Prusk Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Blomster er vanskelig. J: Du kjøper aldri blomster til meg! *G kjøper blomster påfølgende dag* J: Nå kjøper du bare blomst fordi jeg ville ha det i går. Jeg vil ha blomst fordi du får lyst til å kjøpe en til meg. G: J: Du kjøper aldri blomster til meg, og her er de på salg! G: Ta en blomst da, så betaler jeg i kassen. J: Ok, men det teller ikke når jeg er med.. G: G: Gjett hvem som har blomster med i dag! J: Hva har du gjort?! G: Lenke til kommentar
wit Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Må bare si at det virker som om du er/var ALTFOR god for denne dama her!!!! Om man skal tenke slik, så er nesten alle gutter for god for den kjæresten de har Idioter finnes blant begge kjønn. Og vi er nå alle forskjellige. Yep! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 De første seks sidene var konge Etter det dabbet den utrolig av. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Man kan jo ikke holde det gående for alltid Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Man kan jo ikke holde det gående for alltid Ikke? Trodde vi var så (u)logiske at dette kunne pågå leeeeenge Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kommer alltids på noe nytt, men ingenting varer evig vettu ... Desverre, for dette er jo hilarious Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det gjør ikke noe, nå kan vi lese Kvinneguiden sin versjon. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Lett felle å gå i for oss menn: Mann: *smiler random* Kvinnfolk: "Hva er det du tenker på siden du smiler sånn?" Mann: "Ikke noe spesielt.. er bare glad" (sannheten) Kvinnfolk: "Nei.. comeon.. si det da! Si det!" Mannen har her følgende valg: a) Svare "nei.. det var faktisk ingen ting spesielt. Er det ikke lov til å smile?" = Sure miner hos kvinnfolket b) Svare "Husker du den gangen du og jeg.. bla bla bla" = Hun blir skuffa, for dårlig svar c) Svare "Slapp av.. det var ingen ting spesielt jeg tenkte på" = Du blir beskylt for å tenke på noen andre enn henne d) Svare "Tenkte på den gangen jeg og en kompis var ute på byen.. (...)" = Dust.. hva var morsomt med det e) Ikke svare = No sex for four years d) Skifte tema = Dust.. du ble avslørt.. Maset fortsetter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det gjør ikke noe, nå kan vi lese Kvinneguiden sin versjon. Jeg lo ikke en eneste gang... Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det gjorde ikke jeg heller for så vidt. Men så vet dere om den i alle fall. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Det gjør ikke noe, nå kan vi lese Kvinneguiden sin versjon. Jeg lo ikke en eneste gang... Det er fordi kvinnfolk ikke har humor. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Awwwww, den var litt søt. xD Nei, men helt alvorlig. Jeg regner med at dere tåler at noen lager en slik tråd om dere også, så hvorfor lager dere ikke en selv som er morsom? Endret 5. mai 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fordi mannfolklogikk ikke er morsomt. Det er logisk.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Den der var vel egentlig crap i forhold til denne(første sidene var episke her). Har dabba litt av her nå, ja. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Mannfolk logikk handler jo bare om hva vi gidder å ikke gidder Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fordi mannfolklogikk ikke er morsomt. Det er logisk.. Joda, det er veldig morsomt. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 De var litt tørre, men kjenner meg faktisk igjen i noe av det som står skrevet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 De var litt tørre, men kjenner meg faktisk igjen i noe av det som står skrevet. For min egen del sier jeg meg enig med deg. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det gjør ikke noe, nå kan vi lese Kvinneguiden sin versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg