i deg G: Jeg er glad i deg også. Forresten, jeg skal på kino med ei jeg kjenner på Fredag J: HVA?! JEG TRODDE JEG KUNNE STOLE PÅ DEG, DU ER EN UTRO JÆVEL! G: men... J: GLEM HVA JEG SA, JEG HATER DEG! G: Endret 5. mai 2009 av samebror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg