Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

McBitch: altså nå snakkerj eg helst om fb. Hvis folk tagger et bilde av meg og jeg føler jeg ser stygg ut på det bildet sier jeg at h*n skal slette bildet. De pleier som oftest å spørre hvorfor og jeg sier jeg liker ikke det bildet av meg men så kommer jo den "du ser jo søt ut på bildet bla bla bla" og derifra går det med "ney jeg ser stygg ut" osv. lol kompliserte greier xD men tingen er at når folk skriver eller sier jeg ser sånn og sånn ut retter jeg på dem. Sier selvsagt takk,vil være høflig,men forteller at jeg synes ikke det selv. Når man har blitt fortalt ofte at man er stygg begynner man å tro det selv i tillegg til at det presset om å se sånn og sånn ut for det er liksom "perfekt".

 

jaja der gikk min rant.sorry for spamming :(

 

Lol hun dama fra KF(som ble opprørt over "frida") er klin kokos gal O_O gråter for mitt kjønn.

Hvorfor skal du mase på folk om å slette bildet? Du kan jo bare fjerne taggen?

 

Og en annen ting som er teit, siden vi er inne på Facebook. Jeg har en venninne som tagger ALT. Statusen hennes er fult av linker. Det er vel noe slikt: "Nå sitter jeg på @sofaen og ser på @tv. Har besøk av @randomnavn og vi har det @kjedelig og spiser @sjokolade"

 

Ikke nok med det, men hun trykker ALLTID liker på sin egen status...

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest endel på kvinneguiden så har jeg mistet all evne til å skille trolleinnlegg fra ekte.

Word.

 

Det med facbookbilder kommer jo helt an på. Jeg hadde blitt tagget i et bilde som overhode ikke trengte å komme på nett. Ikke fyllebilde eller noe skandaløst, men hvorfor legge ut et bilde av meg, uten min tillatelse, der jeg holder på å si noe mens jeg snur meg? Det bildet er jo helt grusomt, og jeg ser ingen annen gunn til å legge det ut enn å være slem. DET er typisk jenter, legge ut stygge bilder av venninner for å øke egen selvtillitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Okey husker ikke hvem det var som sa at jeg fisker etter komplimenter men forklaring skal du få; Jeg sier jeg er stygg på det og det bildet hvis jeg mener jeg er det, noen bilder er helt OK,ikke noe ekstra fine men okey nok til å ha på fb, men hvis de spør hvorfor jeg vil ha akkurat det bildet slettet sier jeg slik det er. Det er ikke akkurat som at jeg går rundt og sier til andre jeg er stygg sånn helt ute av det blå. DA ville jeg vært en som fisker etter komplimenter.

 

Men for å ikke gå for langt ute i off topic-temaet.

 

Hater at folk poster bilder av meg på fb uansett om jeg ser stygg eller whatever ut. Foretrekker heller at de spør på forhånd. Veldig teit når andre jenter, som nevnt her, poster bilder hvor jeg ser fy faens sløv ut bare for å få ego-boost selv....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...