Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som kvinne vil jeg bare linke til denne 'hyggelige' saken; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=509715

 

Syntes dette var et bra svar:

Kanskje han fikk lyst på ordentlig mat, for en gangs skyld?

 

 

Han er å besøker foreldrene i Tønsberg nå og glemte mobilen sin hjemme. Og siden jeg mener vi må ha tillitsforhold kan jeg like så godt sjekke meldingene.

:D :!:

Endret av Cyberfrog
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Som kvinne vil jeg bare linke til denne 'hyggelige' saken; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=509715

 

 

:ermm::nei::cry:

 

...og si til dere mannfolk: Jeg føler med dere. Seriøst.

"Jeg har også sjekket gjennom telefonen hans, og facebooken hans for å se om jeg fant noe mystisk. Men hvis det er noe, har han sikkert slettet det. Han har også endret passordet på facebooken sin nå. Jeg er helt sikkert på at det er noe han skjuler for meg, hvorfor ellers ville han endret passordet sitt?"

 

 

kjerring.

Endret av diskutant
Lenke til kommentar

Jeg får litt dårlig samvittighet for å poste slike triste ting her. Så jeg kan heller skrive om to artige episoder fra heimen. Med tanke på den første episoden, ja, jeg er gravid akkurat nå:

 

Episode 1:

Jeg: 'Er det ikke mere sjokolade igjen? Har du glemt å kjøpe mere sjokolade???'

Mannen: 'Men jeg kjøpte jo masse i går! Det er jo du som har spist den opp!'

Jeg: 'Du burde visst at det kom til å skje!!!'

Mannen: :(

 

Episode 2:

Mannen: 'Se på den kule greia jeg fant på Claes Ohlsson!' (Et eller annet med masse taster, lys og ledninger):

Jeg: 'Ok, sikkert morsom den, men hva skal vi bruke den til..? Har vi egentlig bruk for den?'

Mannen: :cry:

Jeg: (Føler meg som om jeg har avlyst julaften for et lite barn). 'Det er greit det, vennen. Den er jo litt...kul.'

Mannen: :new_woot:

 

I grunnen tror jeg man kan leve harmonisk sammen. Så lenge den ene husker på sjokoladen, og den andre prøver å se gleden i tekniske dupeditter som har null mening, men ser kule ut...

 

du virker som en veldig god kjæreste! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

To gjesteinnlegg forsvant. Hvis man har glemt passordet til brukerkontoen sin, kan man få et nytt ved å følge instruksene på denne siden.

 

Det hadde også vært fint om dette ikke ble en "le av tråder fra Kvinneguiden"-tråd. Jeg tror dere skjønner hva jeg mener.

 

Reaksjoner på moderering skal som vanlig tas i PM og ikke her i tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Garantert repost, men irriterer meg fordet

-Bilde av en jente blir lagt ut på facebook

- "SLEEEETTTT, jeg ser så sykt gravid ut!!"

- "neida, du er dritpen"

- "se da, jeg er jo dritfeit"

og komplimentfiskingen fortsetter

For meg,skal ikke snakke om andre, er det slik at jeg synes ikke jeg er pen selv så jeg sier at jeg er ikke det. Har sagt ofte at folk skal slutte med å si at jeg er pen eller whatnot fordi jeg vil ikke de skal tro jeg fisker etter komplimenter når jeg sier jeg er ikke det. Skjønner? det betyr ikke at hver gang en jente sier hun er stygg så betyr det hun fisker etter flere komplimenter, du burde bare visst hvor mange jenter sliter med lav selvtillit og ser på seg selv som stygge.

Lenke til kommentar

Vel det vet ikke jeg, noen kan kanskje tolke det som at jeg fisker etter komplimenter.Men jeg sier det rett ut at jeg gjør ikke det.

 

Dog på facebook kan alt tolkes som at man er selvdigger men vil ikke vise det og dermed sier "nei er stygg". Og føler også det er vanskelig å se på fjesbok hvem som mener det og hvem som "spiller".

Endret av Mai
Lenke til kommentar

Jeg får litt dårlig samvittighet for å poste slike triste ting her. Så jeg kan heller skrive om to artige episoder fra heimen. Med tanke på den første episoden, ja, jeg er gravid akkurat nå:

 

Episode 1:

Jeg: 'Er det ikke mere sjokolade igjen? Har du glemt å kjøpe mere sjokolade???'

Mannen: 'Men jeg kjøpte jo masse i går! Det er jo du som har spist den opp!'

Jeg: 'Du burde visst at det kom til å skje!!!'

Mannen: :(

 

Episode 2:

Mannen: 'Se på den kule greia jeg fant på Claes Ohlsson!' (Et eller annet med masse taster, lys og ledninger):

Jeg: 'Ok, sikkert morsom den, men hva skal vi bruke den til..? Har vi egentlig bruk for den?'

Mannen: :cry:

Jeg: (Føler meg som om jeg har avlyst julaften for et lite barn). 'Det er greit det, vennen. Den er jo litt...kul.'

Mannen: :new_woot:

 

I grunnen tror jeg man kan leve harmonisk sammen. Så lenge den ene husker på sjokoladen, og den andre prøver å se gleden i tekniske dupeditter som har null mening, men ser kule ut...

Ååå, det er så sykt kjipt når mannen er kjempebegeistret for noe, og damen er totalt care. Slutt med det!

 

Edit: Angående det med komplimenter: Hvorfor må du skrive at du ser stygg ut på bilder da, Mai?

Endret av McBitch
Lenke til kommentar

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=509828&view=findpost&p=8370692

 

akk for svar alle sammen!

 

Han kom hjem tidligere enn han hadde avtalt, møtte han i døra for tre kvarter siden. Han ga meg en klem og lurte på hvordan jeg hadde det. Etter han hadde vært på rommet og sett det knekte tastaturet oppstod det en diskusjon om dette problemet. Det hele eskalerte når jeg fortalte at jeg kastet klokka. Det hadde visst vært den siste gaven han hadde fått før tanta hans døde i en bilulykke noen få uker etter konfirmasjonen. Fikk litt dårlig samvittighet, men kjære vene, han har skadet mine følelser minst like mye!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...