Mokko Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Jeg gikk på trollet, fra start til slutt. Hadde sannsynligvis ikke gjort det om tråden ikke lå på kvinneguiden.no, for der kunne dette faktisk bare ha vært en litt over-the-top ekte historie. Utrolig, men sant. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Jeg trodde på hvert eneste ord. Og det sier virkelig sitt om kvinner. Når noe sånt faktisk er realistisk. 4 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Enig med Skogsraa her, gikk på den jeg også... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Hvis dere skal trolle på kg, kan dere være så snill å gjøre det i all hemmelighet og med stil og ikke lage en tråd, få svar og ropa "TULLA" eller hva det er dere gjør? Altså, ikke avslør deg/dere. Ellers blir alle på kg kalt troll snart og det må ikke skje. Nå er er det en bruker her som kaller seg Enzyme X i følge brukere på kg som har laget en trolletråd på kg som nå er avslørt. Og det er jo synd, for du kunne kanskje fått både 7 og 20 sider. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=509828&st=100 innlegg 100 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Han ble ikke avslørt, han avslørte seg selv. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Han ble ikke avslørt, han avslørte seg selv. Hva har det med saken å gjøre, når vår gjest her ber vedkommende som troller om å ikke avsløre seg? Poenget er vel at hvis mange tråder blir oppretta om ting som tilsynelatende er seriøse (*kremt*), men trådstarter deretter viser seg å være et troll, så vil ikke de som faktisk er seriøse (*kremt*) bli tatt på alvor når de dukker opp. Derfor har det ingenting å si hvem som avslører vedkommende. Endret 6. september 2010 av cricket Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Jeg bare rettet akkurat det opp. Jeg sa ikke noe at de ikke skulle avsløre seg. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) H*n sa ikke at han ble avslørt. H*n sa at han "nå er" avslørt. Om det var Enzyme X som selv lettet på sløret, eller om det var noen andre sa gjesten ingenting om, men ut fra resten av gjestens innlegg får man da vitterlig inntrykk av at h*n har fått med seg at Enzyme X avslørte seg selv (jfr "ikke avslør deg/dere"). Endret 6. september 2010 av cricket Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Feil, men det gidder jeg ikke gå inn på. Er ikke tråden for det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Det ser ut som om denne tråden kan trenge en pause. Jeg er usikker på hva som forgår her, men er nettopp blitt anmodet om å slette fire sider med innlegg. Det sier vel sitt. Kanskje er emnet utbrukt, siden det tydeligvis sporer av her. Reaksjoner/inspill kan dere ta på PM. Edit: Denne tråden blir ikke åpnet igjen. Dere må gjerne starte en ny tråd med klare regler som ikke oppmuntrer til trolling, hvis formålet er å poste eksempler på faktisk kvinnfolklogikk, altså logikk som kommer fra jenter/damer, og ikke "Sånn synes jeg som er gutt at jenter tenker". Geir Endret 16. september 2010 av tom waits for alice 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg